Sticker zijkant R5GTTurbo
Weet er soms iemand of die stickers van de zijkant van een GTT in de piraathandel te koop zijn??, Naar het schijnt zijn die stickers bij Renault ontzettend duur?! Iemand ervaring mee.Thanks
Hoge bomen vangen...geen konijnen
ik mis ook een stukje..... en wil dus niet aan de andere kant ook dat stukje weghalen.... want ik vind het stoer staan. 

Immer wieder die verdammte Holländer

nee dude, linkervoorscherm, dat kleine driehoekje zeg maar. de heren-schade-herstellers dachten kom we zetten er een voorscherm van een niet turbo in, met knipperlicht wat niet werkt, leuk!! maar ze hebben ook die sticker niet geplakt, ik kan er allemaal niks aan doen, hebbum zo gekocht, maar als ik een nieuw voorscherm zonder knipperlicht neem wil ik ook wel graag dat stukkie sticker terug.

-
- Contacteer:
Gunther schreef:Weet er soms iemand of die stickers van de zijkant van een GTT in de piraathandel te koop zijn??, Naar het schijnt zijn die stickers bij Renault ontzettend duur?! Iemand ervaring mee.Thanks
Je hebt een pm-ke!
Zelfde probleem hier-Ray- schreef:
nee dude, linkervoorscherm, dat kleine driehoekje zeg maar. de heren-schade-herstellers dachten kom we zetten er een voorscherm van een niet turbo in, met knipperlicht wat niet werkt, leuk!! maar ze hebben ook die sticker niet geplakt, ik kan er allemaal niks aan doen, hebbum zo gekocht, maar als ik een nieuw voorscherm zonder knipperlicht neem wil ik ook wel graag dat stukkie sticker terug.

Nou ben ik wel al een tijdje van plan de zijkanten te ontstikkeren.
als iemand ze goedkoop weet maggie mij ook even verwittigen zoals dat zo mooi in het belgisch heet 

Meen dat ze ongeveer 100 euro/stuk zijn. Waarom kopen jullie er niet gewoon met z'n allen eentje en gaan daarna linea recta (nee, niet rectum) naar de stickerboer, waar je em na laat maken. Ben je voor veeeeeel minder klaar.
idee!! ok wie voert uit?Zeeuw schreef:Meen dat ze ongeveer 100 euro/stuk zijn. Waarom kopen jullie er niet gewoon met z'n allen eentje en gaan daarna linea recta (nee, niet rectum) naar de stickerboer, waar je em na laat maken. Ben je voor veeeeeel minder klaar.
Verschil ga jij niet zien hoor. Heb het weleens bij een williams sticker gedaan, no problemo.Ben schreef:Dat geeft geen echt gevoel
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Laat iemand ff een duidelijke foto maken met maten graag en ik zal eens informeren bij een stickerboer hier in de buurt.
Kan niet zeggen of het wat wordt maar zal mijn best doen.
Gr. Frits
En echt of niet?? Zeg je dat bij je nieuwe vriendin ook, als ze alleen met rubber wil. Het voelt niet ECHT????
Kan niet zeggen of het wat wordt maar zal mijn best doen.
Gr. Frits
En echt of niet?? Zeg je dat bij je nieuwe vriendin ook, als ze alleen met rubber wil. Het voelt niet ECHT????
Project: GTT Blue Sport
Goof schreef:Moet je ze daarna wél recht plakken, en dat is volgens mij ook nog wel een klus
Maaaarrrr, met Ray z'n folieplak capaciteiten.....

Dat is juist het probleem...een goede foto aof iets dergelijks dat als voorbeeld kan dienen. 100 euro???ik heb bedragen gehoord tot 175 euro per kant!!!! Dus dat is niet te betalen he, hoop dat er iemand met een goed voorbeeld naar "een stickerboer" zoals jullie dat leuk zeggen
kan gaan, zullen wel genoeg afnemers zijn voor de replica enne echt of niet, dat zie je toch alleen maar als de GTT stilstaat en niet als ie voorbij steekt aan het rode licht

Hoge bomen vangen...geen konijnen
Onzin, is gewoon een blanco sticker met witte text waar je de kleur van de auto doorheen ziet.Tom schreef:die stickers zijn wel in de kleur van de auto !!!! Dus zomaar een serie maken is niet zo makkelijk als het lijkt
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je het ontwerp goed in beeld hebt kan je het daarna altijd in kleur(code ) aanpassen. Dus in die zin van het woord is een serie wel mogelijk maar moet je wel eerst een goed voorbeeld hebben.
Ik heb al gezegd dat ik zou willen kijken wat ik kan doen als iemand een goed voorbeeld heeft maar garanderen kan ik niets.
Gr. Frits
Ik heb al gezegd dat ik zou willen kijken wat ik kan doen als iemand een goed voorbeeld heeft maar garanderen kan ik niets.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
weet je dat zeker, ik dacht namelijk van niet (maar kan het ook mis hebben)Zeeuw schreef:Onzin, is gewoon een blanco sticker met witte text waar je de kleur van de auto doorheen ziet.Tom schreef:die stickers zijn wel in de kleur van de auto !!!! Dus zomaar een serie maken is niet zo makkelijk als het lijkt
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Zamel wat geld in van iedereen die er een wil hebben. Misschien kan het bestuur wat regelen. Koop een originele sticker, een beter vb krijg je niet en laat em namaken. Piece of cake! Er zullen heus nu wel mensen zijn die er een of twee willen en in de toekomst idem dito.
weet het zeker, heb er nl al eens een moeten kopen. Zou ook leuk worden als je sticker lelijk wordt, en je een nieuwe wilt kope (na 8jr) en ondertussen is je lakkleur ook aangetast. Zou niet werken, denk ik.Tom schreef:weet je dat zeker, ik dacht namelijk van niet (maar kan het ook mis hebben)Zeeuw schreef:Onzin, is gewoon een blanco sticker met witte text waar je de kleur van de auto doorheen ziet.Tom schreef:die stickers zijn wel in de kleur van de auto !!!! Dus zomaar een serie maken is niet zo makkelijk als het lijkt
Misschien kan de club het in het clubassortiment opnemen?? Of zou men er prob's mee kunnen krijgen?
-
- Contacteer:
Dan heb jij geluk, heb nog 1 kant liggen, en die krijg je voor 160 Euro, mooie prijs niet?Gunther schreef:Dat is juist het probleem...een goede foto aof iets dergelijks dat als voorbeeld kan dienen. 100 euro???ik heb bedragen gehoord tot 175 euro per kant!!!! Dus dat is niet te betalen he, hoop dat er iemand met een goed voorbeeld naar "een stickerboer" zoals jullie dat leuk zeggenkan gaan, zullen wel genoeg afnemers zijn voor de replica enne echt of niet, dat zie je toch alleen maar als de GTT stilstaat en niet als ie voorbij steekt aan het rode licht
![]()
![]()
kunde de andere kant misschien laten bijmaken, moet ge maar is gaan horen.
-
Misschien zou 't een idee zijn om 'm dan ietsjes aan te passen, bijvoorbeeld onder "GT Turbo" iets neer zetten zoals in het klein http://www.renault-tuning.com of Renault Tuning Club of zo.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Vergeet het maar!!!!!!Zeeuw schreef:Onzin, is gewoon een blanco sticker met witte text waar je de kleur van de auto doorheen ziet.Tom schreef:die stickers zijn wel in de kleur van de auto !!!! Dus zomaar een serie maken is niet zo makkelijk als het lijkt
Let op!: ze zijn (waren!) dus in verschillende versies verkrijgbaar!! Op een rode GT zaten dus andere stickers dan op een witte en ook weer anders dan op een Miami-blauwe (zeg maar de kleur van Steffijn). Hier ben ik samen met Martijn Santen ooit proefondervinderlijk achter gekomen. Ook de Renault-dealer zelf stond raar te kijken. (In het kort: aan één kant schade, kon alleen een set van twee stickers krijgen, nadat de sticker aangebracht was op de opnieuw gespoten zijde was er duidelijk verschil zichtbaar met de originele sticker aan de andere kant, deze was namelijk veel grijzer. Zit namelijk een verloopraster in. Renault deed niet moeilijk en gaf het geld terug. Ze hebben nog geprobeerd de juiste sticker te bestellen, maar kregen wéér de verkeerde opgestuurd. Volgens Renault was dat nog de enige die ze konden leveren, en dit is zoŽn 6 jaar geleden geweest).
Let dus goed op met wat je gaat bestellen/ laten maken!
als ze nou aan 2 kanten de verkeerde hadden gedaan was het goed geweest 

Je kunt ze helaas niet bij een "stickerboer" laten maken. Het zijn namelijk geen gesneden stickers zoals "Renault-Tuning Club" maar gedrukte stickers d.m.v. zeefdruk. En in dat geval is het pas rendabel als je er een groot aantal afneemt, en zoals je zult begrijpen is dat gezien de eerder genoemde prijzen géén rendabele aktie.kevinb schreef:Dan heb jij geluk, heb nog 1 kant liggen, en die krijg je voor 160 Euro, mooie prijs niet?Gunther schreef:Dat is juist het probleem...een goede foto aof iets dergelijks dat als voorbeeld kan dienen. 100 euro???ik heb bedragen gehoord tot 175 euro per kant!!!! Dus dat is niet te betalen he, hoop dat er iemand met een goed voorbeeld naar "een stickerboer" zoals jullie dat leuk zeggenkan gaan, zullen wel genoeg afnemers zijn voor de replica enne echt of niet, dat zie je toch alleen maar als de GTT stilstaat en niet als ie voorbij steekt aan het rode licht
![]()
![]()
kunde de andere kant misschien laten bijmaken, moet ge maar is gaan horen.
Wat het extra duur maakt is dat elke zijde uit 3 delen bestaat!
Dat hebben we uiteraard overwogen. Maar de nieuwe sticker kwam dusdanig lelijk naar voren op deze kleur GT dat Martijn heeft besloten de andere sticker er dan ook maar af te trekken en zonder ztickers door het leven te gaan. Tot zijn spijt moet ik eerlijk zeggen, want hij vond het mét (de originele) sticker mooier staan.-Ray- schreef:als ze nou aan 2 kanten de verkeerde hadden gedaan was het goed geweest
-
[quote="-Ray-"]
...nee dude, linkervoorscherm, dat kleine driehoekje zeg maar. de heren-schade-herstellers dachten kom we zetten er een voorscherm van een niet turbo in, met knipperlicht wat niet werkt, leuk!!...quote]
De engelsen zullen het hier niet mee eens zijn. Dussuh tis wel een turbo scherm, maar niet Nederlansch.

...nee dude, linkervoorscherm, dat kleine driehoekje zeg maar. de heren-schade-herstellers dachten kom we zetten er een voorscherm van een niet turbo in, met knipperlicht wat niet werkt, leuk!!...quote]
De engelsen zullen het hier niet mee eens zijn. Dussuh tis wel een turbo scherm, maar niet Nederlansch.

- Geert Claes
[img]http://users.skynet.be/fa313328/4.jpg[/img]
Is het voor dit exemplaar???
Een fraai gerenoveerde GTT als je het mij vraagt.
Is het voor dit exemplaar???
Een fraai gerenoveerde GTT als je het mij vraagt.