Toch weer mooie momenten vastgelegd van een zeer geslaagde meeting!

(PS: wie edit de nummerborden ff?!)
daar let jij weer op hè, import-duitserNick (germanstyle) schreef:Als ik zo kijk naar dat nummerbord van die duitser, dan had hij geen ongeluk moeten krijgen.
Ding is niet eens verzekerd.
Maar tot de 10e maand
En als je had leren lezen zag je er ook 03 boven staan, dat beteken 2003, we leven nu in............ jaja 2002Nick (germanstyle) schreef:Als ik zo kijk naar dat nummerbord van die duitser, dan had hij geen ongeluk moeten krijgen.
Ding is niet eens verzekerd.
Maar tot de 10e maand
naamgenootjes zijn het altijd eensMatijs schreef:Volgens mij staat er toch echt 03 - 10. Wat mijns inziens inhoud dat hij net afgelopen maand is gekeurd en nog tot eind 2003 mag rijden...
volgens mij staat het hiet wel ergens mike:Maik (WOOFER) schreef:weet je het zeker ?? waar is het bewijs ??
vandaar dat hij er ook niet mee reed maar op een oplegger had liggen.Matijs schreef:OOw, zit het zo... Dus hij heeft een echte zomerauto. Wel cool dat dat kan in Duitsland.
voor de liefhebbersda-goof schreef:Een tijd geleden, hebben m'n vader en ik bij de een of andere renault gek een andere motor voor de 25 gekocht en die gast was ook bezig met de restauratie van een originele renault 17 gordini. Ik meen me te herinneren dat die man zei dat er nog maar iets van 12 van waren of zo. Overigens is die gast ook mede oprichter van het renault 25 register bij de C.A.R.
er is er eentje onder de ruitenwisser gedaanRory schreef:Die stond op dat parkeerterrein aan de overkant bij AC De Meern dus. Zagen we ook met toeval toen we er zowat voorbij waren gelopen. Geile bak
Eingelijk hadden we zon witte RTC sticker erop moeten plakken