bekleding kuipzetel rand afgescheurd(sparco)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
gille
Contacteer:

zoals er staat is er van een kuipzetel een stuk van die rand,is van in en uit te stappen.
nu bestaat daar een soort van overtrekken of kan je er een nieuwe bekleding voor kopen???
iemand weet misschien iets meer over???
thanks en groeten
gille
Contacteer:

niemand???
Anonymous

Losse deeltjes kun je volgens mij gewoon nieuw bij bestellen. Kijk eens op http://www.interparts.nl
dennis16v

Zeeuw schreef:Losse deeltjes kun je volgens mij gewoon nieuw bij bestellen. Kijk eens op http://www.interparts.nl

ikke ikke.

heb net besteld: 5 bij 1 meter stof. van de sparco sprint stof. dus zwart. heb meer als de hrlft over. ga me deuren ermee bekleden, dus als er mensen zijn die ook zwarte sparco,s hebben die stof nodig zijn voor stoelen, of deurpanelen. klop maar aan.

(t komt vrijdag binnen als het goed is)
het was alleen met deze afmeting te krijgen, en goedkoop is anders, dus wie sponsort.
gille
Contacteer:

dennis16v schreef:
Zeeuw schreef:Losse deeltjes kun je volgens mij gewoon nieuw bij bestellen. Kijk eens op http://www.interparts.nl

ikke ikke.

heb net besteld: 5 bij 1 meter stof. van de sparco sprint stof. dus zwart. heb meer als de hrlft over. ga me deuren ermee bekleden, dus als er mensen zijn die ook zwarte sparco,s hebben die stof nodig zijn voor stoelen, of deurpanelen. klop maar aan.

(t komt vrijdag binnen als het goed is)
het was alleen met deze afmeting te krijgen, en goedkoop is anders, dus wie sponsort.
wat is goedkoop dennis?????????????,,
Mrtn
Car: R5GTT

Stoffeerderij?
Mrtn = Maarten
dennis16v

het was alleen met deze afmeting te krijgen, en goedkoop is anders, dus wie sponsort.[/quote]
wat is goedkoop dennis?????????????,,[/quote]

100 EURO ongeveer
gille
Contacteer:

dennis16v schreef:het was alleen met deze afmeting te krijgen, en goedkoop is anders, dus wie sponsort.
wat is goedkoop dennis?????????????,,[/quote]

100 EURO ongeveer[/quote]das verdorie diefstal,maar ja daar koop je geen neiuwe zetel voor dus bestellen maar weer
dennis16v

gille (mountainbike) schreef:
dennis16v schreef:het was alleen met deze afmeting te krijgen, en goedkoop is anders, dus wie sponsort.

100 EURO ongeveer[/quote]das verdorie diefstal,maar ja daar koop je geen neiuwe zetel voor dus bestellen maar weer[/quote]

kijk en dan is het de bedoeling dat we de stof en de prijs delen amigo. dat was de insteek.
gille
Contacteer:

dennis16v schreef:
gille (mountainbike) schreef:

100 EURO ongeveer
das verdorie diefstal,maar ja daar koop je geen neiuwe zetel voor dus bestellen maar weer[/quote]

kijk en dan is het de bedoeling dat we de stof en de prijs delen amigo. dat was de insteek.[/quote]
zou ik met plezier willen maar ik heb blauwe stof nodig dus ja spijtig he
Plaats reactie