Friday Nightmeeting Oss I
ja, ik ben er... Ik ga als ik klaar ben met werken effe eten bij de Mac en dan rijdt ik naar beuningen...Tom schreef:wie zetten ze nou op straat........
maar dat doet er nu niet toe. kom je nog gewoon ?? tijd ??
Ik had ook wel een beetje honger, nu trouwens ook weer een beetje eigenlijk.
Het was weer erg gezellig, alleen jammer dat het nog begon te regenen.
Op de terugweg was het ook lekker rijden met al die spoorvorming en zonder lantaarnpalen, maarja nog wel een sprintje gewonnen tegen een Opel Corsa GSnIe 16V.

Het was weer erg gezellig, alleen jammer dat het nog begon te regenen.
Op de terugweg was het ook lekker rijden met al die spoorvorming en zonder lantaarnpalen, maarja nog wel een sprintje gewonnen tegen een Opel Corsa GSnIe 16V.

-
- Moderator
- Car: MB
tja, idd Rob. Ik had echt veel last van die spoorvorming. Heb een aantal keer wielspin in zijn 5 !!! gehad. komt overigens voor het grootste deel doordat mijn banden slechter worden.
Tja, die GSI. Trok die gast nou vol op bij nuland??? Op die plaats trokken wij er namelijk allebij makkelijk rechts voorbij
Tja, die GSI. Trok die gast nou vol op bij nuland??? Op die plaats trokken wij er namelijk allebij makkelijk rechts voorbij
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Het was inderdaad weer erg gezellig! Jammer dat Jan-Paul en Paskie er niet waren, eigenlijk! Maar, daar staat weer tegenover dat we er weer een lid bij hebben geworven, hoogstwaarschijnlijk!
Mooie 16v was, dat zeg. Erg strak. Ook leuk dat Haaz nog effe binnen kwam vallen, trouwens.
Volgende keer nóg een grotere opkomst?
P.S.: Rockefeller was minder...

Volgende keer nóg een grotere opkomst?
P.S.: Rockefeller was minder...

Ik had gisteravond idd het idee dat ik op ijs reed...mijn banden zijn dan ook wel heel erg aan vervanging toe en dat wordt geregeld als het goed is over anderhalve week
Ik kon gewoon niet harder dan 90 / 100 op de snelweg anders was t dwijlen geblazen...
Goed, ondanks mijn korte verblijf gister vond ik t toch wel weer gezellig. Ben toch blij dat ik gister nog ff gekomen ben...Was alleen nog iets vergeten: had een digicam bij, had nog foto's willen maken. Ik neem m iig zondag wel mee, dan ga ik me toch een potje foto's bouwen
Vanaf huis naar de Meern aan toe 
Mensen, zie jullie allemaal morgen...
HEB ER ZIN IN
ps. over twee weken vind ik best...alleen zal ik er dan wel weer rond de tijd van gisteravond zijn
Maarja: beter laat dan nooit...

Goed, ondanks mijn korte verblijf gister vond ik t toch wel weer gezellig. Ben toch blij dat ik gister nog ff gekomen ben...Was alleen nog iets vergeten: had een digicam bij, had nog foto's willen maken. Ik neem m iig zondag wel mee, dan ga ik me toch een potje foto's bouwen

Mensen, zie jullie allemaal morgen...

HEB ER ZIN IN

ps. over twee weken vind ik best...alleen zal ik er dan wel weer rond de tijd van gisteravond zijn

Hoi Allemaal,
Ja sorry dat ik er niet was, maar ik had nog een hele grote berg administratie liggen en daar heb ik me gisteren doorheen geworsteld.
Als het weer het een beetje toestaat (
) dan ben ik er over 2 weken wel weer bij. (even goed inplannen)
ps. Tom en Merijn, ik denk dat dat metertje wel gaat passen op de plek van het klokje. Het is nog niet binnen maar over 2 weken zal het er wel allemaal in zitten.
Groeten,
Jan-Paul.
o ja: Veel plezier allemaal op de Meern morgen, ik moet werken dus kan er niet bij zijn (BALEN), maar kan niet zonder het geld.
Ja sorry dat ik er niet was, maar ik had nog een hele grote berg administratie liggen en daar heb ik me gisteren doorheen geworsteld.
Als het weer het een beetje toestaat (
ps. Tom en Merijn, ik denk dat dat metertje wel gaat passen op de plek van het klokje. Het is nog niet binnen maar over 2 weken zal het er wel allemaal in zitten.
Groeten,
Jan-Paul.
o ja: Veel plezier allemaal op de Meern morgen, ik moet werken dus kan er niet bij zijn (BALEN), maar kan niet zonder het geld.
spoorvorming & glibberen... :-*
Blijkbaar maar goed ook dat ik gisteren niet kon, was weer lekker laat klaar op mijn werk...
next time ben ik er weer bij
en nou op naar morgen!
Moet alleen morgenvroeg mijn auto ff opnieuw poetsen, blijft een leuke combi zwart en vuil
rustig aan 2night makkers,
Nielske
Blijkbaar maar goed ook dat ik gisteren niet kon, was weer lekker laat klaar op mijn werk...
next time ben ik er weer bij

Moet alleen morgenvroeg mijn auto ff opnieuw poetsen, blijft een leuke combi zwart en vuil

rustig aan 2night makkers,
Nielske
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
was gister avond zeker gezellig.
wel erg glad op de weg ja.
p.s. merijn als je mee wil rijden met armando moet je wel een uur van de voren bij hem komen,volgens mij kan ie niet zo goed klok kijken
tom
wel erg glad op de weg ja.
p.s. merijn als je mee wil rijden met armando moet je wel een uur van de voren bij hem komen,volgens mij kan ie niet zo goed klok kijken

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Moderator
hoi Eddie, idd leuk dat je even langs kwam. Ook leuk dat je naar ons toe kwam. Er zijn er namelijk genoeg die dat niet doen. Mooie 16V heb je, keurige auto.
Het zou leuk zijn voor en de overige forum bezoekers als je je zelf even voortelden in het volgende topic "wie is wie" << hier klikken
Het zou leuk zijn voor en de overige forum bezoekers als je je zelf even voortelden in het volgende topic "wie is wie" << hier klikken
-
- Moderator
Tom schreef:vrijdag 15 nov.
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Armando - Clio 16V (incl. Merijn)
Rob - clio 16V
Jesper - clio GP
Eddie - clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
Hitman ???????
Nielske ??????
Pasky ??????
anderen ?????
Wie volgt
Dus jij gaat er zomaar vanuit dat ik over 2 weken weer kom????Tom schreef:vrijdag 15 nov.
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Rob - clio 16V
Jesper - clio GP
Eddie - clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
Hitman ???????
Nielske ??????
Pasky ??????
anderen ?????
Wie volgt

hee jongens,
sorry maar gister was ik echt goed naar de klotuh ,kwam te laat thuis om een van jullie nog te laten weten dat ik niet kon komen .
Ik las al dat t weer gezellig geweest is dus de volgende keer (15 nov) ben ik er 100% zeker
.
zie jullie morgen wel in de Meern
grtz Paskie
sorry maar gister was ik echt goed naar de klotuh ,kwam te laat thuis om een van jullie nog te laten weten dat ik niet kon komen .
Ik las al dat t weer gezellig geweest is dus de volgende keer (15 nov) ben ik er 100% zeker

zie jullie morgen wel in de Meern
grtz Paskie
Mensen voor mij geldt wederom: ik moet werken maar als ik niet te laat klaar ben, zoals gister, kom ik natuurlijk weer langs 
En eddie..schoot me vandaag pas te binnen: Er staat al een hele tijd een vette clio16V aan de jacobslaan..vroeg me al een tijd af van wie hij was, stond ook vaak bij de lampenwinkel naast de AH. Ik maar steeds die bak zien als ik naar werk reed (AH Jacobslaan) en natuurlijk kwijlen
Kom ik er strax langs rijden, denk: god, lijkt best wel op die bak van gister...
Dus: is die auto de jouwe of niet?

En eddie..schoot me vandaag pas te binnen: Er staat al een hele tijd een vette clio16V aan de jacobslaan..vroeg me al een tijd af van wie hij was, stond ook vaak bij de lampenwinkel naast de AH. Ik maar steeds die bak zien als ik naar werk reed (AH Jacobslaan) en natuurlijk kwijlen

Dus: is die auto de jouwe of niet?
-
- Moderator
vrijdag 15 nov.
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Rob - clio 16V
Jesper - clio GP
Eddie - clio 16V
Niel - Clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
Hitman ???????
Pasky ??????
anderen ?????
Wie volgt
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Rob - clio 16V
Jesper - clio GP
Eddie - clio 16V
Niel - Clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
Hitman ???????
Pasky ??????
anderen ?????
Wie volgt
uuh... editTom schreef:vrijdag 15 nov.
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Rob - clio 16V
Jesper - clio GP
Eddie - clio 16V
Niel - Clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
Hitman ???????
Pasky ??????
anderen ?????
Wie volgt

greetz Nielske (Tom, die hoofdpijn heb je wel te pakken he
live your life 2 da fullest...
-
- Moderator
vrijdag 15 nov.
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Rob - clio 16V
Jesper - clio GP
Eddie - clio 16V
Niels - Clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
Hitman ???????
Pasky ??????
anderen ?????
Wie volgt
Sorry Niels, Heb idd enorme koppijn. ga zo lekker onder de wol denk ik (is wel nodig)
Mac Beuningen
20.00 uur
Tom - GTT ph2
JPP - 5GTX
Rob - clio 16V
Jesper - clio GP
Eddie - clio 16V
Niels - Clio 16V
Haaz - Clio S (laat)
Hitman ???????
Pasky ??????
anderen ?????
Wie volgt
Sorry Niels, Heb idd enorme koppijn. ga zo lekker onder de wol denk ik (is wel nodig)