Eindelijk een GT Turbo...

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Matijs
Contacteer:

Gisteren opgehaald: mijn project voor de komende jaren. Een 1987 Phase 1 GT Turbo Coupe :D 8) >-)
Ik heb hem voorlopig geschorst omdat er nog wel wat werk aan is, en om mezelf de kans te geven mijn studie af te maken en een baan te zoeken om deze kostbare hobby te betalen. Hij staat nu bij een vriend in de tuin. Hier zal hij voorlopig een maand of drie/vier blijven staan en eerst een heel stuk uitelkaar en weer inelkaar gaan alvorens ik er mee de weg op kan. Geduld is een schoene zaak :)
De auto is nu van binnen en van buiten smerig en gammel, en de koppakking ligt eruit als gevolg van een defecte radiateur. Voorlopig genoeg te doen dus. Een leuke bonus is dat er nog een bijna complete GT Turbo in onderdelen bij zit 8) Onderdelen genoeg dus.
De auto's waren van Timity T. (Tom), die hiermee zijn laatste GT Turbo's heeft verkocht en ook niet meer zo actief is op het forum.
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/GTTurbo ... _small.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/HandSti ... _small.jpg[/img]
Edit: verder even geen foto's, omdat ik niet bepaald trots ben op hoe de auto er nu uitziet. Maar het gaat een beauty worden!!! (En snel wordtie ook!! >-) )
Laatst gewijzigd door Matijs op do 14 nov 2002 20:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heel veel succes ermee!!! :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Matijs, veel plezier ermee! Leuk man!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
canonballman

Ja, welkom in turboland!
Veel plezier met je aanwinst!

Een grote doos onderdelen is idd geen overbodige luxe bij een GTT.........

Maar je schaamt je toch niet voor de velgen he? :wink:

Borbet??

Groeten Reinier
Ben

Cool, komt deze toevallig bij Tom vandaan? Ik herken de velgen als ik het goed zie...

edit : lezen is ook een vak :)
Matijs
Contacteer:

Dat zeg ik, Tom. Velgen blijven trouwens van hem, hij heeft ze er nog niet af kunnen halen :) Ik heb originele 13" en 13" stalen cupvelgen.
Floris
Contacteer:

Matijs schreef: De auto's waren van Timity T. (Tom), die hiermee zijn laatste GT Turbo's heeft verkocht en ook niet meer zo actief is op het forum.
Ik denk het wel. :wink:
Steven
Car: M536

Zo hehe, eindelijk... :D

Ben benieuwd, gefeli en veel plezier ermeej. BTW die stalen cupvelgies zijn gaaf man, dat crosst heerlijk weg :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Gefeliciteerd! :)
Rob

Matijs schreef:Een leuke bonus is dat er nog een bijna complete GT Turbo in onderdelen bij zit 8)
Ja hier ben ik ook voor gaan kijken. Het is idd veel GTT voor weinig geld. Hing die witte nog steeds zo mooi in de schuur? :lol:
Matijs
Contacteer:

Ja, op een vorkheftruck. :lol: Zat niet veel meer aan. Alle onderdelen zitten al in dozen en kratten.
Nu we het er toch over hebben, er is hier niet toevallig iemand die in Eindhoven een plekkie heeft waar ik een hele berg onderdelen kan stallen? Mag niks kosten natuurlijk :wink:
Matijs
Contacteer:

Steven (Fiets) schreef:Zo hehe, eindelijk... :D
:lol: :lol: En nou heb ik er eindelijk een, kan ik er nog niet in rijden... Het is toch wat met mij he? :lol:
Anonymous

Matijs schreef:
:lol: :lol: En nou heb ik er eindelijk een, kan ik er nog niet in rijden... Het is toch wat met mij he? :lol:
Hey wijze bak :D maar dat zonnedakkie hoort er niet in neem ik aan ;)

Verder: HAVE FUN WITH IT !!!!!!!!!!!

Matijs
Contacteer:

Matthijs schreef:
Matijs schreef:

Eerst lekker knutselen, en dan lekker fluiten >-) 8)
En dan hoop ik ooit net als mijn naamgenoot zo'n mooie Turbo zonder GT te bezitten :p
Anonymous

Matijs schreef:
Matthijs schreef:
Matijs schreef:

Eerst lekker knutselen, en dan lekker fluiten >-) 8)
En dan hoop ik ooit net als mijn naamgenoot zo'n mooie Turbo zonder GT te bezitten :p
HEHE, ach boeie, dat GT scheelt niet in het gewicht hoor :p, die turbo heeft z'n gewicht wel :D Maar dat dakkie is dat optie geweest ?? later erin gezet ?? Ik denk later erin gezet ??
Matijs
Contacteer:

Is origineel een optie geweest. Of deze er altijd in heeft gezeten weet ik natuurlijk niet, maar het is wel een origineel Renault dakkie. Met alle gebreken van dien (lekken!!), maar dat is gelukkig al door een vorige eigenaar opgelost :)
VincentVega

Ziet er leuk uit, heel veel succes ermee

ik ben benieuwd hoe je het allemaal aan gaat pakken

Greetz VV
Matijs
Contacteer:

Ik zal jullie wel op de hoogte houden :)
Denk dat ik ook nog wel een keer een website ga bouwen om het project te etaleren.
Steven
Car: M536

Matijs schreef:
Ach ik heb er alweer een tijdje 1 maar ik kan nu ook maar beperkt rijden. Gekke ding heeft nu extreme kuren.

Dus maakt op zich niet zo heel veel uit :)
RickGT TURBO
Contacteer:

Gefeliciteerd! En veel plezier er mee.
Drive it like you stole it
Plaats reactie