en nog licht verteerbaar ook,
want in wedstrijdklare uitvoering (dus dan wel met velgen/slicks enzo) scheen hij maar 607 kg te wegen.
7 kg boven het min. gewicht!!
Zo op de trailer issie wat zwaarder, maar hij heeft dan ook 12 cilinders en 4191 cc aan boord!
robert schreef:en nog licht verteerbaar ook,
want in wedstrijdklare uitvoering (dus dan wel met velgen/slicks enzo) scheen hij maar 607 kg te wegen.
7 kg boven het min. gewicht!!
Zo op de trailer issie wat zwaarder, maar hij heeft dan ook 12 cilinders en 4191 cc aan boord!
een vlug rekensommetje leert dan dat er dus bijna 50% winst te boeken valt voor je op de pk / gewichts-verhouding?
ja hoor, (960+80)/(607+80) is 34% winst, door tijn vlug afgerond naar 50%.
wel helaas dat dan ook de turbo en intercooler enzo er ook af liggen. Daar gaat je winst.
Gefeliciteerd! Gaaf speledingetje.
Als je nog leuke dingetjes over hebt zoals kuipjes ofzo.. dan hou ik me aanbevolen.
(of een kooi dat in een GTT past ofzo )
in princiepe heb ik alleen het wegliggingsspul gekocht, en mijn maat de rest.
Als hij wat interessant spul niet nodig heeft zal ik je het zeker niet zeggen.
trust me, hier blijft weinig van over.
robert schreef:ja hoor, (960+80)/(607+80) is 34% winst, door tijn vlug afgerond naar 50%.
wel helaas dat dan ook de turbo en intercooler enzo er ook af liggen. Daar gaat je winst.
als je zelf op dieet gaat is de winst hoger dus ? dat is goedkoop tunen....
maar ok.. 34 % voor jou dan (hoewel ik dacht dat die verhouding altijd leeggewicht betrof)
ja ik heb het gezien. ik heb me natuurlijk door hele stapels aktiefotoos moeten werken. Heel veelbelovend is de kleine rolhoek tijdens zware aktie . Tenminste veel kleiner dan bij mijn AT.
Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken.
robert schreef: Heel veelbelovend is de kleine rolhoek tijdens zware aktie . Tenminste veel kleiner dan bij mijn AT.
Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Dan heb je de fotos niet gezien waar mijn bodem te zien was in een bocht ff schrikken noemen ze dat ...