Opbouwen motor

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Jimbo

Vraagje, ik heb nu een renault 5 Gt turbo in m'n bezit. Na lang wikken en wegen en de sugesties van jullie ga ik maar verder met het opgeblazen getunede blok. Alleeeeeen dat ligt helemaal uit elkaar (en dan bedoel ik ook echt helemaal :( ). Weet iemand een (goed-koop) adresje om het in elkaar te zetten? Als het kan in de buurt van de polder.
jeroen.k

welke polder, flevopolder?

als je een goedkoop adresje zoekt denk ik dat je het beste ff kan zoeken met de gouden gids ofzo en kijken welk bedrijf het goedkoopst is.
Jimbo

Yep Flevopolder, ik zoek eigenlijk iemand die gewoon goed is in het opbouwen en het tunen van een blok en dat voor een leuke prijs kan doen. Anders kan ik hem ook bij de Renault dealer neerzetten. Ga ik alleen niet blij zijn hoor. 8)
jeroen.k

Jimbo schreef:Yep Flevopolder, ik zoek eigenlijk iemand die gewoon goed is in het opbouwen en het tunen van een blok en dat voor een leuke prijs kan doen. Anders kan ik hem ook bij de Renault dealer neerzetten. Ga ik alleen niet blij zijn hoor. 8)
ff beetje offtopic, maar waar in de Flevopolder woon je? Komen namelijk steeds meer Flevopolderlingen op het forum hier, kunnen bijna een weekelijkse FN-meeting starten! :D

en er zijn genoeg (revisie)bedrijven die het goedkoper doen dan de Renault-dealer hoor. Dat het een renault-dealer is wil niet zeggen dat ze oppeens verstand van GTT-tjes hebben, die zitten al een tijdje niet meer in het assortiment hè. Ik zou eens zoeken op internet naar revisie-bedrijven bij jou in de buurt. Die kunnen een blokkie echt wel in elkaar schroeven en dat zal goedkoper zijn dan de dealer. Maar mischien is er wel een clublid die je wil/kan helpen? :D
robert

post en dros in dronten. alhoewel dat meer serieus dik v8 tuning is.
Marcel (mlg)
Contacteer:

In Emmeloord zit Motoren Revisie Flevoland mischien kunnen ze je daar helpen ?
Plaats reactie