ZO zoals jullie al wisten zaten er grote gaten in mijn GT, Ala dus vandaag mijn dashboard er weeringelepeld. KUTWERK, maar alles ging met veel gevloek en getier er weerin.....
Startyen....hij doet het! Alles weer teruggeschroeft. weer starten....even lopen en toen niks meer....ontsteking gecheckt....deed het. bezine gecheckt....geen bezine meer. OFtewel....WEER een brandstofrelais stuk....de tweede al. Ik nog wat prutsen om te kijken of dat relais wel goed contact maak....brandlucht en ik verbrand me fikke aan de draadjes....KORTSLUITING! Ditr is dus heel kut. Iemand hier ervaring mee. KAn je nu een heel stuk kabelboom gaan vervangen? Of na kortsluioting gewoon nieuw relais erin een gaan? Of is dit echt einde verhaal?
HELP...Ik wordt hier onderhand doodziek van.
Sinds ik desze turbo heb heeft ie 7 van de 8 maanden stil getsaan vanwege ellende en heb ik er zo'n 500 km mee gereden......
GAARNE reakties en tips.
Thanks
Ik heb een klote GT
Bij mij is het relais omgeleid, dus staat die pomp constant te pompen.
Heeft een van de vorige eigenaren gedaan, beweerde ook nog dat het ene betere 'throttle-respons' had, yeah right relais te duur bedoel je
Dus misschien is dat een oplossing? Kan je helaas niet vertellen hoe het gedaan is, ik weet alleen dat er een directe draad naar achteren is geleid.
Heeft een van de vorige eigenaren gedaan, beweerde ook nog dat het ene betere 'throttle-respons' had, yeah right relais te duur bedoel je

Dus misschien is dat een oplossing? Kan je helaas niet vertellen hoe het gedaan is, ik weet alleen dat er een directe draad naar achteren is geleid.
-
- Über-Spammer
TIP: bel arthur ff 
die weet hier wel raad mee

-
Thanks Maik, zal ik doen...Maik (WOOFER) schreef:TIP: bel arthur ff

dat is zwaar klote daaf...
heb ik meteen een vraagie aan de 5GTT kenners:
is het eigenlijk wel mogelijk om een 5GTT te hebben/onderhouden als je de ballen verstand hebt van sleutelen aan auto's. Ik merk dat jullie allemaal weten waar je over praat, terwijl ik geen flauw id zou hebben wat ik zou moeten doen als mijn wagen het niet meer zou doen!
is het eigenlijk wel mogelijk om een 5GTT te hebben/onderhouden als je de ballen verstand hebt van sleutelen aan auto's. Ik merk dat jullie allemaal weten waar je over praat, terwijl ik geen flauw id zou hebben wat ik zou moeten doen als mijn wagen het niet meer zou doen!
-
Je leert gaandeweg. Van anderen, door gewoon te doen , uit boekjes en vooral door veel gevloek en getieredwinvr schreef:dat is zwaar klote daaf...

PROBLEEEEEMMMMM!!!!Steven(ventieldopje) schreef:Nee, tenzij je veel geld hebt of goeie kennissen.
maar dan weet ik dat ik het voorlopig maar ff uit mn bol laat om er een te kopen... heb wel vrienden die er meer verstand van hebben dan ik, maar als je dan een keertje stil komt te staan langs de weg heb je die niet altijd bij je
nogmaals bedankt voor de reacties!
-
hmm erg klote vopor je je zou ff kunne testen met een nieuw relais meet wel ff eerst je draden na of je geen kortsluiting hebt anders heb je straks nog meer sh*t
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
Ik hou 't er maar op da ik goeie kennissen heb, want ik heb de ballen verstand van alles wa onder de motorkap zit, ook al wordt het langzaamaan meer en meer. Een maat van me studeert autotechniek en is monteur en m'n broer doet het electrische gedeelte van m'n auto (want das vaak nie alles bij zo'n GTT).
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
-
- Über-Spammer
zeg dat wel
electrisiteit heheh 
iedereen heeft dat probleem ooit wel eens of zal het ooit wel eens krijgen. [/u]

iedereen heeft dat probleem ooit wel eens of zal het ooit wel eens krijgen. [/u]
he daaf koop nu gewoon dat carrosserie van mij dan heb je daar geen gezeik meer van ff je motor over bouwen en je hebt een mooie alpine blauwe Gt en geen problemen.
Groeten van arjan
Groeten van arjan
-
Hoef ik alleen de motor over te bouwen? Of de rest ook nogarjan81 schreef:he daaf koop nu gewoon dat carrosserie van mij dan heb je daar geen gezeik meer van ff je motor over bouwen en je hebt een mooie alpine blauwe Gt en geen problemen.
Groeten van arjan
Geef me maar weer effe meel dan svp
-
ik ben zo iemandedwinvr schreef:dat is zwaar klote daaf...

some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Über-Spammer
Je reageert een beetje laat chris 
maar nu we toch wat zeggen hier.
hoe staat het met je zoekactie davy??

maar nu we toch wat zeggen hier.
hoe staat het met je zoekactie davy??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hehhe inmiddels hebben wij die auto al verkocht en is ie nog een keer van eigenaar veranderdChrisv schreef:ik ben zo iemandedwinvr schreef:dat is zwaar klote daaf...
is het eigenlijk wel mogelijk om een 5GTT te hebben/onderhouden als je de ballen verstand hebt van sleutelen aan auto's. Ik merk dat jullie allemaal weten waar je over praat, terwijl ik geen flauw id zou hebben wat ik zou moeten doen als mijn wagen het niet meer zou doen!.......

Ja nou liep ie wel
Hoe is 't ermee ed?

nee nee limburg was goed was toch een dagje uit met collega's in de efteling
kon op de parkeerplaats ff volgas op pardoes inrijden
maar ff ter info : auto staat al sinds zaterdag voor me deur, wordt gestript, gelast en gespoten, blok etc en bedrading eruit, goede getunde blok etc en nette bedrading erin
et voila nou over paar maanden ken men het resultaat zien.
kon op de parkeerplaats ff volgas op pardoes inrijden

maar ff ter info : auto staat al sinds zaterdag voor me deur, wordt gestript, gelast en gespoten, blok etc en bedrading eruit, goede getunde blok etc en nette bedrading erin
et voila nou over paar maanden ken men het resultaat zien.
Kewl ! Succes!