problemen vanwege de schuine stand van de radio

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
maikel

Hallo,

Ik heb een vraag, ik heb een jvc autoradio gekocht. een een lh-2000r. Nou komt bij mij de cd er niet uit en slaat de cd soms over, heb ik de radio ingeruild voor een nieuwe doet deze hetzelfde. Heeft er iemand een idee wat ik hieraan kan doen. En heeft er nog iemand een idee welke autoradio's met mp3 speler dit niet doen.

Bedankt Alvast.

Maikel
Nick (germanstyle)

Overslaan komt doordat de radio onder een bepaalde hoek in de auto zit. Bij cd's wil dit dan wel eens overslaan. Bij Twingo heb je dit euvel ook met radio's met frontlader.

Misschien oplossing: Cd-wisselaar erbij kopen
maikel

badankt voor de tip, maar ik denk niet dat een mp3 cd werkt in een cd wisselaar. Heeft iemand nog iedeeen voor een goed werkende auto radio met mp3 wie er ook nog eens leuk uit ziet voor een bedrag tussen de € 500 en € 700. Ik hoor het wel.

groeten,

Maikel
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Er zijn er een aantal die radioŽs en dergelijke in de aanbieding hebben moetje ff zoeken op te koop.

[off opic] ga je 3 november nog mee naar de meern?? Laat het ff weten in achterhoek naar de meern [/off topic]

Gr. Frits
Yde 16V
Contacteer:

Ik zit zelf ook nog te twijfelen of zo'n JVC of een Blaupunkt Los Angeles MP71. Misschien heeft iemand ervaring met zo'n Blaupunkt. Ik wil dus niet dat dat ding gaat overslaan.
Haas
Car: Megane RS

Yde 16V schreef:Ik zit zelf ook nog te twijfelen of zo'n JVC of een Blaupunkt Los Angeles MP71. Misschien heeft iemand ervaring met zo'n Blaupunkt. Ik wil dus niet dat dat ding gaat overslaan.
neemt een wisselaaar zou ik zeggen :D...works 4 me...
Robke
Car: Lexus IS250

Als je een radio in je Clio of je 5 wilt hebben die praktisch niet overslaat, moet je toch echt een Pionere kopen, die slaan dus het minst gauw over.

Pioneer heeft een mooie MP3 radio, de DEH-P7400R.
Heeft een OEL display en 3 lijnuitgangen, is een heel mooi toestel, het enige nadeel is dat het MP3 gedeelte langzamer werkt als die JVC.
De prijs is trouwens €529,-.
Foeke

robclio16V schreef:Als je een radio in je Clio of je 5 wilt hebben die praktisch niet overslaat, moet je toch echt een Pionere kopen, die slaan dus het minst gauw over.

Pioneer heeft een mooie MP3 radio, de DEH-P7400R.
Heeft een OEL display en 3 lijnuitgangen, is een heel mooi toestel, het enige nadeel is dat het MP3 gedeelte langzamer werkt als die JVC.
De prijs is trouwens €529,-.
Het geluidje is lekker hoor, ik heb m zelf ook, het laden van mp3 duurt wat langer dan een audio cd, maar echt super vindt ik.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Foeke

Roy
Moderator

Ik weet niet voor wat voor auto het is maar als je een 5 hebt zou je je kachel en radio om kunnen draaien. Dan staat hij nagenoeg horizontaal :)
5 GT Turbo '88 GT5
ed_pret

ik had een clarion drx 9370 en drx 3??? in me gtt zitten, sloeg nooit over. Wel verwisselt met verwarmingsknoppen paneel maar puur voor funtionaliteit en overzicht.

beetje leuke clarion heb je al voor 200 euro
Mrtn
Car: R5GTT

Veel radio's (lees;merken) ken je (laten) afstellen, zodat deze ook goed functioneert onder een bepaalde hoek, normaal is deze afgesteld op 180graden, horizontaal dus.
Ik weet alleen niet waar, vraag het eens bij een audio-dealer.
Mrtn = Maarten
Haas

Roy (Signaalkabel) schreef:Ik weet niet voor wat voor auto het is maar als je een 5 hebt zou je je kachel en radio om kunnen draaien. Dan staat hij nagenoeg horizontaal :)
zou dit ook redelijk passen in een clio? Ik vind t zo irritant dat ik de letters en cijfers op mijn radio niet kan lezen als ik normaal in me stoel zit, dan moet ik eerst ongeveer met mijn kop in het stuur kruipen...erg irri!!
Het zou wel een cool idee zijn idd om de verwarming en radio om te ruilen, maar past die bij een clio een beetje??
Robke

Dat gaat bij een Clio ook, had ik in m'n vorige wagen ook zo gemaakt.
Ik had er alleen een asbak zitten in plaats van ventilatie, die had ik er uitgetrokken en daar de radio in gefabriceerd, ging goed. Hij sloeg in ieder geval veel minder over.
martin rs

ik heb ook pioneer en die slaat ook niet over. ik weet wel dat de oude types terug gestuurd moesten worden als je een schuine console hebt en dan werden ze aangepast maar nu niet meer.

PIONEER RULEZZZZ
Haas

robclio16V schreef:Dat gaat bij een Clio ook, had ik in m'n vorige wagen ook zo gemaakt.
Ik had er alleen een asbak zitten in plaats van ventilatie, die had ik er uitgetrokken en daar de radio in gefabriceerd, ging goed. Hij sloeg in ieder geval veel minder over.
voor t overslaan hoef ik t niet te doen => heb een wisselaar in de trunk...:D
maikel

Nou ik heb antwoord van de JVC, de radio's die JVC verkoop kunnen ze maar garanderen voor een goeie kwaliteit als hij in een hoek zit van minder dan 18 graden. Dus hun advies: Probeer een ander merk!

Maar dat is dus mooi kut, ik heb gehoord dat pioneer ontzettend lang moet laden voordat de mp3's afspelen (klopt dit?) en ik kenwood vind ik niet echt mooi.

Wie heeft er nog ideeen.

Mag tot 550 euro. Met mp3 graag.

M.v.g.,
Maikel
Foeke

Alpine
Yde 16V
Contacteer:

Ik zit zelf aan Blaupunkt te denken, en dan aan de Los Angeles MP71 of MP71. Deze komen zeer goed uit de testen, ze kosten E 460,- en E 500,- (adviesprijs). Ik heb de MP71 echter al gezien bij http://www.carstereocomponents.de voor E 279,-

Blaupunkt Los Angeles MP71:
[img]http://www.carstereocomponents.de/image ... esMP71.jpg[/img]

Blaupunkt Los Angeles MP72:
[img]http://www.blaupunkt.de/images_produkt/ ... 849_LO.GIF[/img]
5-gteetje
Contacteer:

heb het zelfde probleem met mijn r5. Mijn radio gaat af en toe zelfs harder. Volgens pioneer kwam dit door de bekende schuine hoek. :( :( :(
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
Foeke

ed_pret

die alpine das pas spul!
Robke

Die is alleen wel ietsjes duurder dan €550,-. :lol:
Robke

Deze is weer wel €549,-.

[img]http://www.alpine-europe.com/2002/produ ... -7893R.jpg[/img]
maikel

hallo,

Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om de radio in mijn clio te verzetten naar de plek waar de drie draai knoppen zitten voor de lucht regeling. En of dit makkelijk te doen is. (wat er allemaal bij komt kijken)

groeten,

maikel
Robke

Nee, dat past niet, daar heb je te weinig diepte voor. Dan kun je hem beter iets verder naar boven zetten, waar nu de ventilatie openingen zitten.
jean-paul

bekende radio,die heb ik in me 5ie.
dit is echt een superradio!!
Riël
Über-Spammer

Yde 16V schreef:Ik zit zelf aan Blaupunkt te denken, en dan aan de Los Angeles MP71 of MP71. Deze komen zeer goed uit de testen, ze kosten E 460,- en E 500,- (adviesprijs). Ik heb de MP71 echter al gezien bij http://www.carstereocomponents.de voor E 279,-

Blaupunkt Los Angeles MP71:
[img]http://www.carstereocomponents.de/image ... esMP71.jpg[/img]

Blaupunkt Los Angeles MP72:
[img]http://www.blaupunkt.de/images_produkt/ ... 849_LO.GIF[/img]
Heb ook blaupunkt gehad altijd. Geen mp3. Maar ze zijn idd heel goed! Alleen het volumewieltje gaat wazig reageren na veel gebruik.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
evo
Contacteer:

Mijn JVC ook al problemen... ga hem nu maar in dashboard kastje zetten.
Jasper16v

Ik had met een JVC ook probs, maar is nu opgelost, was iets defect.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Hey, had zelf ook een JVC een goedkoper model, dat was 3x kut, nou heb ik een pioneer DEH-P6400R, deze werkt perfect, slaat alleen over bij extreme hoge korte bulten, maar cd komt er gewoon uit.
Heb m te koop staan op marktplaats, omdat ik een radio wil met 3 lijn uitgangen!! :D
peter5GTTurbo
Contacteer:

Mijn jvc had nergens problemen mee hoor.
Heb hem nu wel verhuisd naar m`n verwarmingsbediening.
Blue Flash

peter5GTTurbo schreef:Mijn jvc had nergens problemen mee hoor.
Heb hem nu wel verhuisd naar m`n verwarmingsbediening.
Komt daarbij veel kijken?? (het verhuizen naar de verwarmingsbediening)
Steven
Car: M536

Neu, kep zelfs van Roy begrepen dat je niets hoeft aan te passen aan de verwarmingsbediniegszooi.

Uiteraard wel ff wat stekkers enzo verlengen, maar das logisch :p
evo
Contacteer:

hmm dashboard kastje wordt hem ook niet... lastig als je ff volume wil verstellen e.d.

Dus laat hem maar gewoon los erin zitten en bij wisselen van cd ding eruit halen... :@

En komt wel een Pioneer in... >-)
Plaats reactie