Technische info R25 V6 TURBO??

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
canonballman

Wie kan er mij de weg wijzen op het o zo grote wereld wijde web naar TECHNISCHE informatie over (vooral) de motor van een Renault 25 V6 Turbo??

Voor de hand liggende info heb ik al, ik ben vooral op zoek naar info over het injectiesysteem en het turbo gebeuren.

Voor diegene die mij verder helpt: HARTSTIKKE BEDANKT!

Groeten Reinier

En ja, ik heb er eentje gekocht!!!!!!
Menno

Keb 't werkplaatshandboekje van de 'Type-R' injectiesystemen. tis bedoelt voor de 25, en gaat over de 2 liter en de v6turbo.

Kom je naar de Meern? Dan neem ik ff kopietjes mee.

Wel stoer, zo'n 25 turbo! (as in: nice breakfast...... :D )
rev it like a rental
Alpine
Contacteer:

Zit daar niet hetzelfde type blok in als in de Alpine v6 GT TURBO? Een 2.5liter v6?

Greetz Marcel
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
jeroen.k

DUDE schreef:Zit daar niet hetzelfde type blok in als in de Alpine v6 GT TURBO? Een 2.5liter v6?

Greetz Marcel
Dacht het wel ja, maar dan iets geknepen.
Alpine
Contacteer:

Hoezo geknepen? Wat heeft een 25 aan pk's? De Alpine heeft af fabriek 200pk,het type met cat 185pk.

Greetz M
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
canonballman

Hee allereerst bedankt voor jullie reacties!

Menno: Bij deze kom ik dus naar de Meern (Was het al van plan, maar nu zeker)
Als jij voor mij kopieen van dat wpl handboek mee wil nemen dan zou dat zeeeeer tof zijn!!! :)

Wat betreft het ontbijt voor jou 21: Laat het hem (je 21)nog niet opeten en wacht nog even........
dan vreet mn 25 jou eenentwintigje als toetje :wink: :D

Effe zonder gein:
Ik heb m namelijk nog maar enkele dagen maar heb er grote plannen mee, motorisch dan. Heb al 1 HEEL erg goed idee namelijk.......
2458 cc is mij te weinig namelijk, voor 6 kabouters :wink:

Ik steek er voorlopig nog geen tijd in, kwil eerst mn GTT weer rijdende hebben. Daarna is de 25 aan de beurt.
canonballman

En Paul.... bedankt voor de inet adressen. Vooral die van Vakgarage Hofstra is een goeie!
Robby
Contacteer:

Vakgaragehofstra is DE site om te zijn als het gaat om r25 info! Het is de voorloper van de onlangs gestarte renault 25 site: http://www.renault25.nl
Het renault 25 forum (opgezet door jan geert) maakt hier dan ook onderdeel van uit.
Over de r25v6 turbo en de pks hierin: vanaf 88 is de 185 pk versie geproduceerd. Vanaf 90 kwam hier de 205 pk versie voor in de plaats. Deze is echter maar 1 jaar in productie geweest geloof ik.
Als je meer info over de turbo wil, raad ik je aan eens een vraag uit te zetten op het 25 forum.

Groeten,

Robby
canonballman

Hee, zal ik zeker doen! Jij komt zeker met je V6 naar De Meern?
Plaats reactie