Zoals er een paar weten heb ik schade gereden aan mijn auto.
Nu kon ik mijn vader hem vandaag ophalen, krijg ik net een belletje van hem dat de hele voorbumper beschadigd is.
Ik had het onderste deel ook laten spuiten. (al voor het ongeluk)
Nu zegt het bedrijf dat het hun schuld niet is, maar dat hij zo daar is aangekomen. toen ik het ongeluk kreeg was er niks aan kapot of beschadigd. Dus zal het door het bergingsbedrijf/vervoersbedrijf zijn gebeurd. Maar deze zal dat natuurlijk nooit toegeven.
Het garagebedrijf zal ook nooit zeggen dat het hun fout is. Ook zeggen ze dat het geen verzekeringswerk is, omdat de schade aan de zijkant zat en niet aan de voorkant waar het beschadigd is
Foto's van het ongeluk heb ik niet gemaakt. Foto's van een dag voor de tijd heb ik wel. Misschien dat als ze moeilijk gaan doen dat ik deze dan kan gebruiken.
Maar zover wil ik het niet laten komen. Hoe kan ik het anders spelen dat ze het wel vergoeden, want het is absoluut niet mijn schuld. Of wie heeft er ervaring mee. Ik denk dat dit nog een heel langlopend verhaal wordt.
groeten,
Nick
Schade gemaakt aan mijn auto door schadeherstelbedrijf
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kloten voor je zeg. Denk je je auto terug te hebben en nu dit weer.
Kan je niet wat regelen met die schade hersteller?
Ik weet niet hoe erg de schade is natuurlijkmaar, laat ze maar bewijzen dat de bumper al beschadigd binnen is gekomen.
Staat er misschien niet iets in het schade rapport over de voorbumper? Is er een taxateur bij geweest? heeft die dan alleen naar de zijschade gekeken of naar de hele auto?
Misschien heb je er wat aan? Dit is het eerste wat in me op komt.
Gr. Frits
Kan je niet wat regelen met die schade hersteller?
Ik weet niet hoe erg de schade is natuurlijkmaar, laat ze maar bewijzen dat de bumper al beschadigd binnen is gekomen.
Staat er misschien niet iets in het schade rapport over de voorbumper? Is er een taxateur bij geweest? heeft die dan alleen naar de zijschade gekeken of naar de hele auto?
Misschien heb je er wat aan? Dit is het eerste wat in me op komt.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
Jeetje zeg..
wat een ... zeg, naja.
Heel veel suc6, hopelijk valt dit goed af te handelen.
wat een ... zeg, naja.
Heel veel suc6, hopelijk valt dit goed af te handelen.
-
Ik had net gebeld en ga morgenmiddag even mijn velgen ophalen (ze hadden hem op mijn wintervelgen gezet) Dan ga ik wel weer eens ff rond te tafel zitten.
Wat een gedoe zeg ... dat om een beetje schade. Dat kunnen ze ook wel makkelijker doen.
Toen ze trouwens de auto kwamen ophalen in Belgie maakt dat bergingsbedrijf de lier vast aan de ophanging ipv sleepoog, omdat het teveel moeite was om iets los te schroeven. Dus ze gaan er niet al te netjes mee om. Toen kwam de bumper heel iets tegen de grond toen hij op de oplegger werd gezet .... en gewoon doorgaan met dat ding. Ik nog schreeuwen van stop, maar toen was er nog niks beschadigd.
Wat een gedoe zeg ... dat om een beetje schade. Dat kunnen ze ook wel makkelijker doen.
Toen ze trouwens de auto kwamen ophalen in Belgie maakt dat bergingsbedrijf de lier vast aan de ophanging ipv sleepoog, omdat het teveel moeite was om iets los te schroeven. Dus ze gaan er niet al te netjes mee om. Toen kwam de bumper heel iets tegen de grond toen hij op de oplegger werd gezet .... en gewoon doorgaan met dat ding. Ik nog schreeuwen van stop, maar toen was er nog niks beschadigd.
-
- Contacteer:
Tjonge jonge... Hebben mensen geen fatsoen om normaal met andermans spullen om te gaan ??? En kunnen ze niet gewoon toegeven dat ze het per ongeluk beschadigd hebben ?? Stelletje dwazen !!!
Succes ermee.. Hopelijk is dit snel opgelost !!!

Succes ermee.. Hopelijk is dit snel opgelost !!!
tja... een dagje Sint-Niklaas kan nare gevolgen hebben
. Neen, minder prettig nieuws dus ... :-*

-
Yep, en ik moet er nog een keer heen..... dan laat ik wel iemand anders rijden, want dit gaat vast niet goed nog een keer door die Parklaan rijdenbruno @af schreef:tja... een dagje Sint-Niklaas kan nare gevolgen hebben![]()
. Neen, minder prettig nieuws dus ... :-*

Ik zou de rechtsbijstandverzekering inschakelen (als je die hebt). Als het niet duidelijk is wie de veroorzaker is wijs je ze alle 2 aan en laat de verzekering het maar uitzoeken.
Die premie betaal je niet voor niks.
Don't Take Life Too Seriously. No One Gets Out Alive Anyway
-
Die heb ik, wordt ook al ingeschakeld omdat ik schade had in het buitenland.DeNzo schreef:Ik zou de rechtsbijstandverzekering inschakelen (als je die hebt). Als het niet duidelijk is wie de veroorzaker is wijs je ze alle 2 aan en laat de verzekering het maar uitzoeken.
Ik zou ook voet bij stuk houden ,het lijkt me een moeilijk geval ,maar als je niks probeert dan heb je zowieso niks.Waarborg fonds is zeker een goede optie maar kan een hele tijd duren in deze situatie,veel succes ermee.
Toen ik een paar jaar geleden mijn 323I (e30) Hartge nog had, heb ik ook iets dergelijks gehad.
Die auto was zeer laag, kon eigenlijk niet de kabine in. Dus hun gingen wel ff een oplossing bedenken.
Nou, met planken onder de voorwielen en 8terwaarts er in. Ging op zich wel goed, maar als je de deur dicht doet gaat het toch iets makkelijker.
Dus, hele deur was uit zijn ''voegen''. Ze hebben het trouwens wel netjes gemaakt, maar kom daar niet meer als klant...
Die auto was zeer laag, kon eigenlijk niet de kabine in. Dus hun gingen wel ff een oplossing bedenken.
Nou, met planken onder de voorwielen en 8terwaarts er in. Ging op zich wel goed, maar als je de deur dicht doet gaat het toch iets makkelijker.
Dus, hele deur was uit zijn ''voegen''. Ze hebben het trouwens wel netjes gemaakt, maar kom daar niet meer als klant...
-
Alles wordt trouwens netjes gemaakt door de dealer op kosten van de verzekering.
Had nog enkele puntjes meer gevonden die niet gemaakt waren.
Dus gelukkig geen lang gezeur. Nou ja, het moet nog maar eerst een keer gemaakt worden.
Had nog enkele puntjes meer gevonden die niet gemaakt waren.

Dus gelukkig geen lang gezeur. Nou ja, het moet nog maar eerst een keer gemaakt worden.
Was die beschadiging aan de voorbumper goed te zien of niet? Zoals je weet heb ik hem namelijk nog op die trailer zien staan en volgens mij was er toen nog niks mis met die voorbumper!
-
Zat aan de onderkant .. een stuk of 10 witte plekken. Was duidelijk transportschade leek het me zo.
Goed geregeld. Een vriend van mij heeft zijn Alpina B7 Turbo Coupe al bijna twee jaar stilstaan wegens een rechtzaak met de BMW dealer die schade heeft veroorzaakt en niet wil betalen. De auto kwam bij de dealer voor een kleine reparatie en werd achteruit de garage binnengereden door een medewerker van de dealer. Toen bleef dus een van de einddempers achter het drempeltje van de garagedeur hangen. Wat doe je dan? Ja, je geeft gas! Resultaat: uitlaat aan een kant helemaal opgefrommeld, voorpijpen half dichtgevouwen en het hele blok en de versnellingsbak ontzet!!! (ja zo'n 3 liter Turbo Alpina blok heeft genoeg koppel!) Echt zonder van zo'n vette wagen...Nick (germanstyle) schreef:Alles wordt trouwens netjes gemaakt door de dealer op kosten van de verzekering.
Had nog enkele puntjes meer gevonden die niet gemaakt waren.![]()