Friday Nightmeeting Oss I
doe mij dan maar een milkshake in een koeltas...

Dan nog ff over de Meern...
Ik weet dat er al een hoop topics zijn over wie op welke manier rijd en in welke stoet, maar deze heb ik niet helemaal gevolgd en heb geen zin om deze helemaal door te lezen.
Dus kan ff iemand en soort van korte samenvatting geven wie met wie meerijd??
Ik weet dat er een verzamelpunt is bij Den Bosch (??) maar hoe laat en waar en wie rijden er uit Nijmegen of hoger gelegen daarheen??
tnx alvast...
Ik weet dat er al een hoop topics zijn over wie op welke manier rijd en in welke stoet, maar deze heb ik niet helemaal gevolgd en heb geen zin om deze helemaal door te lezen.
Dus kan ff iemand en soort van korte samenvatting geven wie met wie meerijd??
Ik weet dat er een verzamelpunt is bij Den Bosch (??) maar hoe laat en waar en wie rijden er uit Nijmegen of hoger gelegen daarheen??
tnx alvast...
Valt idd best mee...heb t nog niet helemaal gelezen maar ja, ga nu pitten...Tom schreef:gewoon even lezen dus. heb je zo gezien
ongeveer 20 auto's bij de lucht om......(tijd moet je even kijken weet ik niet meer 100% zeker uit mijn hoofd)
In den bosch bij de Lucht (wherever that may be!!!) om....'moek nog ff lezen'...

maar wie rijden er eigenlijk vanuit Nijmegen naar Den Bosch? Jesper, rijd jij of rijd je GP dan nog niet? Lijkt me ook wel lachen om vanuit nijmegen naar Den Bosch samen te rijden nl...
komt misschien omdat ik nog niet zo bekend ben met de nederlandse infrastructuur...Tom schreef:volgens mij is de lucht toch wel redelijk bekend

We spreken vrijdag wel ff af, dan rijden we samen naar de Lucht!~Haaz~ schreef:maar wie rijden er eigenlijk vanuit Nijmegen naar Den Bosch? Jesper, rijd jij of rijd je GP dan nog niet? Lijkt me ook wel lachen om vanuit nijmegen naar Den Bosch samen te rijden nl...

Die kans is inderdaad aanwezig...Tom schreef:dan mag je niet naar de meernMerijn schreef:Het is voor mij effe afwachten of de 5 meegaat, want hij staat nu bij de garage om APK-klaar gemaakt te worden. Als dat vóór vrijdag gedaan is kom ik zeker met de 5, anders zien we de 5 misschien tijdelijk (lees: de hele winter) niet meer terug.
Jullie horen nog van me!![]()

Rustig kinders, rustig............

Kan je weer op topsnelheid geflits worden!!Merijn schreef:Ik kijk wel effe of ik met Armando mee kan rijden en anders kom ik gewoon met de Saxo...

Roest...Tom schreef:wat is er dan met de GTT. volgens mij rijden de gemiddelde auto's in een museum vaker als jouw GTT

Daarnaast zijn er nog wat kleine dingetjes. Mijn fan slaat niet meer aan, claxon werkt niet meer, misschien moeten de remschijven en blokken vervangen worden, etc... Dit komt allemaal wel goed, overigens. Maar voordat ik daar aan begin moet ik wel zeker weten of 'ie daarna door de keuring komt.
kheb er wel weer zin in!
Ga ik eerst mijn motortje goed warmdraaien, komt mijn uitlaat er mooier uit
JP

Ga ik eerst mijn motortje goed warmdraaien, komt mijn uitlaat er mooier uit

JP
Toch zonde dat ik naar alle waarschijnlijkheid vrijdag niet aanwezig ben. Ik heb wel gezegd dat ik misschien laat nog ff langskwam, maar reken er maar niet op dat ik nog kom...Anders pm me maar ff over hoe laat op welke plaats...Jesper16v schreef:We spreken vrijdag wel ff af, dan rijden we samen naar de Lucht!~Haaz~ schreef:maar wie rijden er eigenlijk vanuit Nijmegen naar Den Bosch? Jesper, rijd jij of rijd je GP dan nog niet? Lijkt me ook wel lachen om vanuit nijmegen naar Den Bosch samen te rijden nl...
Weet je waar ik woon?
Als je het takenhofplein (sproeierding) oprijd vanaf nijmegen, ga je em een kwart rond (dus bij de UPC naar rechts), dan de aller aller aller eerste mogenlijkheid naar rechts, zegmaar de parkeerplaats van de UPC op. Dan zie je mij ook vanzelf! moeten we alleen nog een tijd afspreken!
JP
Als je het takenhofplein (sproeierding) oprijd vanaf nijmegen, ga je em een kwart rond (dus bij de UPC naar rechts), dan de aller aller aller eerste mogenlijkheid naar rechts, zegmaar de parkeerplaats van de UPC op. Dan zie je mij ook vanzelf! moeten we alleen nog een tijd afspreken!
JP
Ik neem aan dat je bedoeld vanaf de matrixx zeg maar richting takenhof...ik weet t zo niet uit mijn hoofd welke park plaats ik dan moet zijn, maar dat vind ik wel als ik er eenmaal ben...KAN niet moeilijk zijnJesper16v schreef:Weet je waar ik woon?
JP

Laat nog maar ff een tijd horen...
komt goed!
Inderdaad vanaf de Matrixx, en als we nou om 11:00 bij mij kunnen vertrekken, kan ik daar ook nog een bakkie koffie pakken! 

Ik woon ernaast. Als je die rotonde vanaf de matrixx pakt, ga je een kwart. dan de eerste mogenlijkheid het UPC terrein op, daar is ook de ingang van ons complex!Tom schreef:is dat niet een industrie terrein Jesper?
dusssssssssssssssssss
-
- Moderator
- Car: MB
aha, en als ik het dus goed heb en je rijd die rotonde half dan kom je eerst langs een verzekeringsmaatschappij (staat altijd een blauw-gele GTT) en dan aan de andere kant een tantstation. (ben niet zo goed in Nijmegen)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Juist Tom als je dan op de rotonde komt 3e afslag rechtsaf en de eerste weer rechts..Tom schreef:aha, en als ik het dus goed heb en je rijd die rotonde half dan kom je eerst langs een verzekeringsmaatschappij (staat altijd een blauw-gele GTT) en dan aan de andere kant een tantstation. (ben niet zo goed in Nijmegen)