Behalve wat spyware.............Steven (Fiets) schreef:Nou 1 tip: http://www.kazaalite.nl Daarmee vond ik zat versies en zit em nu van 5 mensen tegelijk af te troggelen. (kazaa meerdere users downen dus)
En gene overbodige rommel..
Getaway in stockhom 1/2, gaaf !
Goof schreef:Behalve wat spyware.............Steven (Fiets) schreef:Nou 1 tip: http://www.kazaalite.nl Daarmee vond ik zat versies en zit em nu van 5 mensen tegelijk af te troggelen. (kazaa meerdere users downen dus)
En gene overbodige rommel..
met kazaa lite heb je geen spyware hoor. daarom heet het lite, omdat al die troep eruit is gehaald.
He! nu is die weer rood.
hoe zit dat met die getaway 3,staat niks van op kazaa
iemand een juiste benaming??
iemand een juiste benaming??
get away 3 is geen bal aan. Ik heb hem niet meer omdat ik er nix aan vond.
Eerst heb je een lang stuk over een honda nsx? wat absoluut geen snelheids gevoel geeft en af en toe zie je de supra dus denk je ha eindelijk wat grof geweld er tussen door, maar nee die zie je de hele film niet meer. Halverwege kapt het gerace en ga je naar motor stunts, powerboot e.d. kijken
deel 2 was het beste vind ik 1 zuigt ook omdat die porsche zo'n traag gevoel geeft.
Edit: spyware krijg je momenteel wel van alles. http://www.lavasoftusa.com, proggie heet ad-ware kan je alles er af rossen
Eerst heb je een lang stuk over een honda nsx? wat absoluut geen snelheids gevoel geeft en af en toe zie je de supra dus denk je ha eindelijk wat grof geweld er tussen door, maar nee die zie je de hele film niet meer. Halverwege kapt het gerace en ga je naar motor stunts, powerboot e.d. kijken
deel 2 was het beste vind ik 1 zuigt ook omdat die porsche zo'n traag gevoel geeft.
Edit: spyware krijg je momenteel wel van alles. http://www.lavasoftusa.com, proggie heet ad-ware kan je alles er af rossen
ik heb er al en paar gezien die er heftig uit zien, maar las je bij sommige oplet zie je bijvoorbeeld een vuurtoren die doordraait of zo, die dingen draaien als een gek rond: oftwel: VERSNELD AFGESPEELD! :-* wat een eikels die zo'n filmpjes erop zetten onder het motto van heel hard door de straten van een stad zetten
Yep, is top, Ad-Aware. Gebruik het met regelmaat.Ben schreef:Edit: spyware krijg je momenteel wel van alles. http://www.lavasoftusa.com, proggie heet ad-ware kan je alles er af rossen
Me 2!Goof schreef:Yep, is top, Ad-Aware. Gebruik het met regelmaat.Ben schreef:Edit: spyware krijg je momenteel wel van alles. http://www.lavasoftusa.com, proggie heet ad-ware kan je alles er af rossen

-
- Contacteer:
Jongens, ik heb die nismo decoder gedowned, alles prima. Nu krijg ik in winamp opeens wel geluid, maar nog steeds gene beeld, heeeellllppppp....
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Ik heb hem afgespeeld met powerdvd, Dat werkte beter dan met media player.
Ik vond idd deel2 qua auto racen beter, maar deel 3 heeft lekker veel van die extra filmpjes en het camera werk is ook veel beter in deel3.
Als ze dat nou in deel4 combineren dan kan dat een leuk filmpje worden. Dan mogen ze hem ook gelijk een stuk langer maken, en wat meer politie achtervolgingen, want die gasten rijden niet door
Ik vond idd deel2 qua auto racen beter, maar deel 3 heeft lekker veel van die extra filmpjes en het camera werk is ook veel beter in deel3.
Als ze dat nou in deel4 combineren dan kan dat een leuk filmpje worden. Dan mogen ze hem ook gelijk een stuk langer maken, en wat meer politie achtervolgingen, want die gasten rijden niet door

He! nu is die weer rood.
-
- Über-Spammer
Heeft er niet iemand een snelle server waar die hem op kan zetten zodat wij hem makkelijk kunnen downloaden?? 

Mijn versie was in ieder geval een svcd en gebruik powerdvd, maar je kan ook een divx versie hebben die AC3 codec gebruikt voor het geluid.clio_rally schreef:Jongens, ik heb die nismo decoder gedowned, alles prima. Nu krijg ik in winamp opeens wel geluid, maar nog steeds gene beeld, heeeellllppppp....
Gijs
Nog ff over ad-ware, gebruiken jullie de nieuwe signature file al? dan vind hij nog een berg meer spymeuk -klik-
-
- Über-Spammer
Ben kan jij hem niet ff op een server zetten 
hihi

hihi

-
- Über-Spammer
oh oke ....

naja dan moet luie ikke doorzoeken hihi..

naja dan moet luie ikke doorzoeken hihi..

wat leg je nou weer slap te lullen maik, er staan zat links hier en anders pak je kazaa maar.
Immer wieder die verdammte Holländer
deel 3 vond ik nie op kazaa,waar heb jij dan van gedownload??groeten_Martijn_ schreef:Ik heb hem afgespeeld met powerdvd, Dat werkte beter dan met media player.
Gewoon op kazaa, zoeken naar 'getaway in stockholm 3'
en dan de 751 mb versie downloaden.
heel simpel
heel simpel

He! nu is die weer rood.
Niet allemaal tegelijk, wordt ie langzamer van hahahaha_Martijn_ schreef:Gewoon op kazaa, zoeken naar 'getaway in stockholm 3'
heel simpel

<-------So you know don't mess with a Reno------->
search finished without any result

vaag. misschien moet je ff kazaa opnieuw opstarten.
Ik heb het nu ook ff geprobeerd en hij vind er super veel. 187 bestanden gevonden.
Ik heb het nu ook ff geprobeerd en hij vind er super veel. 187 bestanden gevonden.
He! nu is die weer rood.
heb al vanalles geprobeerd maar nope dus(kutkazaa)gille (mountainbike) schreef:search finished without any result![]()
![]()
Heb je wel de nieuwste kazaa?
kijk ff op kazaalite.nl en dan kan je de nederlandse versie downen, versie V2.
Dan moet het gewoon werken, misschien ff opnieuw opstarten.
Misschien kan je het in belgie wel niet downloaden

He! nu is die weer rood.
-
- Moderator
- Car: MB
dan ligt het toch echt aan jouw pc of aan kazaa die jij daar hebt. Start de pc eens opnieuw op en probeer het dan nog eens of verwijder kazaa en download hem opnieuw. De mijne deed laatst ook heel gek toen er een update was, heb toen alles verwijders en opnieuw gedownload en toen was alles weer prima
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik heb van maandag de nieuwste V2?EN DIE DOWNLOAD ALLES ?EN VOND DE ANDERE 2 OOK MET DIE PORSCHE EN DIE SUPRA TEGEN DIE COSSIE maar die 3de nie_Martijn_ schreef:Heb je wel de nieuwste kazaa?
-
Die gozer is later overleden aan zijn hobbyjpp_GTX schreef:Zoek ook even naar GETAWAY IN PARIS ongeveer 56 mb. Is echt echt supervet. Gast op zijn motor over de drukke snelwegen rond Parijs. Gaat echt hard!!!
ja heb ik ook al,die gast is dood nu b.t.w,iets te hard de ring op gekletst bam morsdoodjpp_GTX schreef:Zoek ook even naar GETAWAY IN PARIS ongeveer 56 mb. Is echt echt supervet. Gast op zijn motor over de drukke snelwegen rond Parijs. Gaat echt hard!!!
nie downloaden zeg je,alles kan je downloaden zelfs een dode aap ,dussssssssssss_Martijn_ schreef:Heb je wel de nieuwste kazaa?
ff serieus,kaniemand die op mail zetten,want ben het beu met die kutkazaa,gille7@hotmail.com
thanks en groeten
heb hem eindelijk naar 4 x maal opnieuw opstarten die rommel kazaa