ik leg em plat mannen!! Zie jullie morgen
Uiteindelijk geldt voor zowel bier als vrouwen: ENJOYFrits schreef:Moet je nog wel een vriendin hebben! En mocht je dan een EX :-* hebben, maar hopen dat ze het beter aanpakt dan de mijne. ZOu je van aan de drank gaan.Turbo-Peer schreef:Inderdaad, de meeting is een goeie reden om maar es minder te drinken en meer aandacht te besteden aan je vriendinNielske schreef:![]()
idd. heb er echt veel zinnnnnnnnn in
![]()
![]()
zal vanavond maar beetje gas terug nemen tijdens het stappen![]()
Dus ik zou zeggen neem er nog maar een.
Gr.Frits
de laatste keer danTom schreef:zoals eerder vermeld in het topic11.30 uur bij de lucht. Iets later kan ook, maar ik denk dat we tegen 12 wegrijden. wanneer we namelijk om 12.00 uur afspreken dan word het 12.30 voor iedereen er is en we weg zijn.
rond 11.30 uur dus bij de lucht
mee eens... enne wat die film betreft, volgens mij heb ik vette pech en sta ik er niet opPatrick L. schreef:Was een leuke rit vanochtend, dat flimpje wil ik ook nog wel eens terug zien
wilco blue schreef:ja de film is wat kort maar hij is wel gaaf even wat knippen en met een beetje geluk neem ik donderdag alvast een band mee
He patrick volgens mij heb je die chip nog niet nodigpatrick 21TURBO schreef:ja man,wat een begrip van medeweg gebruikers om wat leuks op band te zetten,maar het was een zeer geslaagde rit,en heel goed geregeld hoe we bij elkaar kwamen,jongens van bij de lucht,top en erg leuk dat we samen zijn opgereden naar de meern.
o ja,de volgende keer rijdt er iemand voorop die de weg weet he,ik rijdt niet graag om.
we zaten zowat in bodegraven![]()
ach ja,het was wel grappig![]()
next time chip dus corrado poets ik dan helemaal weg![]()
![]()
Nou nou, dat zal wel meegevallen zijn, hoor...Ruud schreef:He patrick volgens mij heb je die chip nog niet nodigpatrick 21TURBO schreef:ja man,wat een begrip van medeweg gebruikers om wat leuks op band te zetten,maar het was een zeer geslaagde rit,en heel goed geregeld hoe we bij elkaar kwamen,jongens van bij de lucht,top en erg leuk dat we samen zijn opgereden naar de meern.
o ja,de volgende keer rijdt er iemand voorop die de weg weet he,ik rijdt niet graag om.
we zaten zowat in bodegraven![]()
ach ja,het was wel grappig![]()
next time chip dus corrado poets ik dan helemaal weg![]()
![]()
want die corrado scheet zoiets in zijn broek nadat je hem eruit had gereden![]()
.
Ik had Jeroen uit Nistelrode (R5GTE) nog gesproken en had ook nog ff gevraagd naar jou en Merijn. Hij had jullie wel gezien en gesproken. Maar op het moment da ik 'm het laatst sprak, ging ik weg (was rond 14.45 of zo, had familiedag namelijk)Tom schreef:wie was nou eigenlijk Peter ????? (turbo-peer) heb nog een aantal keren gevraagd maar weet het nog steeds niet
Hij wilde de volgende keer graag mee! Hij had wel oren naar een snel renaultje! Voor deze Corrado had hij overigens een Clio 1.4. Verlaagd, velgen, uitlaat, ICE... alles erop en eraan! De volgende keer is er dus een Corrado bij!patrick 21TURBO schreef:Hij vertelde dat het een toffe gast in een 21 was, dus dat moest Pat wel zijn geweest!Dik 200 gereden? Althans, dat zei die vriend van me.
ja ik vondt het een sportieve kerel in die corrado merijn,doe em maar de groeten en zeg meteen dat hij de volgende keer pech heeft,ik ga vanavond chipje inbouwen en zaakje ff aanpassen.
hij kwam aardig mee,moest heel ff wachten maar ik heb em gehouden![]()
nee dit was echt een stukje sportief sprinten,top![]()
volgende keer komt ie mee he merijn
Sorry kerel, maar het was me totaal door mijn hoofd geschoten dat je die voor me mee zou nemen. Mijn excuses.Jesper16v schreef:DANA RULES!!!!!!!!R5B schreef:Ik neem aan dat je een andere Rob bedoeld,Rory schreef:Rob, zal wat mooie muziek voor je meenemen
Harder Mach 4 / Bitte Ein Beat 5
Mochten trouwens wat personen speciale mixxen willen van feesten (ie. Qlimax etc) roep mij ff, ik heb teveel om op te noemen
Maar heb je toevallig die mix cd van Lady Dana? (met de hardstyle erop)![]()
Kan wel een kopietje maken voor je!