[Clio 1.4RT] iemand ervaring met carb ombouwen naar injectie

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Ad van Haperen
Contacteer:

Heeft iemand ervaring met een carnurateur ombouwen naar een injectie? hoe dat dit moet?

En ik heb nu eigenlijk geen idee hoeveel ik Nu (zonder motor) voor mijn wagen zou kunnen krijgen kan iemand een indicatie geven?
jeroen.k

Hooliead schreef:Heeft iemand ervaring met een carnurateur ombouwen naar een injectie? hoe dat dit moet?

En ik heb nu eigenlijk geen idee hoeveel ik Nu (zonder motor) voor mijn wagen zou kunnen krijgen kan iemand een indicatie geven?
Schatting is 500 euro hooguit denk ik. Maar denk dat het dan nog moeilijk wordt.

Injectie naar caburateur ombouwen is gewoon een kwestie van het inlaatspruitstuk van jouw motor incl. computer, injector, luchtfilter op het blok van Bart te bouwen, in plaats van het inlaatspruitstuk met carb dus. Dat is gewoon het verschil, carb=mechanisch, injectie=electrisch
Martijnberk
Contacteer:

Ik weet nog een 1.4 inj motor te koop van een clio, kan je incl complete kabelboom kopen....
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Het probleem is niet dat er geen andere blokken/koppen te krijgen zijn maar wat ik van ad begrepen heb is dat hij ook met een andere auto bezig is.

Ik heb hem ook al 2 andere blokken aangeboden maar dat was eigenlijk te ver weg voor hem.

Gr. Frits
jeroen.k

Frits schreef:Het probleem is niet dat er geen andere blokken/koppen te krijgen zijn maar wat ik van ad begrepen heb is dat hij ook met een andere auto bezig is.

Ik heb hem ook al 2 andere blokken aangeboden maar dat was eigenlijk te ver weg voor hem.

Gr. Frits
Maar dan nog, door mischien 400 euro te investeren in een ander blok is je auto oppeens 1000 euro meer waard, snappie? :)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Snap ik wel maar dat bedoelde ik er niet mee te zeggen. Mijn reactie was op de reply van martijn b.

Dat een auto meer waard is als ie loopt is logisch maar. Maar om dan 1500 euro voor een 1.4 uit 92? uit te geven is ook veel. Heb ik ook bijna mijn 1.8 voor gekocht zonder motorproblemen.

Maar het is aan ad om te zeggen wat hij er mee wil. Had ik tijd en geld had ik hem wel gekocht, en weer laten lopen maar ja heb het allebei niet.

Gr. Frits
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

En voor 400 euro opknappen denk ik dat je al aan de hoge kant zit. Het blok+bak wat ik hem heb aangeboden was 200,- en 2 kratten bier en klaar toch?? :D Ja dan komt er nog wel wat los spul bij maar dat kost niet zo veel.

Tenminste zo gaat dat meestal hier in de buurt. Als je wel helpt dan.
Hans R.

Al zet je er alleen een andere kop op en dan zal hij wel weer lopen.
En dan ver weg verkopen.

euhh ik heb niks gezegt :p
Plaats reactie