ik heb een clio uit '99
daar zit zo'n opendak ik wat alleen achter omhoog kan(kantel) of er helemaal uithalen.. maar schuiven is er niet bij
is het mogelijk om er een origineel clio dat in te zetten wat wel schuif+kantel is?
moet daarvoor veel aangepast worden? of zijn de maten+bevestigingspunten gelijk?
open dakkie ombouwen?
Heb je HIER al eens gekeken?
ik ken dat soort bedrijfjes
in m'n polo is ook achteraf een opendakkie ingebouwd
maare.. als de verschillende opendakies (af fabriek) van een clio hetzelfde vormaat zijn + zelfde pasvorm hebben, kan ik mooi opzoek gaan naar een schade bakkie met opendakkie wat ik wil hebben

maare.. als de verschillende opendakies (af fabriek) van een clio hetzelfde vormaat zijn + zelfde pasvorm hebben, kan ik mooi opzoek gaan naar een schade bakkie met opendakkie wat ik wil hebben

-
hoeveel heb je daar voor betaald? lijkt me ook wel watrreevvss schreef:ik ken dat soort bedrijfjes
dat was geloof ik iets van 900 gulden destijds..
't was 't grootst mogelijk dak dat schuif/kantel was.
wel handbediend.. bij de carglass in wassenaar ingebouwd
alleen zit ik net ff te kijken op hun site..
zie ik nix over opendaken staan.. dus of ze dat nog doen weet ik nie?
't was 't grootst mogelijk dak dat schuif/kantel was.
wel handbediend.. bij de carglass in wassenaar ingebouwd
alleen zit ik net ff te kijken op hun site..
zie ik nix over opendaken staan.. dus of ze dat nog doen weet ik nie?
Laatst gewijzigd door rreevvss op wo 23 okt 2002 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
rreevvss schreef:ik ken dat soort bedrijfjes
in m'n polo is ook achteraf een opendakkie ingebouwd![]()
Een af fabriek geleverd schuif/kanteldak heeft vaak de schuifmechaniek onder het dak zitten. Zou je je orriginele kanteldak willen vervangen door een schuif/kanteldak, en het zou passen in je dak, moet je dus ook een andere hemelbekleding hebben. En die hemeltjes zijn niet goedkoop. Gaat al gauw richting 700 á 800 nieuw.
-
Mei vorrig jaar is er in de Blue Sport van ons een schuif/kanteldak in gezet met zonneschermen, kosten; 690 gulden voor het dakraam + 150 gulden voor de inbouw, ex de btw. Incl btw op 1000 gulden. Carglass Enschede.
ik denk dat overbouwen alleen maar narigheid oplevert. Denk aan kraken en lekkage. Misschien als ze em er oversized in kunnen zetten je wat meer kans op slagen hebt. Als het precies moet passen dan wordt het niets, denk ik.
Ik heb hier nog een compleet open dakkie liggen wat schuif/kantel is.
Hij is van het merk Hollandia en is zeer degelijk, draait heel soepel open en lekt niet.
Ik heb alles nog compleet met boutjes en het plastic deel voor de binnenkant. Als er iemand interesse heeft kan ik de maten wel even opnemen.
Vraagprijs 75,- en af te halen op de Meern-meeting.
Hij is van het merk Hollandia en is zeer degelijk, draait heel soepel open en lekt niet.
Ik heb alles nog compleet met boutjes en het plastic deel voor de binnenkant. Als er iemand interesse heeft kan ik de maten wel even opnemen.
Vraagprijs 75,- en af te halen op de Meern-meeting.
het zijn ondingen en ik vervloek hem dagelijks (vooral straks als het vriest)rreevvss schreef:het dakkie kraak nu toch al
maar dat word nog opgelost onder garantie
als oversize al gaat passen, wil ik dat toch nie..
kost veel te veel werk, in 't dak gaan zagen etc..
dat zie ik niet echt zitten

alleen als ik aan het roken ben, want dan gaat de auto niet zo stinken, maar die van mij is ook alleen kantel trouwens. Heb tijdje geleden alle schroevjes vast gedraaid van dat ding. Dat scheelt aan lekkage en fluitende geluiden op de snelweg. Heb i nu geen last meer van namelijk, maar straks als het vriest dan lekt ie toch wel weer. Had er liever geen gehad, maar idd in de zomer denk ik daar een klein beetje anders over!rreevvss schreef:maar OOOOOOOOOOOO wat is het lekker in de zomer![]()