Ik lees hier wel vaker dat Peco moeilijk te krijgen, maar ik begrijp niet waarom.jeroen.k schreef:Marcel DlC stond (ergens) naast je in de Meern, die heeft er een Peco onder hangen. IK heb er zelf een Devil onder hangen (beide 1.4e motoren) we hebben allebei ff de auto gestart en ff flink gas gegeven. Ik vondt de Peco op zich vetter klinken. De Peco was meer een snerpend geluid en klonk zeer luid. Mn Devil klinkt iets zwaarder stationair en blijft eigenlijk ook laag brommen. Heb met gas los kleine plofjes, hij klinkt gewoon beschaafd vindt ik (wel lekker), maar peco gaat lastig worden om nog te krijgen Devil vindt je eerder denk ik.chris-r19 schreef:Peco heb ik wel van gehoort maar nog niet onder een 19 gezien,devil wel,jammer dat ik die niet heb kunnen horen.mensen moeten me wel kunnen aan horen komen![]()
Ik heb vorige jaar voor mijn vriendin een PECO big bore gekocht bij VEBAN in LELYSTAD, die had ze gewoon liggen (een stelling vol).
Je hoeft er niet bang voor te zijn dat ze je niet aan horen komen. Als mijn vriendin thuis komt hoor ik der al een meter of 500 van te voren al aan komen, dan zit ik dus binnen met TV aan en ben bezig op de computer.
Boohbbb booohbbb plop plop plop