Voorruitsticker
-
- Contacteer:
Ik heb wel eens wat eerder over voorruitstickers gehad maar nooi een reactie op gekregen. Mijn vraag is of er ook voorruitstickers zijn in de kleur Williams bleu of als je die ergens kunt laten maken. Als je het ergens kunt laten maken zijn er dan nog meer mensen geintreseert in die stickers?
stickers kun je in alle soorten en maten laten maken, vraag even rond voor wat adressen. beletteringsbedrijven willen het ook wel eens doen. een raamsticker kost volgens mij niet echt veel, dus voor de groepskorting hoef je ook niet te gaan, tenzij je echt een krent bent 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Dat klopt ze zijn in vele soorten kleuren verkrijgbaar maar niet in de kleur van een Williams en ik vind wel dat het dan de exakte kleur moet zijn. Ik heb er ook wel 1 eerder op gehad deze was grijs van kleu. Ik vond het niet lelijk maar heb hem er wel weer na de zomer af gehaald. Normaal kost een raamsticker ongeveer 25 Euro.
kleurkodes kunnen ze veel mee hoor, de hedendaagse techniek staat voor niks!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ja dat weet ik ook wel, maar ik kan niet vinden waar je het kunt laten doen op kleurcode.
Wij spuiten in de exacte carrosseriekleur langs de binnenkant van de voorruit de zonneband . Geeft een mooi effect . Een eventuele tekst kan dan langs de buitenzijde komen . 

Ik heb het zelfde probleem, alleen is mijn wagen niet willie blau, maar Parlemoer wit
!
De kleur die het meeste in de buurt kwam was het witte reflecterende wat de belgen op hun nrplaten hebben.
maar bruno, zou dit ook met parlemoer wit gaan?

De kleur die het meeste in de buurt kwam was het witte reflecterende wat de belgen op hun nrplaten hebben.
maar bruno, zou dit ook met parlemoer wit gaan?
-
- Contacteer:
Spuiten op het raam wil ik dus niet hebben. Kan er niet iets op een sticker gespoten worden? Ik weet niet of het dan zal blijven zitten, maar je kunt het natuurlijk op een doorzichtige sticker laten spuiten en dan aan de binnen zijde plakken. Het is maar een idee.