wie kan mij aan de wrkplaatsboeken helpen van clio 16V en renault 5 GTT origineel renault
groetjen maarten
handboeken
-
- Contacteer:
ik heb juist via EBAY gekocht : 1 werkplaatshandboek NIEUW voor de Renault 5 turbo (middenmotor) Ik heb nu wel geen echte meer, maar heb dan toch al een werkplaatshandboek voor mijn volgende 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
bied ook maar aan voor de andere clioŽs denk (weet) dat er wel meer zijn die er graan in willen kijken
Gr. Frits

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Als je lid bent van de club dan kan je op het besloten forum een link vinden om het R5 werkplaats handboek te downloaden.Maarten Henderieckx schreef:wie kan mij aan de wrkplaatsboeken helpen van clio 16V en renault 5 GTT origineel renault
groetjen maarten
Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hé rick heb je ook nog goed nieuws voor de mensen met een CLIO??
En hoe gaat ie nu met jou en je vriendin?? HEbben er al even niets meer van gehoord. Als je het er niet over wil hebben kan ik het me ook voorstellen.
Gr. Frits
En hoe gaat ie nu met jou en je vriendin?? HEbben er al even niets meer van gehoord. Als je het er niet over wil hebben kan ik het me ook voorstellen.
Gr. Frits
-
- Contacteer:
Oh jawel hoor.Frits schreef:Hé rick heb je ook nog goed nieuws voor de mensen met een CLIO??
Gr. Frits
Met ons gaat het goed. Alleen zo zonde van de auto....
Tegen partij heeft zich nog steeds niet bij z'n verzekering gemeld. Nu gaat iemand van zijn verzekering thuis eens bij hem langs om te vragen of hij nog een schade formulier wil invullen of niet....
Al met al dus duidelijk dat dit een eikel is.
Clio handboek heb ik helaas niet. Als iemand het heeft op losse a4tjes dan kan ik het wel rete snel scannen. Verder dus niet helaas...
Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jammer dat er nog geen handboek is, mocht ik er een tegen komen zal er druk gescand gaan worden dat is zeker.
Verder mooi dat het met jullie allebei goed is. Dat die vent een eikel is was je die bewuste zondag toch al duidelijk. Sterkte met de rest zou ik zeggen.
Gr. Frits
Verder mooi dat het met jullie allebei goed is. Dat die vent een eikel is was je die bewuste zondag toch al duidelijk. Sterkte met de rest zou ik zeggen.
Gr. Frits