ik heb een R5 GTX gezien van '88. zwart en uiterlijk lijkt ie oppie toppie. maar er zit me een ding dwars, als ik rij en ik geef gas trekt m'n pook iets naar achteren. is dit iets serieus, weten jullie wat dit innhoud. voor de rest zit er een barst in de voorruit, maar dit kon verholpen worden.
hij wil er 750 euro voor hebben, hij heb 188000 km gereden, is dit een redelijke prijs, godsgruwelijk duur of supergoedkoop???
oh jah, achter heeft hij een klein deukje en er zit gtt velgies onder!!!
is dit een redelijke prijs
De pook beweegt altijd, doet ie echt heel erg, dus knuppelt ie bijna een achterpassagier, dan is er waarschijnlijk een motorsteun aan het overlijden of is al gestorven
Dit is geen reden om de auto te laten staan hoor als je verder verliefd op 'm bent
Iedereen heeft zo z'n gebreken

Dit is geen reden om de auto te laten staan hoor als je verder verliefd op 'm bent

Iedereen heeft zo z'n gebreken
Mrtn = Maarten
-
Denk ook een verrotte motorsteun, die aan de achter kant van het blok zit.
ik weet niet hoe erg het is (hoeveel cm
) maar zowel mijn clio als 5 had en heeft het 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik heb het ook met mijn clio, maar merk het alleen in mijn 2e versnelling heel erg en mijn versnellingsbak is wel versleten. Mijn synchromesh ringen zijn versleten, ik weet niet of het daar aan licht. Als je terug schakelt merk je niks???
Dat zijn de motorsteunen. Vraag saturn maar naar mijn vorige gte, die knuppelde hendig
Gewoon vervangen. 750 euro is goed met een jaar apk.

-
- Moderator
- Car: Megane
Ja ja die van mij doet het een klein beetje
-
een cm beweging bovenaan de pook is normaal. Als het veel meer is dan zou ik gaan denken aan een versleten of een defecte motorsteun, waarschijnlijk aan de achterkant.
Volgens mij doet bijna (lees bijna) elke auto dat bewegen van de pook naar achter als je gas geeft!
JP
JP
Precies bijna elke auto.Jesper16v schreef:Volgens mij doet bijna (lees bijna) elke auto dat bewegen van de pook naar achter als je gas geeft!
JP
TIP:
Als je motorsteunen allemaal goed zijn en de pook vliegt er nog steeds uit monteer dan een extra bak steun deze zijn te bestelen bij Renault.
Voordeel is dat hij veel strakker schakeld en dat de pook niet meer uit zijn versnelling schiet. het enige nadeel dat je wat meer trillingen in de auto krijgt maar het is het een of het ander

-
- Contacteer:
[sorry off topic] het gaat hier allemaal over motorsteunen en daar heb ik een vraag over, bij het plaatsen van een r19 1.4 blok in een clio moeten als het goed is de motorsteunen over gezet worden gaat dit zo in 1 keer passen? en past het blok dan ook gelijk?[sorry off topic]
het spijt me dat ik da hierin heb geplaats maar moet het eigenlijk echt weten aangezien ik maandag een blok wil gaan halen.
on topic bij mij doe hij dat ook een klein beetje (1cm ongeveer) maar schiet nooit uit de versnelling
het spijt me dat ik da hierin heb geplaats maar moet het eigenlijk echt weten aangezien ik maandag een blok wil gaan halen.
on topic bij mij doe hij dat ook een klein beetje (1cm ongeveer) maar schiet nooit uit de versnelling