Help!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Shorty 16v

Ik wil morgen mijn auto aan achterkant verlagen, nu heb ik foto's nodig van de torsieas, maar ik krijg ze niet geopent!! Wie helpt mij!!!
Ik heb al alles afgesearchd!!!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Shorty 16v schreef:Ik wil morgen mijn auto aan achterkant verlagen, nu heb ik foto's nodig van de torsieas, maar ik krijg ze niet geopent!! Wie helpt mij!!!
dan ben je zeker blind
er zijn zat topics
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Shorty 16v

Deze site is toch om elkaar te helpen???
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
Shorty 16v schreef:Ik wil morgen mijn auto aan achterkant verlagen, nu heb ik foto's nodig van de torsieas, maar ik krijg ze niet geopent!! Wie helpt mij!!!
dan ben je zeker blind
er zijn zat topics
iets minder had ook wel gemogen sven :D
Matijs
Contacteer:

Nouja, ik had hem in 3 seconden gevonden...
Rudo

Shorty 16v schreef:Deze site is toch om elkaar te helpen???
Precies, en om je te helpen is er een "search" functie aangebracht waardoor je gemakkelijk naar topics kunt zoeken waarin dit soort zaken al vele malen besproken zijn. :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Rudo schreef:
Shorty 16v schreef:Deze site is toch om elkaar te helpen???
Precies, en om je te helpen is er een "search" functie aangebracht waardoor je gemakkelijk naar topics kunt zoeken waarin dit soort zaken al vele malen besproken zijn. :)
Uhm... Gemakkelijk? ;)
Shorty 16v

Voor alle mensen die wel commentaar kunnen leveren en niet kunnen LEZEN !!! :( Ik heb de fotoŽs ook wel gevonden. Maar ik krijg ze niet GEOPENT!!! :(
jeroen.k

Ho, Chill dude! ;) De gasten die hier komen zijn ook maar mensen, niet meteen boos worden hoor... :p

Zijn de laatste tijd gewoon een hoop topics geweest met vragen over verlagen van de torsie, vandaar. Als de foto's in het betreffende topic aangegeven staan met een rood kruisje dan staan de foto's gewoon niet meer op internet! :)

Suc6 met het verlagen, ennuh niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hè! ;) Niet iedereen is goed in techniek en tact! :D
Ollie

Gewoon relaxed blijven, effe rustig aan zoeken , niet te snel opgeven en dan vind je de topics vanzelf. Er is op het moment eentje actueel!
En dit geldt natuurlijk ook voor het daadwerkelijk verstellen van je torsie aan de auto...rustig aan, geen haastwerk, gaat meestal toch fout dan!
Plaats reactie