Storm schade
Ernie zou zeggen: "Whoei!"
Ik zie hier eallerlei dingen voorbij me raam vliegen en die komen niet verticaal om laag maar gaan horizontaal voorbij.
Complete takken, bladeren, rotzooi van straat.
Tis wel lekker zo dicht bij de kust.
Ik zie hier eallerlei dingen voorbij me raam vliegen en die komen niet verticaal om laag maar gaan horizontaal voorbij.
Complete takken, bladeren, rotzooi van straat.
Tis wel lekker zo dicht bij de kust.
-
Bij ons in het dorp is de eerste dode al gevallen.
Hopelijk geen bekende.
Hopelijk geen bekende.
sommige mensen hebben al het", de film "twister" gevoel en hun nick op msn aangepast he Rasit.
So far hier nog nix aan het handje
FF EDIT in de stad zijn weer platen van de hoogste torens van leeuwarden gewaaid EDIT OUT
So far hier nog nix aan het handje
FF EDIT in de stad zijn weer platen van de hoogste torens van leeuwarden gewaaid EDIT OUT
Laatst gewijzigd door Foeke op zo 27 okt 2002 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Nou m'n buurman is echt ziek hij staat nog steeds te vloeken zijn dak is denk ik 5 cm lager geworden.
En volgens mij is z'n huwelijk ook bijna over nadat zijn vrouw een opmerking plaatste "het is toch maar een auto" en dat schoot bij hem in het vekeerde keelgat.
En volgens mij is z'n huwelijk ook bijna over nadat zijn vrouw een opmerking plaatste "het is toch maar een auto" en dat schoot bij hem in het vekeerde keelgat.
chris kennende....Rudo schreef:Ik ben benieuwd of Chris nog naar de CRS cirquitdag in Assen is gegaan .

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik kom net van de circuitdag van de CRS. En ja.... Chris was er ook.-Ray- schreef:chris kennende....Rudo schreef:Ik ben benieuwd of Chris nog naar de CRS cirquitdag in Assen is gegaan .:p

-
Hier in de straat staat ook een BMW 3-serie Cabrio met volleren bordeau interieur.
Nu hebben ze de ruit kapot met dit weer (ruit is al sinds een week kapot)
Ik zie ze elke keer weer naar buiten lopen om het karton en tape weer vast te plakken. De bestuurdersstoel is al helemaal doorweekt zeiden ze. Lekker voor dat leer.
Nu hebben ze de ruit kapot met dit weer (ruit is al sinds een week kapot)
Ik zie ze elke keer weer naar buiten lopen om het karton en tape weer vast te plakken. De bestuurdersstoel is al helemaal doorweekt zeiden ze. Lekker voor dat leer.
nou ik kom net van werk op scheveningen en ik meot zeggen dat mensen gewoon het gevaar opzoeken! OERSTOM!!Als er storm is ga dan niet lekker uitwaaien op de boulevard of wandelen op het strand!
op de boulevard waait het ontiegelijk hard, je wordt letterlijk gezandstraald, nu niet meer omdat het flink regent. Maar er zijn wel wat ongelukken gebeurd ; dak van palace promonade ingestort, vrouw kreeg een verkeersbord tegen der hoofd. Steigers die omvielen.
Ut was geen pretje!!
op de boulevard waait het ontiegelijk hard, je wordt letterlijk gezandstraald, nu niet meer omdat het flink regent. Maar er zijn wel wat ongelukken gebeurd ; dak van palace promonade ingestort, vrouw kreeg een verkeersbord tegen der hoofd. Steigers die omvielen.
Ut was geen pretje!!
bij ons is voor de deur al een boompje omgewaaid en net een klein half uur geleden is de schutting omgewaaid.
Altijd lache hier in Rotterdam Schiebroek. Toch Rasit???

afsluiting tuin omgewaaid,had er een put gegraven en wat beton in gegoten bleef redelijk goed tot nu dus

hubo schreef:bij ons is voor de deur al een boompje omgewaaid en net een klein half uur geleden is de schutting omgewaaid.Altijd lache hier in Rotterdam Schiebroek. Toch Rasit???
![]()
hihi, voor de gein moet je de peppelweg effe bezoeken..
-
- Contacteer:
Hier op Malta is het (even na zes uur) 20 graden en vrijwel windstil. Ik heb ze hier al vaker proberen uit te leggen dat een beetje wind of regen (OK, stortbui) dat je hier af en toe hebt zich in de verste verten niet kan meten met een noord-Europese storm.
Blijf allemaal gezond, lui.
- Peter
Blijf allemaal gezond, lui.
- Peter
-
- Contacteer:
kvind het wel lekker dit weerdje hoor ben vrij omdat ik nie op de brommer kan rijden en krijg toch betaald wa moe je nou nog meer 

ik ging vanmiddag ff naar de stad, ik reed over het stukje peppelweg tussen ringdijk en meidoornsingel. slalommen om de takken te ontwijken. ook de boom voor de adrianastichting op de ringdijk heeft een flinke tak verloren. verder was de brandweer op de coolsingel bezig de gevelreclame van de C&A weg te halen. de koopgoot was afgesloten en bij het unilever gebouw op weena lagen de bouwmaterialen overal behalve waar ze hoorden.rasit.. schreef:hubo schreef:bij ons is voor de deur al een boompje omgewaaid en net een klein half uur geleden is de schutting omgewaaid.Altijd lache hier in Rotterdam Schiebroek. Toch Rasit???
![]()
hihi, voor de gein moet je de peppelweg effe bezoeken..
zat net AT5 (ja A'dam heeft een eigen omroep)en er is behoorlijk wat schade door de storm.
In amsterdam-oost rijdt het openbaar vervoer niet meer omdat op elk traject bomen liggen moeten de criminelen maar een avondje thuis blijven.
In amsterdam-oost rijdt het openbaar vervoer niet meer omdat op elk traject bomen liggen moeten de criminelen maar een avondje thuis blijven.

-
NOS-TT 108 zo 27 okt
Zeker drie doden door storm
AMSTERDAM Zeker drie Nederlanders zijn door de storm omgekomen.In het Duitse Bocholt stierf een Nederlandse toen een boom op haar auto viel.Haar man en kind raakten zwaar gewond.
In Enschede kwam iemand om door een tak. In Hilversum viel een 77-jarige man tegen een hek en stierf. In Scheveningen is iemand in zee gewaaid en vermoedelijk verdronken. In de regio Utrecht zijn "tientallen gewonden" gevallen. In Utrecht is een crisiscentrum ingericht. Hulpdiensten worden overal overspoeld met meldingen.
In Apeldoorn is een 7-jarig meisje ernstig gewondgeraakt.Zij werd bij Paleis Het Loo geraakt door een tak.
Zeker drie doden door storm
AMSTERDAM Zeker drie Nederlanders zijn door de storm omgekomen.In het Duitse Bocholt stierf een Nederlandse toen een boom op haar auto viel.Haar man en kind raakten zwaar gewond.
In Enschede kwam iemand om door een tak. In Hilversum viel een 77-jarige man tegen een hek en stierf. In Scheveningen is iemand in zee gewaaid en vermoedelijk verdronken. In de regio Utrecht zijn "tientallen gewonden" gevallen. In Utrecht is een crisiscentrum ingericht. Hulpdiensten worden overal overspoeld met meldingen.
In Apeldoorn is een 7-jarig meisje ernstig gewondgeraakt.Zij werd bij Paleis Het Loo geraakt door een tak.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
het dodental is nu naar 4 gegaan volgens het journaal,de storm neemt nu af,langs de kust was het orkaankracht,ze spreken van een utizonderlijke weeromstandigheden.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
FF een rondje denhaag gehad maar dat is niet best
Heel veel auto's hebben schade door omgevallen bomen en er zijn ook ernstige ongelukken gebeurd door windvlagen..
mmzz niet zo best.. (zo ff het nieuws volgen).
Heel veel auto's hebben schade door omgevallen bomen en er zijn ook ernstige ongelukken gebeurd door windvlagen..
mmzz niet zo best.. (zo ff het nieuws volgen).
-
- Contacteer:
is inmiddels opgelopen naar 6, In duitsland heeft een Nl -echtpaar een BOOM op de auto gekregen, hun dochtertje bleef ongedeerd.chris-r19 schreef:het dodental is nu naar 4 gegaan volgens het journaal,de storm neemt nu af,langs de kust was het orkaankracht,ze spreken van een utizonderlijke weeromstandigheden.
Laatst gewijzigd door 5-gteetje op zo 27 okt 2002 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
vindt het knap dat het dochtertje nog leeft met een bom5-gteetje schreef:is inmiddels opgelopen naar 6, In duitsland heeft een Nl -echtpaar een bom op de auto gekregen, hun dochtertje bleef ongedeerd.chris-r19 schreef:het dodental is nu naar 4 gegaan volgens het journaal,de storm neemt nu af,langs de kust was het orkaankracht,ze spreken van een utizonderlijke weeromstandigheden.

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
je bedoelt toch wel een boom he? 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Waren vanmiddag in Apeldoorn. Boom omgewaaid in de straat. Bij mijn schoonouders waaide het dakllood van de nok. Daarna terug naar Papendrecht. Onderweg veel bomen en takken over de weg. Errug veel bijsturen. Hier in Papendrecht diverse wegen afgesloten met dranghekken zonder verlichting of rood-wit lint. Zie je dus bijna niet. Boom naast het huis foetsie.
Ik ben blij dat m'n pa en ma op vakantie zijn want nu kon mijn auto tenminste in de garage 
Hier in de buurt zijn ook wel wat dingen gebeurt maar nie zo erg als ik van sommige hier nu hoor.

Hier in de buurt zijn ook wel wat dingen gebeurt maar nie zo erg als ik van sommige hier nu hoor.
Renault Clio 2.0 16v Reanult Sport
ach die boom stond toch al jaren in de wegAndré ter Velde schreef:Waren vanmiddag in Apeldoorn. Boom omgewaaid in de straat. Bij mijn schoonouders waaide het dakllood van de nok. Daarna terug naar Papendrecht. Onderweg veel bomen en takken over de weg. Errug veel bijsturen. Hier in Papendrecht diverse wegen afgesloten met dranghekken zonder verlichting of rood-wit lint. Zie je dus bijna niet. Boom naast het huis foetsie.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Is die kapvergunning ook niet meer nodig-Ray- schreef:ach die boom stond toch al jaren in de wegAndré ter Velde schreef:Waren vanmiddag in Apeldoorn. Boom omgewaaid in de straat. Bij mijn schoonouders waaide het dakllood van de nok. Daarna terug naar Papendrecht. Onderweg veel bomen en takken over de weg. Errug veel bijsturen. Hier in Papendrecht diverse wegen afgesloten met dranghekken zonder verlichting of rood-wit lint. Zie je dus bijna niet. Boom naast het huis foetsie.