Maakt niet uit hoor. Ik kreeg net een mail van iemand die ook vaak op het forum komt dat hij ook komt en hij brengt er ook een paar meer mee.
Nou jongens tot vanavond!! Het wordt gezellig!!
Pakking zit er inmiddels op, maar het hitteschild nog niet. Vanmiddag eerst nog even wat worstelen met dat schild en ik verwacht wel aanwezig te zijn vanavond. Ik weet echter niet of ik 19:00 uur ga redden.
Ik kom overigens niet met de snelle GTT, maar met een minder snelle GTT (blauw).
Ik kom overigens niet met de snelle GTT, maar met een minder snelle GTT (blauw).
-
Hallo daar.....
Heeeeeeeeeeeeel misschien dat we vanavond nog wel naar Enschede toe komen, maar dat hangt er nog even vanaf of we op tijd klaar zijn met ons etentje.
Jan Willem, ik bel je van avond nog wel even hoe de stand van zake is in Enschede.
Greetzzz
Ps. komt er nu ook een F.N.E.
-----------------
Happy Renault-Drivers;
GTT Blue Sport `90....veur de vrouw
Clio RSI `93....mient.
Nog even plamuren, spuiten, andere bak erachter (GTT), APK-tje en dan maar weer broez`n.
[ This message was edited by: Bas RSI on 2002-02-01 13:02 ]
[ This message was edited by: Bas RSI on 2002-02-01 13:14 ]
Heeeeeeeeeeeeel misschien dat we vanavond nog wel naar Enschede toe komen, maar dat hangt er nog even vanaf of we op tijd klaar zijn met ons etentje.
Jan Willem, ik bel je van avond nog wel even hoe de stand van zake is in Enschede.
Greetzzz
Ps. komt er nu ook een F.N.E.
-----------------
Happy Renault-Drivers;
GTT Blue Sport `90....veur de vrouw
Clio RSI `93....mient.
Nog even plamuren, spuiten, andere bak erachter (GTT), APK-tje en dan maar weer broez`n.
[ This message was edited by: Bas RSI on 2002-02-01 13:02 ]
[ This message was edited by: Bas RSI on 2002-02-01 13:14 ]
-
Ja hoor, ik kom wel, wel met de Arosa 

-
Goede optie, maar daar is niet echt goede verlichting.
Vorige keer hebben we het bij het arke stadion gehouden. Was goede verlichting.
Vorige keer hebben we het bij het arke stadion gehouden. Was goede verlichting.
-
Denk dat je het op een vrijdagavond moet doen. Niet op een andere. In het weekend hebben mensen vaak andere verplichtingen.Christian (MrCool) schreef:dan doe je het toch op een zondag of zaterdag overdag
Ik denk dat als je het op een vrijdagavond doet er meer komen als op een zaterdag of op een zondag!Nick schreef:Denk dat je het op een vrijdagavond moet doen. Niet op een andere. In het weekend hebben mensen vaak andere verplichtingen.Christian (MrCool) schreef:dan doe je het toch op een zondag of zaterdag overdag
Clio 16v.....
Hallo hallo,
Als een meeting in Twente nog steeds aan de orde is , ben ik graag van de partij.
Met of een megane coupe 2.0 8v of een renault 25 v6.
Greetz,
Robbert-Jan
Als een meeting in Twente nog steeds aan de orde is , ben ik graag van de partij.
Met of een megane coupe 2.0 8v of een renault 25 v6.
Greetz,
Robbert-Jan
-
Ik kom wel hoor, maar dan wel met mijn arosa (met winterbanden
)

het is 15 DEC bij Arke stadion (Fc Twente ) in enschede er zit een bios bij en kartcentrum en je kunt duiken en bowlen:D allemaal op loop afstand (zaterdag maak ik foto`s van het tereinmaar het is denk wle 5 keer zo groot als in DE MEERN)
Christian (mrcool) Clio 16V
Michel Clio 16V
Robby Megane/25 V6
Vosje 5GTE
Nick Seat Arosa
Michel Clio 16V
Robby Megane/25 V6
Vosje 5GTE
Nick Seat Arosa
-
Denk dat je er wel een 1000 auto's kwijt kuntChristian (MrCool) schreef:het is 15 DEC bij Arke stadion (Fc Twente ) in enschede er zit een bios bij en kartcentrum en je kunt duiken en bowlen:D allemaal op loop afstand (zaterdag maak ik foto`s van het tereinmaar het is denk wle 5 keer zo groot als in DE MEERN)
Michel Clio 16V
Robby Megane/25 V6
Vosje 5GTE
Nick Seat Arosa

Dus allemaal komen, iedereen .. uit heel Nederland!!!

-
Da's niet moeilijk voor moi (keb al 8 jaar seizoenskaart voor VAK-PChristian (MrCool) schreef:ja weet niet hoeveel zit plaatsen het voetbal stadion heeft maar zo veel parkeerplaatsen zijn er ook en nog meer

Het antwoord is: 13.500