Kleurcode

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
TURBODJ
Contacteer:

Wil ik laatst een spuitbus in kleurcode 449 (blue sport) kopen, blijken er in de 449 serie twee nuances te zijn. Weet iemand er meer over. Moet de juiste kleur hebben voor een GTT blue sport.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik heb bij een spuiter gaan kijken wat de juiste kleur was bij de mijne met die voorbeeld plaatjes en ik moet zeggen is redelijk gelukt ik zal nog eens gaan kijken voor je wat vooreen het was
5-gteetje
Contacteer:

TURBODJ schreef:Wil ik laatst een spuitbus in kleurcode 449 (blue sport) kopen, blijken er in de 449 serie twee nuances te zijn. Weet iemand er meer over. Moet de juiste kleur hebben voor een GTT blue sport.
Bij de dealer kunnen ze aan de hand van het chassisnummer de exacte kleur bestellen in een spuitbus.
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
Chrisv

5-gteetje schreef:
TURBODJ schreef:Wil ik laatst een spuitbus in kleurcode 449 (blue sport) kopen, blijken er in de 449 serie twee nuances te zijn. Weet iemand er meer over. Moet de juiste kleur hebben voor een GTT blue sport.
Bij de dealer kunnen ze aan de hand van het chassisnummer de exacte kleur bestellen in een spuitbus.
Weet iemand hoe duur het is om een spuitbusje in je kleur te laten vullen?
some people are alive only because it's illegal to kill them
illuminator

+/- 25 euro 's
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

JE moet wel naar een schade hersteller gaan om exact de juiste kleur te laten bepalen. Ondanks de kleurcode kan er nog iets verschil in zitten. Het zou toch zonde zijn om straks te kunnen zien wat wel en wat niet gespoten is.

Nogmaals: Ook al heb je de kleurcode laat je kleur uitzoeken door een spuiter er kan verschil in zitten als het gespoten is.

Gr. Frits
Alpine
Contacteer:

Spuitbus in kleur 449 voor 7,50 bij SIGMA .

Greetz M
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Edwin16v
Contacteer:

Effe oud topic omhoog halen.
Ik ging dus naar Rovego voor een spuitbus Blue Sport 449. Er blijken zelfs 3 tinten te zijn. Vent loopt mee naar de auto met de kleurenkaart en zegt dat het de 1e tint is.
Fijn krijg ik een spuitbus Motip nummer 54556, ik moet zeggen de dop lijkt er zeker op.
Alleen nu heb ik mijn zijspiegel gespoten en de kleur is toch blauwer terwijl de auto meer paars erdoor heeft :(

Ga toch morgen denk ik maar langs de dealer dan :p
TjeBo

Je kan beter langs een spuiter gaan, dan halen ze met een laser zo de juiste code tevoorschijn...
- '94 Clio RSi -
Plaats reactie