Maik (WOOFER) schreef:ik hoop dat het niet zo lang duurt maus....
zoals bij mij
Maik zoals ik in je topic heb uitgelegd, als de andere partij moeilijk doet duurt het ALTIJD lang, dan is het echt niet met een maandje of 2 afgehandeld...
En bij Maus is het een andere kwestie, hier zijn gene 2 partijen bij betrokken, dus zal het ook sneller afgehandeld worden.
ik had een keer schade, ik wist dat ik gelijk had en liet hem direkt maken, hele bedrag vooruit betaalt en uiteindelijk 11 maanden later gekregen.. tis maar wat je wilt..
rasit.. schreef:ik had een keer schade, ik wist dat ik gelijk had en liet hem direkt maken, hele bedrag vooruit betaalt en uiteindelijk 11 maanden later gekregen.. tis maar wat je wilt..
11 maanden,das wel heel erg veel.
is dr geen politie of onderzoek geweest?of juist wel?
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
nou begrijp ik die lange tijd wel,meerdere betrokkenen meerdere verzekering en mischien verschillende,de ene werk wat minder snel.maar vind het wel sneu 11 maanden,tis en blijft een lange tijd.
maar hij rijdt weer en das belangrijker.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Tis nu meer als een week geleden dat ik hem heb weg gebracht,en ik heb vandaag gehoort dat die ook vandaag dus pas de spuitcabine is in gegaan,dr is in de tussentijd niks mee gebeurd,
tis niet de schuld van het garage bedijf,maar van het schadeherstelbedrijf.en bedankt.....