Nee de demper hangt op één rubber, dat klopt wel, maar de oude middenpijp (met demper) had een ophangpunt aan de pijp en één aan de middendemper, door het vervallen van de middendemper is ook deze steun komen te vervallen. Daardoor hangt ie volgens mij iets meer naar rechts.Mickael schreef:Hmmm.
Ok als je je einddemper hebt dan zitten er twee rubber zeg maar boven de einddemper en er zit er een aan het begin van de einddemper.
Die aan het begin mis jij?
of heb ik het nu mis?
Devil uitlaat en tussenpijp zelf monteren
???????????
Er hoort helemaal geen steun aan de middendemper te zitten????????????????????
Althans bij die van zat dat er niet en bij de clio 16V van mijn vriendin ook niet.
Vaag heel vaag.
tja dan weet ik het ook niet, misschien kan je voorlopig met tairaps (weet niet hoe je het schrijft) proberen op te lossen.
oude klem op middendemper plaatsen en daar vandaan "vast" maken?
Althans bij die van zat dat er niet en bij de clio 16V van mijn vriendin ook niet.
Vaag heel vaag.
tja dan weet ik het ook niet, misschien kan je voorlopig met tairaps (weet niet hoe je het schrijft) proberen op te lossen.
Tis een 19 1.4 hè! Dus zal wel wat anders zitten als bij de Clio 16v. Ik zal wel kijken of ik hem hier op mn werk op de brug kan zetten en dan ff kijken wat ik kan buigen, vastmaken, etc. Tis wel te rijden hoor, alleen in de bochies een b-tje irritantMickael schreef:???????????
Vaag heel vaag.