Foto's pc in de auto

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Ben

Misschien is dit wat...

Ik wilde deze een tijdje geleden aanschaffen maar heb het toch maar niet gedaan..

-=klik - divx cube=-
ed_pret

je moet gewoon ff een goede pc onderdelen zaak binnenlopen en om info vragen

die divx kastje kost los ongeveer 45 euro dacht ik. Nou ken je hem zelf volproppen met wat je wilt

tevens las ik ergens ook dat je geowon een tft scherm van een laptop eraf kan slopen en via een speciale videokaart kan aansluiten op een pc. Die kaart was wel iets van 300 dollar dacht ik. Ma ja dan ben je nog altijd goedkoper uit dan zo'n kleiner tft scherm :)

ff googlen of goed forum afzoeken van tweakers.net
Anonymous

het probleem met deze kast is dat je een voeding nodig hebt van 220 v.
Je moet dan een omvormer van 12v naar 220 inbouwen (extra kosten en iets gevaarlijker).
Bij mijn kastje is de voeding extern van 12 volt,net als een laptop,kan je gelijk op de accu aansluiten.
Ik ga wel een extra accu inbouwen voor de multimedia met een diodenplaat tegen het leegstromen.

Ik hoor het wel als je meer info wilt
ed_pret

nee ik bedoelde ook puur de kast he, dus zonder pc inhooud en voeding, je ken er dus een 12v voeding ingooien.

die divx cube kost 940 dollar vind ik te prijzig! (zit nieteens een cdrom speler in)

kast:45 euro
miniboard:150 euro
12v voeding: 100 euro
ram:25euro
dvdromspeler:50 euro

zo zit je al op 370 euro en heb je zelfde ding :) ken je hem nog uitbreiden met beter videokaart/geluidskaart etc.

extra accu is altijd meegenomen :)
Ben

Dat was mijn idee ook ed :) die divx cube is veel te duur, maar kastje is mooi en goedkoop. Kan je eventueel ook je midden console aanpassen zodat je die cube erin kan douwen, staat leuk. Plus als je een bord maakt waar al je connectoren op vast zitten kan je hem er ook nog uit trekken als je je auto uitgaat :lol:
da-goof
Contacteer:

dat ding mooi onder je stoel bevestigen, de radio uit je auto. Geen grote speakers in het zicht. Beeldschermpje in het dashboardkastje wegwerken en geen inbreker die er erg in heeft.
Plaats reactie