Ik ga altijd op zondag en 1x op een doordeweekse dag, maar vond het eigenlijk net zo druk.Maurits schreef:Ik gaat dit jaar op 29 nov.
Ben één keer op zondag geweest maar dat doe ik niet meer, veel te druk. Je hoeft iig dan niet zelf te lopen want je wordt gewoon voortgeduwd.
is idd meer ICE dan auto's.Rene (Mr. TX) schreef:Ik ben er nog nooit geweest. Ik hoop veel snelle wagens, maar hoor dat er meer ICE is dan auto's?
Ik ga er misschien rijden met de Clio.Rene (Mr. TX) schreef:Gaan er nog mensen naar Speed & Design 2003? (27 t/m 30 november)
Ik wel
als je essen hebt gezien dan wil je al niet meer naar speed $ design.chris-r19 schreef:vorig jaar vond ik er niet veel aan,ik hoop dat het dit jaar ietsje beter is,anders door naar essen,of is dat alleen voor 2 wielers
zal het eens in de groep gooien,is het ver rijden?ant1 schreef:als je essen hebt gezien dan wil je al niet meer naar speed $ design.chris-r19 schreef:vorig jaar vond ik er niet veel aan,ik hoop dat het dit jaar ietsje beter is,anders door naar essen,of is dat alleen voor 2 wielers
Om precies te zijn, vanuit Vlissingen 288 km.chris-r19 schreef:zal het eens in de groep gooien,is het ver rijden?ant1 schreef:als je essen hebt gezien dan wil je al niet meer naar speed $ design.chris-r19 schreef:vorig jaar vond ik er niet veel aan,ik hoop dat het dit jaar ietsje beter is,anders door naar essen,of is dat alleen voor 2 wielers
vorig jaar was echt LEUK vergeleken met dit jaar.....RO 16v schreef:Elk jaar is al een drama geweest.jochem de haas schreef:HET IS EEN SCHANDE 15 euro en het is gewoon drama . ik wist dit vorig jaar eigenlijk al maar ik denk nog ff proberen , helaas
Dat klopt, ik stond bij de MR2 van een maat van me die meedeed aan de sound quality wedstrijd.Frits schreef:Rob je bent gister gespot. Bij de DB-drag, Ken dit??
Gr.Frits