Na 6mnd. zonder eigen auto door het leven tezijn geweest heb ik weer een clio 16V gekocht, wou eerst een megane coupe kopen maar wat ze daar voor prijzen voor vroegen vond ik een beetje teveel, wel bij een paar wezen kijken en ook bij cliotjes maar nu heb ik er dan eindelijk weer 1 gekocht. Gaat om een Clio 16V uit '92 met 104000km. op de teller (NAP), Zilver met. met een klein sport uitlaatje, een k&n vervangings filter en LM wielen, voor de rest geheel orgineel maar komt wel verandering in. Heb nog wat liggen van mijn oude Clio dat ik wel kan overzetten: K&N open luchtfilter, ander LM wielen, Grote 110mm Sportuitlaat met kat. vervanger en een ander Chip dus dat komt wel goed. Auto heeft een paar kleine dingetje waar wat aangedaan moet worden maar dat ga ik morgen allemaal doen, zoals Fuseekogels, spoorstangkogel, dynamo reviseren en natuurlijk moet de ICE er weer in. Het eind resultaat krijgen jullie ook wel tezien op meetings of gewoon op foto's
[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/25919.jpg[/img]
Zo was de auto dat ik hem kocht!!!
Weer Clio 16V gekocht
-
- Moderator
- Car: Megane
Eerst mooie car!!
tweede ligr het aan mij of zijn de schermen niet zo breed als bij een clio 16v lijken op gewonen schermen. (mischien is het gezichts bedrog)
Maar toch die kleur vind ik ik echt mooi mooie bak!!
tweede ligr het aan mij of zijn de schermen niet zo breed als bij een clio 16v lijken op gewonen schermen. (mischien is het gezichts bedrog)
Maar toch die kleur vind ik ik echt mooi mooie bak!!
-
Heeft ff geduurt voor je het hier heb gezet wout heb al een paar x gekeken maar stond er nog niet..
Have fun with it
Have fun with it

Heb de auto gezien, en is wel een mooi auto, nu deze keer wel heel houden. Veel plezier en voorzichtig
-
- Moderator
- Car: Megane
Okeej dan heb ik het niet goed gezien mooie bak man 

-
Wouter, gefeliciteerd met de aankoop van je auto.
Hopelijk heb je hier niet zoveel problemen mee.

-
Rudo, nu jeffrey nog ja. Kunnen jullie weer met z'n allen naar ons toe voor een minimeetinkje. Ik zal de magic word maar weer ff noemen: KibbelingRudo schreef:Hé Wouter, gefeliciteerd man!! Welkom terug![]()
En nu Jeffrey nog![]()
![]()

ik ok niet...
He mister,
Ik ben al een tijdje niet op de site geweest, maar zoals je ziet laten ze me er nog steeds op
(bedankt daarvoor!!)
Hoop dat je veel plezier van je bakkie heb en dat je me nog een keer op komt halen!!!
Ik spreek je gauw manneke!!
Greetz Mellow!!
FF een test!! [img]http://www.smilies.nl/muziek/music487.gif[/img]
Ik ben al een tijdje niet op de site geweest, maar zoals je ziet laten ze me er nog steeds op
Hoop dat je veel plezier van je bakkie heb en dat je me nog een keer op komt halen!!!
Ik spreek je gauw manneke!!
Greetz Mellow!!

FF een test!! [img]http://www.smilies.nl/muziek/music487.gif[/img]
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 7 nov 2002 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
goeie keuze Wouter, had niet anders verwacht!
veel plezier ermee.
veel plezier ermee.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Zo gaat dat...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
1.5 jaar 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.