Goedzo!! thats the spirit!Merijn schreef:Nee, die blijft 'for life'!
of je skipt gewoon een keertjeTurbo-Peer schreef:Verdammt...waarschijnlijk moet ik komende vrijdag wéér trainen. Dus 't ziet er naar uit dat je bij de komende FNO weer de enige met een GTT bent, Tom!
Ik zal proberen de rest van de trainingsgroep over te halen om op zondag te trainen
skipping is no option...~Haaz~ schreef:of je skipt gewoon een keertjeTurbo-Peer schreef:Verdammt...waarschijnlijk moet ik komende vrijdag wéér trainen. Dus 't ziet er naar uit dat je bij de komende FNO weer de enige met een GTT bent, Tom!
Ik zal proberen de rest van de trainingsgroep over te halen om op zondag te trainen![]()
Frits houdt de moed er meer in dan ikFrits schreef:vrijdag 15 nov.
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
Peter - GTT ph2
JPP - 5GTX
Armando - Clio 16V (incl. Merijn)
Rob - clio 16V
Eddie - clio 16V
Niels - Clio 16V
Pasky - clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
JOhan - clio 16v
Tom (Hitman) - Clio
Frits - clio RT (na 21.30)
Cu on friday
Gr. Frits
Nou...ik had 't meer over het feit of ik kom ja of nee. Je hebt er mij namelijk nog bij staan bij het lijstje, terwijl ik waarschijnlijk moet trainen vrijdag. Da bedoelde ik eigenlijkFrits schreef:Hoezo meer moed?? Ik weet dat ik tot 21.00 uur moet werken. Dan nog een ± een half uurtje rijden en dan ben ik (zeker). Dus dan is het voor mij tot vrijdag.![]()
Gr. Frits
Zit nou es niet zo te zeiken man, je lijkt wel een oud wijfJesper16v schreef:Moek nog ff over denken!
lol...welcome:DHugo schreef:JAJA die renault 5 GTX op de muntweg/dukaatstraat is van mij. Velgen zijn trouwens wel licht/donker metaal(oud en verrot), maar niet echt mooi meer.
Ik ga proberen vrijdag ook ff langs te komen.
Wordt mijn eerste meeting. Ben benieuwd wat ik kan verwachten.
Tis wel hopen op mooi weer![]()
![]()
.
Hugo
En wederom denk ik dat ik weer heel laat zal zijn....ALS ik al kom...Paskie schreef:vrijdag 15 nov.
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Armando - Clio 16V (incl. Merijn)
Rob - clio 16V
Eddie - clio 16V
Niels - Clio 16V
Paskie - clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
JOhan - clio 16v
Tom (Hitman) - Clio