dit zal hem waarschijnlijk wel zijn, maar DE LUCHT is echt nie te missen.
Als je van de A50 de A2 op draait dan ga je na een tijdje de Maas over en ik denk ongeveer een km of 2 na die brug ligt de lucht. Het is een Shell tankstation aan weerszijde van de weg (wel de goede nemen Johan ). Het restaurant ligt aan de overkant en is met een voetgangerstunnel te bereiken. Maar dit kan echt niet missen. Dus voorbij de Maas en VOOR de Waal
Ik wil ook wel meerijden vanuit het zuiden, maar waar komen jullie bij elkaar. Ik moet helaas de renault thuislaten en dus met de lancia rijden. (zal wel achteraan rijden).
nou als je naar maastricht wil komen staan wij bij de bp om 9.30 uur.
anders bij de lucht,maar doe je ff moeite rij ff naar ons in maastricht,daar komt heerlen enzo ook,dus die moeten ook ff rijden.
kijk maar,groeten pat.
Ik wil ook wel meerijden vanuit het zuiden, maar waar komen jullie bij elkaar. Ik moet helaas de renault thuislaten en dus met de lancia rijden. (zal wel achteraan rijden).
Heej Rob/Tom zien we elkaar bij de Lucht of spreken we onderweg nog eerst af voor we doorrijden?
Nog maar paar dagen en dan is het weer zondag
[EDIT] Heb trouwens WEER een bon binnen
Nu omdat ik 5 meter over een busbaan heb gereden zodat ik optijd op school kon zijn, en dat het te druk was om ff te blijven wachten! Ik weet het, het mag niet en je mag niet zeiken, maar het is toch verdomme godgeklaagt dat je voor zulke dingen word bekeurd en als je kop ingeslagen word dat die zeikwouten nergens zijn [/edit]
Laatst gewijzigd door Rory op di 29 okt 2002 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
gewoon meeten bij de lucht lijkt me het makkelijkste Rory. De kans dat je een reno tegenkomt op de de A2 rond die tijd zal toch wel redelijk groot zijn
Ik heb mij ook bedacht. Ik had gezegd dat ik best wel iemand wilde meenemen. Maar ik wil graag meebleren op de muziek en ja, dus ook ik rij liever alleen.
Sorry voor het ongemak maar het zij nou eenmaal zo.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Tom schreef:dit zal hem waarschijnlijk wel zijn, maar DE LUCHT is echt nie te missen.
Als je van de A50 de A2 op draait dan ga je na een tijdje de Maas over en ik denk ongeveer een km of 2 na die brug ligt de lucht. Het is een Shell tankstation aan weerszijde van de weg (wel de goede nemen Johan ). Het restaurant ligt aan de overkant en is met een voetgangerstunnel te bereiken. Maar dit kan echt niet missen. Dus voorbij de Maas en VOOR de Waal
Ik heb inderdaad een witte renault, die ik momenteel ga strippen en opknappen. Dat is dus de reden waarom ik met de lancia kom. Heel misschien stel ik de start van mijn renault project uit, en ga ik toch met de 5. Ik kom wel naar maastricht toe.
Ollie schreef:Wie kan er nog meer niet meer wachten tot het zondag is??
Moet je dat nog vragen????????
precies heb er ook onwijs veel zin in...
Maar o o o wat hoop ik dat het droog is!!!
Yeaaaaaaah i know... koop dan gewoon als de sodemieter nieuwe banden
greetz Nielske (toch wel maf hoor om dadelijk zoveel reno's in collone te zien rijden, hoop voor de wouten dat ze niemand aanhouden van ons... anders hebben ze gelijk een file in hun nek )
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Ik heb inderdaad een witte renault, die ik momenteel ga strippen en opknappen. Dat is dus de reden waarom ik met de lancia kom. Heel misschien stel ik de start van mijn renault project uit, en ga ik toch met de 5. Ik kom wel naar maastricht toe.
Ollie schreef:Wie kan er nog meer niet meer wachten tot het zondag is??
Moet je dat nog vragen????????
precies heb er ook onwijs veel zin in...
greetz Nielske (toch wel maf hoor om dadelijk zoveel reno's in collone te zien rijden, hoop voor de wouten dat ze niemand aanhouden van ons... anders hebben ze gelijk een file in hun nek )
Dan lach ik me kapot en dan moet dus ook iedereen stoppen, en niet denken van, ik rijd mooi door! nee gewoon 25 autos op de vluchtstrook of iets dergelijks