Is er iemand die weet wat ongeveer de maximale diameter van een uitlaatsysteem voor een R5 GTT phase II. Bijv. Devil.
Mij staat bij dat door een grotere diameter van het uitlaatsysteem de gassen beter wegkunnen en daardoor de Turbo ook eerder en beter oppakt?
Wil namelijk zelf een uitlaat in mekaar gaan braaien.
En Daarom vroeg ik mij dit af.
Weet iemand hier meer van?
greetz,
Kay
Diameter uitlaat GTT
-
- Contacteer:
Het devil groep N systeem is 50mm buiten diameter.Het grootste systeem voor de gtt is een Groep A deze is 2 en een half inch 63.5 mm,deze wordt alleen maar gemaakt door de bekende tuners in engeland.Het systeem is te leveren met een 3 3.5 en 4 inch eindstuk,het systeem loopt vanaf de downpipe tot achter met enkel een einddemper,een aansluitende grotere downpipe en turboelbow is los verkrijgbaar,dit systeem is bij mij te bestellen voor het zelfde geld als in engeland (omgerekend in euro)kijk op http://www.K-Tecracing.com
-
- Über-Spammer
zelf braaien??
je kan beter geheel kompleet systeem kopen ben je goedkoper uit
je kan beter geheel kompleet systeem kopen ben je goedkoper uit

Werk bij Rnault en daar worden alle tussenpijpen van de nieuwe Laguna van voor tot achter vervangen i.v.m. garantie.
Die worden dus weggeknikerd terwijl ze gloedje nieuw zijn. Diameter 5.4mm. Dus zelf beetje opmeten en lassen. En dan kun je een mooie uitlaat zonder tussendemper maken. Deze sluit ik dan aan op mijn Laser einddemper.
~Kay
Die worden dus weggeknikerd terwijl ze gloedje nieuw zijn. Diameter 5.4mm. Dus zelf beetje opmeten en lassen. En dan kun je een mooie uitlaat zonder tussendemper maken. Deze sluit ik dan aan op mijn Laser einddemper.
~Kay
-
- Über-Spammer
kan je doen jah..
ga je dat doen voor de meern.. want dan ben ik wel benieuwd hoe het resultaat is
ga je dat doen voor de meern.. want dan ben ik wel benieuwd hoe het resultaat is

Kay, kan je prima zelf doen hoor! Heb zelf ook een uitlaat van RVS zonder dempers en rond 60mm
Heb deze alleen sinds kort NIET meer onder de auto omdat de politie er niet blij mee was, ga nu einddemper maken om het geluid (115 Decibel) te dempen.
Als je een voorbeeld moet hebben, kom maar kijken, heb 'm op mijn werk/hobby plek liggen.
Succes
p.s. kreeg geen bon maar een serieuze (2e keer) waarschuwing
Heb deze alleen sinds kort NIET meer onder de auto omdat de politie er niet blij mee was, ga nu einddemper maken om het geluid (115 Decibel) te dempen.
Als je een voorbeeld moet hebben, kom maar kijken, heb 'm op mijn werk/hobby plek liggen.
Succes
p.s. kreeg geen bon maar een serieuze (2e keer) waarschuwing
Ik kom in ieder geval niet naar de Meern toe, want mijn GTT ligt ongeveer geheel uit elkaar in de schuur van mijn oma.
Laten we het maar op een grote beurt houden!
Maare Jetab, ik wil wel een keer komen kijken naar die uitlaat. Maar ik bel je nog i.v.m. die spuiter.
Kay
Laten we het maar op een grote beurt houden!
Maare Jetab, ik wil wel een keer komen kijken naar die uitlaat. Maar ik bel je nog i.v.m. die spuiter.
Kay
Is goed! nummer heb je? (0650647366)