grappig.Spaanse uitvoering van een 5GTT

grappig.Spaanse uitvoering van een 5GTT
Wat d8 je van met 40 GTT's door engeland te rijden?!_Martijn_ schreef:Ja dat wordt echt tof. Vorige week vrijdag, gingen we met een stoet van 8 auto's naar zoetermeer. das was al super gaaf. Dus 20 helemaal
En dan ook nog links rijden,Robert dB. schreef:Wat d8 je van met 40 GTT's door engeland te rijden?!_Martijn_ schreef:Ja dat wordt echt tof. Vorige week vrijdag, gingen we met een stoet van 8 auto's naar zoetermeer. das was al super gaaf. Dus 20 helemaal
Je schijnt in Engeland Rondes linksom te moeten nemen, wisten wij veel-Ray- schreef:en nog verkeerd ook
Dat lijkt me helemaal gaaf.Robert dB. schreef: Wat d8 je van met 40 GTT's door engeland te rijden?!
Ik hoop persoonlijk dat het een ander land wordt, Frankrijk bijvoorbeeld._Martijn_ schreef:Dat lijkt me helemaal gaaf.Robert dB. schreef: Wat d8 je van met 40 GTT's door engeland te rijden?!
Ik ben ook echt wel van plan om alle aankomende meetings mee te maken. dus ook eventueel engeland volgend jaar.
hoe konden we jou vergetenThijs RSI schreef:Kijk dat haalt het aantal RSi rijders weer een beetje op
neeoxje schreef:Als iemand de volgende keer de lijst aanpast, zou diegene van van Marcel B. even oxje willen maken?(kvind et niet nodig om voor zo'n kleine verandering weer een nieuwe lijst te plakken)
Anyway, dan is het iig weer consistent met de lijst uit het centrale de meern topic
Alvast bedankt.
Dat begrijp ik dus ook niet!-Ray- schreef:hoe konden we jou vergetenThijs RSI schreef:Kijk dat haalt het aantal RSi rijders weer een beetje op
Kijk dat zijn berichten. Zijn er toch meer rsi's dan dat ik dachtThijs RSI schreef:Kijk dat haalt het aantal RSi rijders weer een beetje op
Apekop!-Ray- schreef:neeoxje schreef:Als iemand de volgende keer de lijst aanpast, zou diegene van van Marcel B. even oxje willen maken?(kvind et niet nodig om voor zo'n kleine verandering weer een nieuwe lijst te plakken)
Anyway, dan is het iig weer consistent met de lijst uit het centrale de meern topic
Alvast bedankt.
Zucht...Martijn T. schreef:Je schijnt in Engeland Rondes linksom te moeten nemen, wisten wij veel-Ray- schreef:en nog verkeerd ook.
Toscana is prachtig. Lekker eten hebben ze daar ook in Italië. En het ligt alweer wat dichter bij Malta._Martijn_ schreef:Nog leuker![]()
Dat lijkt me echt een mooi land om doorheen te cruisen. of italië, beetje bergen enz.
wie zijn dat dan?want ik wist niet dat ik bij de partycrew hoorde...Steven (Fiets) schreef:Dat krijg je als er 2 leden van de RTC-Partycrew meerijden, das altijd feest-Ray- schreef:hebben wij trouwens het grootste lijstje?? zal me niks verbazen
Het kan zijn dat de 2 megane's 1 wordt. (vanwege meerijden)Thijs RSI schreef:Verzamelen bij de carpoolstrook in Amstelveen/Oudekerk a/d Amstel. Afritnummer: 4 !!
Tijd verzamelen 12:00!!
-Paul. TwingoTurbo
-Martijn Ba. 5GTT Evo
-Stefan. 5GTT Evo
-Jean-Paul. 5GTT (Copa), of Clio V6
-Stephan. 5GTT
-Ray. 5GTT
-Rudo. 5GTT
-Steven. 5GTT
-Janine. 5GTT
-Sfen. R19
-Hans. Clio 1.4
-Erwin. Clio 1.4
-Maurice Clio RSi
-Stephan. Clio RSi
-Thijs. Clio RSi
-Ro. Clio 16V
-Roy. Clio 16V
-Michael. Clio 16V
-Marcel B. Clio 16V
-Dimitri. Clio 16V
-Beaat. Williams, of 5GTT (Copa)
-Fabio. Laguna.
-Jorrit. Megane Coupe
-Jurriaan. Megane Coupe
Rij jij ook met ons mee vanuit het westen?? Vul je naam dan even in en het model.(door quote te gebruiken, netjes je naam erbij, gebruik hoofdletters en sorteer op model)
Ik neem nog een gozer uit haarlem mee die ik effe kennis laat maken met de club
lekker proppen en chaos maken, yeah er is weer meeting!!Steven (Fiets) schreef:Lekker een chaos op de weg creëren, lekker met alle GT's over de banen naast elkaar etc.![]()
Tis te hopen dat het allemaal op die parkeerplaats past.