(peco)
nee hoor, reng deng deng deng deng enz.....RO 16v schreef:Als ik Steven moet geloven wordt het meer iets van zoefff.
ow yeah, we wanna roch it with the bestSteven (Fiets) schreef:*knal*
Ik stel trouwens voor om niet door te rijden tot de A12 maar het laatste stukkje binnendoor te rijden naar het AC restaurant, Ray weet wel wat ik bedoel.
bij mekaar blijven zal niet zo moeilijk zijn, we willen allemaal tegelijk aankomen en 240+ heeft toch geen enkele zin, dan zie je niks van de omgevingRO 16v schreef:Ik hoop alleen dat de groep een beetje bij elkaar blijft en dat niet iedereen plankgas gaat trappen.
Anders hoor je als ik voor bij kom echt zoefff want uit onze groep haalt denk ik niemand +240.
Wil ik ook weten-Ray- schreef:ow yeah, we wanna roch it with the bestSteven (Fiets) schreef:*knal*
Ik stel trouwens voor om niet door te rijden tot de A12 maar het laatste stukkje binnendoor te rijden naar het AC restaurant, Ray weet wel wat ik bedoel.
das een mooi stukkie idd....
Omgeving zien-Ray- schreef:bij mekaar blijven zal niet zo moeilijk zijn, we willen allemaal tegelijk aankomen en 240+ heeft toch geen enkele zin, dan zie je niks van de omgevingRO 16v schreef:Ik hoop alleen dat de groep een beetje bij elkaar blijft en dat niet iedereen plankgas gaat trappen.
Anders hoor je als ik voor bij kom echt zoefff want uit onze groep haalt denk ik niemand +240.
als 240+ geen zin heeft,dan rijden we toch gewoon 260+??-Ray- schreef:bij mekaar blijven zal niet zo moeilijk zijn, we willen allemaal tegelijk aankomen en 240+ heeft toch geen enkele zin, dan zie je niks van de omgevingRO 16v schreef:Ik hoop alleen dat de groep een beetje bij elkaar blijft en dat niet iedereen plankgas gaat trappen.
Ik kom wel op de fietsRO 16v schreef:Kwijl 260+ Tijn zei al dat je willy snel was.
Ik neem wel sleepkabel meeRO 16v schreef:*Stephan_RSI* schreef:Ik kom wel op de fietsRO 16v schreef:Kwijl 260+ Tijn zei al dat je willy snel was.![]()
![]()
gaat je fiets nog harder dan???
Ik neem wel sleepkabel meeRO 16v schreef:*Stephan_RSI* schreef:Ik kom wel op de fietsRO 16v schreef:Kwijl 260+ Tijn zei al dat je willy snel was.![]()
![]()
gaat je fiets nog harder dan???
begrenst op 245.RO 16v schreef:is die V6 dan getund want volgens mij zijn ze begrenst op 230
Welk model spreken we dan over want toen dat ding net uit was heb ik op de ring mogen rijden en sprong in de begrenser bij 230.twingoturbo schreef:begrenst op 245.RO 16v schreef:is die V6 dan getund want volgens mij zijn ze begrenst op 230
Gewoon 't eerste model volgens mij.RO 16v schreef:Welk model spreken we dan over want toen dat ding net uit was heb ik op de ring mogen rijden en sprong in de begrenser bij 230.twingoturbo schreef:begrenst op 245.RO 16v schreef:is die V6 dan getund want volgens mij zijn ze begrenst op 230
Het eerste model van de V6 is begrensd op 230 en het nieuwe model wat uit komt is dacht ik begrensd op 240.twingoturbo schreef:Gewoon 't eerste model volgens mij.RO 16v schreef:Welk model spreken we dan over want toen dat ding net uit was heb ik op de ring mogen rijden en sprong in de begrenser bij 230.twingoturbo schreef:begrenst op 245.RO 16v schreef:is die V6 dan getund want volgens mij zijn ze begrenst op 230
Waarom niet? Als er niemand gaat lopen scheuren kunnen we toch gewoon allemaal een beetje bij elkaar blijven, lijkt mij veel leuker dan een wedstrijdje doen wie er het eerste is...Steven (Fiets) schreef:Whehe nee, dat kannie ie niet bijhouden
Denk ook niet dat er lang iets van een stoet zal zijn....