ok het gaat om deze slang:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAOER ... 9007009382[/img]
want die is afgebroken:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QAAAACIR ... 8484020759[/img]
en is het dan de bedoeling dat hij op dit tuutje moet?
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDcArQR ... 9568472959[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QADeAiUR ... 8502011900[/img]
Alvast bedankt.
Waar is deze slang voor?
He! nu is die weer rood.
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Slang is een loze slang, hij laat wat gassen uit de carb ontsnappen.
Je zou er een andere op kunnen zetten maar die hangt dan iets verder naar beneden.
Waar dat palletje voor dient op je Vers. Bak dat zou ik je niet kunnen vertellen.
Je zou er een andere op kunnen zetten maar die hangt dan iets verder naar beneden.
Waar dat palletje voor dient op je Vers. Bak dat zou ik je niet kunnen vertellen.
.:: TurboPowerr ::.
Juist, het is de overloop van je carb, meestal is deze slang zo lang dat ie onder de auto uitkomt.
Het kan wel eens zijn dat de gassen/sappen die eruit komen nogal brandbaar zijn, dus moet je die uit de buurt van extreme warmtebronnen als turbo/uitlaat etc. vandaan, hij is verder nergens op aangesloten.
even ter aanvullung van Tino
Het kan wel eens zijn dat de gassen/sappen die eruit komen nogal brandbaar zijn, dus moet je die uit de buurt van extreme warmtebronnen als turbo/uitlaat etc. vandaan, hij is verder nergens op aangesloten.
even ter aanvullung van Tino

Het is dus niet zo dat hij de onverbrande benzine weer terug gooit in het blok, om het zo weer te kunnen gebruiken.?? het slangetje ruikt namelijk heel sterk naar benzine. Of komt dat dan door die gassen.
Want als dat zo is, zou het het misschien kunnen verklaren dat mijn car 1:8 loopt.
Want als dat zo is, zou het het misschien kunnen verklaren dat mijn car 1:8 loopt.
He! nu is die weer rood.
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
en wat je met rood hebt aangeduid is een bout die uitsteekt uit een draadgat
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Het zuipen ligt grotendeels in de rechtervoet helaas 
Je kan natuurlijk altijd een carberateur revisiesetje scoren, er willen nog wel eens wat membraanpjes/pakkinkjes scheuren waardoor ie overmatig begint te drinken een revisiesetje heeft verse pakkinkjes en membraanpjes en moet dit dus grotendeels tegen kunnen gaan. Kost rond de 45,-
En het slangetje ruikt idd naar benzine, het is ook de overloop die overtollige spullen eruit gooit. (misschien idd bij jou iets teveel van het goede, er zit een membraan achter, misschien gescheurt..)

Je kan natuurlijk altijd een carberateur revisiesetje scoren, er willen nog wel eens wat membraanpjes/pakkinkjes scheuren waardoor ie overmatig begint te drinken een revisiesetje heeft verse pakkinkjes en membraanpjes en moet dit dus grotendeels tegen kunnen gaan. Kost rond de 45,-
En het slangetje ruikt idd naar benzine, het is ook de overloop die overtollige spullen eruit gooit. (misschien idd bij jou iets teveel van het goede, er zit een membraan achter, misschien gescheurt..)
Ok, ik heb net een nieuw slangetje neer gelegd.
dus hij gooit nu alles, lekker milieu-vriendelijk op de straat
dus hij gooit nu alles, lekker milieu-vriendelijk op de straat

He! nu is die weer rood.
Zo'n setje:
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/carbpakset.jpg[/img]
loste mijn bezine stank ook op, alle membranen waren gescheurd. Benzine verbruik ging toen van 1 op 1 naar 1 op3
maar dat is weerop gelost door nieuwe ontsteking
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/carbpakset.jpg[/img]
loste mijn bezine stank ook op, alle membranen waren gescheurd. Benzine verbruik ging toen van 1 op 1 naar 1 op3

He Ben dat is een fijn setje manBen schreef:Zo'n setje:
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/carbpakset.jpg[/img]
loste mijn bezine stank ook op, alle membranen waren gescheurd. Benzine verbruik ging toen van 1 op 1 naar 1 op3maar dat is weerop gelost door nieuwe ontsteking


1 op 1???
wat voor auto rij je dan, een tank
?
Is zo'n setje er makkelijk in te bouwen?
iig bedankt voor de tip, ik ga dat er misschien binnenkort maar is inbouwen.
Ik heb namelijk dat slangetje aangesloten, en flink naar de straat gericht, maar ik rook nog steeds wat benzine.
wat voor auto rij je dan, een tank

Is zo'n setje er makkelijk in te bouwen?
iig bedankt voor de tip, ik ga dat er misschien binnenkort maar is inbouwen.
Ik heb namelijk dat slangetje aangesloten, en flink naar de straat gericht, maar ik rook nog steeds wat benzine.
He! nu is die weer rood.
zou het kunnen dat doordat die rubbers en membraampjes in de carb stuk zijn, hij ook slecht stationair loopt?
Als hij namelijk koud is dan moet ik heel lang me shoke aanzetten omdat hij anders uitvalt als ik stil sta. na een tijdje als hij goed warm is dan werkt het wel gewoon goed zonder shoke.
Als hij namelijk koud is dan moet ik heel lang me shoke aanzetten omdat hij anders uitvalt als ik stil sta. na een tijdje als hij goed warm is dan werkt het wel gewoon goed zonder shoke.
He! nu is die weer rood.
ok bedankt.
dan ga ik eerst wel eens kijken of die carb zooi goed is. en zonodig vervangen. En dan kijken we weer verder.
dan ga ik eerst wel eens kijken of die carb zooi goed is. en zonodig vervangen. En dan kijken we weer verder.

He! nu is die weer rood.
als dat het niet is zou ik eens een ontsteking van iemand lenen...
is je vacuum vervroeger nog lucht dicht? ff aan zuigen die kan ook voor hoger verbruik en benzine stank zorgen. ALs hij ook maar ietsjes lekt zou ik maar voor een betere ontsteking gaan zoeken.
is je vacuum vervroeger nog lucht dicht? ff aan zuigen die kan ook voor hoger verbruik en benzine stank zorgen. ALs hij ook maar ietsjes lekt zou ik maar voor een betere ontsteking gaan zoeken.


He! nu is die weer rood.
-
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
- Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
- Contacteer:
En nu mijn ontsteking. Komt die nog eens terug mijn kant op?Ben schreef:gt turbo, had toen een rot ontsteking die voor hoog gebruik zorgde...
Als je onthoud hoe jeje carb uit elkaar hebt gehaald is het ook makkelijk om hem weer op te bouwen met nieuwe rubbers
Drive it like you stole it