Dat zit namelijk zo, die collega van me regelt de financiële zaken voor zn zwager. Deze zwager is nogal een bewaartype en heeft dus een Renault 12 staan die al heel lang stilstaat. Deze zwager heeft de auto nieuw gekocht (auto is 26 jaar oud) en heeft er ongeveer twee jaar in gereden. Auto heeft altijd binnen gestaan, maar staat nu dus al zo'n 23 jaar stil! Mn collega kwam op de auto vanwege de vrijstelling voor de wegenbelasting die hij kreeg. De zwager vondt het nu toch maar tijd om de auto weg te doen. Waarschijnlijk is de carrosserie dus nog heel goed, alleen de motor zal na 23 jaar wel wat aandacht kunnen gebruiken denk ik.
Ik weet niet precies wat voor type etc. het is (iig geen gordini en geen alpine), maar die gegevens krijg ik nog wel van me collega, de kleur is groen. Dat weet ik wel. Een richtprijs weet ik ook niet en foto's heb ik ook (nog) niet.
Ik weet dat dit topic in chat.renault staat, maar het is ook niet echt een te koop topic, meer een peiling of hier eventueel intresse voor zou zijn. Voor wat plaatjes van het model klik op deze link.
http://home.wxs.nl/~vrija001/R12_foto2.htm