Radio weg

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ruud

Lig ik vanmorgen lekker te slapen en over koetjes en kalfjes te dromen staat mijn vader om 5:00 uur opeens
naast mijn bed. Met de vraag of ik ff mee wil komen omdat mijn renautje opengebroken is :( .
Ik dacht dat ik ging ontploffen toen ik die deur zag hoe bruut ze hem met een schroevedraaier hebben opengebroken , het deed gewoon pijn in mijn renealt hartje. En dan te bedenken dat mijn deur net 2 maanden opnieuw is gespoten.
Met als resultaat dat mijn pioneer radio van 1489 gulden weg is gewoon gestolen :( , en de rest hebben ze gewoon laten liggen cd s ,versterker en zelfs geld lag in de auto.
Ik kan niet begrijpen wie er nou niet met zijn poten van mijn renautje af kan blijven , het moeten wel bekende zijn die geweten hebben dat deze radio in mijn auto zat en hij stond ook nog op de oprit ook.
Maakt op vandaag waarschijnlijk ook al niet meer veel uit.
Anonymous

Dit is misschien een beetje mosterd na de maaltijd,maar wie laat nou een radio van bijna 1500 in de auto,het is dat mijn stoelen niet cast zitten met een click systeem,anders zou ik ze óok eruit halen.

ik hoop voor je dat je een goede verzekering hebt

:evil: :evil:
Vos

Same shit happened to me it sucks..... :(
Clio 16v.....
jeroen.k

Ruud schreef:het moeten wel bekende zijn die geweten hebben dat deze radio in mijn auto zat
Hoeft niet persé, hoop dieven die ze aanhouden hebben al marktonderzoek gedaan en weten precies wat voor spullen er in je auto zitten, wat voor auto je rijdt, etc. Aangezien hij de rest van de dure appaaten heeft laten liggen neem ik haast aan dat dit dus zo'n diefstal op bestelling was.

In Harderwijk hebben ze dus een tijdje geleden zo'n dief opgepakt en die had al een lijstje met auto's klaar liggen en daar stond die van een buurman van me dus ook op.

Verder suc6 man, hoop dat er iets te regelen valt qua verzekering, maar zal wel niet zeker :( !

Ik laat zelf mn radio ook altijd in mn auto zitten, maar ja...die afneembare frontjes zijn er natuurlijk niet voor niks.
Ruud

jermaine schreef:Dit is misschien een beetje mosterd na de maaltijd,maar wie laat nou een radio van bijna 1500 in de auto,het is dat mijn stoelen niet cast zitten met een click systeem,anders zou ik ze óok eruit halen.

ik hoop voor je dat je een goede verzekering hebt

:evil: :evil:
Ja Ja ik weet het haal mijn frontje er altijd uit , maar soms als die thuis op de oprit staat in een rustig dorpje in zuid limburg heb ik zo iets van hier komt toch niemand.
Fout gedacht :( Vannacht was er wel iemand die mijn autotje wou vernielen. Ja naar verzekerings centen kan ik wel fluiten ben wa verzekert en de inboedel verzekering dekt het niet. Ben wel net 5 dagen terug van vakantie maar op de reisverzekering zal wel niet lukken.
Ollie

Dat is dus mooi klote voor je Ruud! Sommige mensen kunnen gewoon niet van andermans spullen afblijven, daar kan ik me soms echt kwaad over maken! Hoop voor je dat je iets weet te regelen.
Rob

Das wel heel erg kut zeg,
ik hoop voor jou dat je wel nog iets kan regelen met de verzekering!
jpp_GTX

Zonde Man. Ze hebben mij oo te pakken gehad. Ik had mijn radio voor het eerst in 4 maanden vergeter eruit te halen (frontje) en ja hoor weg dus.

Gelukkig had ik WA+ (beperkt casco) en kreeg ik de ruit en de radio vergoed. Ik kreeg veel meer terug voor de radio dan ik er voor had betaald. Dus uiteindelijk heb ik er nog op verdiend. En een nieuwe ruit. Ze hadden de auto zelf niet aangeraakt dus geen krassen of niks gelukkig. Maar was ik even blij dat ik WA+ Beperkt Casco had verzekerd.

Hier heb jij natuurlijk niets aan, ik hoop dat toch je nog via de inboedelverzekering kunt vergalen, immers de oprit is toch eigen grond?

Succes met de afhandeling.
Mrtn
Car: R5GTT

Wat op de oprit staat valt niet onder de inboedel hoor!
Mrtn = Maarten
Ruud

Heb net ff de verzekering gebeld en ja die zeggen dat ik niet verzekert ben voor inbraak :( , nu kan ik echt fluiten naar mijn centen :evil: :evil: . Het is zelfs zo dat je bij mijn maatschappij een auto ouder dan 10 jaar alleen nog WA kan verzekeren. Is dit normaal of hebben andere maatschappijen deze regel ook.
Tijn
Contacteer:

Ruud schreef:Heb net ff de verzekering gebeld en ja die zeggen dat ik niet verzekert ben voor inbraak :( , nu kan ik echt fluiten naar mijn centen :evil: :evil: . Het is zelfs zo dat je bij mijn maatschappij een auto ouder dan 10 jaar alleen nog WA kan verzekeren. Is dit normaal of hebben andere maatschappijen deze regel ook.
Dat is vrij normaal ja. Met een taxatierapport is het vaak nog wel mogelijk om hem anders te verzekeren.
there is no spoon.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ik had een auto van 15 jaar (vorig jaar) en die kon ik ook voor diefstal en accecoires verzekeren tot 3000,00 gulden. Dus verder weet ik het ook niet. Probeer het anders eens bij Jesper 16v (grandprix) die zit in die wereld misschien kan hij jou wat verder helpen.

Gr. Frits
marco

dat is echt klote ruud,ik weet hoe het voelt joh ,mijn 3 weken oude pioneer van 1200 piek gejat :( ,
en ook niet voor verzekert :evil: ,wanneer leren die mensen nu eens met hun poten van andermans zaken af te blijven :-*

greetz marco
Floris
Contacteer:

k^t joh! Is mij ook al een keer gebeurd. De cilinders eruit gebroken , waarschijnlijk met een schroevendraaier... TIP: haal de cilinders eruit en laat het dichtmaken. (niet vergeten dan nieuwe batterijen te halen voor de CV!)

Suc6, het komt wel weer goed! :wink:
Patrick L.

Erg vervelend en brutaal, stelletje schoften , radio weg en wagen beschadigd :evil: Ga je toch van over je :-* Succes ermee
Rob

Floris schreef:k^t joh! Is mij ook al een keer gebeurd. De cilinders eruit gebroken , waarschijnlijk met een schroevendraaier... TIP: haal de cilinders eruit en laat het dichtmaken. (niet vergeten dan nieuwe batterijen te halen voor de CV!)

Suc6, het komt wel weer goed! :wink:
Ja, en daardoor kan ik mijn sloten dus niet meer gebruiken! :( Maar het ergste hiervan is dat vaak het stuk staal rond het slot verbogen is. En hierdoor zit het slotje dus scheef. Toch maar goed dat ik CV heb :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Ze hebben mijn auto vorige week ook opengebroken. :( Dit hebben ze gedaan door de bovenkant van het portier naar buiten te buigen. Hierdoor is de hele deur ontzet :evil: Gelukkig betaald m'n verzekeringsmaatschappij de schade. Aanstaande maandag gaat m'n auto naar de schadehersteller en kan ik 'm woensdag weer ophalen. :)
Plaats reactie