Thxs

die toyo's heb ik geen ervaring mee, wat ik dus weet is dat ze de reputatie hebben snel te slijten (goed gelezen hierboven hè_Martijn_ schreef:Ja die had ik gelezen ja.
Ik zit nu weer te twijfelen tussen die toyo's en de uniroyal rainsport 1.
Wat zijn jullie meningen hierover?
Ben schreef: Ze zijn alleen een beetje rumoerig als je lekker door de bocht gast
We spreken wel een keer wat af Martijn (ik was het dus) dan leg ik je wel uit wat ik precies bedoelde._Martijn_ schreef:Weer een vraag.
Toen in het begin er een aantal langs kwamen bij mij, zat martijn daar ook bij. misschien martijn t of tijn, geen idee.
Maar die had het over een 2de intercooler, omdat daar nog wel ruimte voor was.
Wat heeft zoiets voor nut? wat heb ik eraan?
Krijgt me car dan meer power? heeft me turbo dan meer pret, en vind hij het lekkerder?
Gaat hij zuiniger rijden?![]()
Gewoon zomaar een vraag, ben voorlopig nog niet van plan om dat te gaan doen hoor.
Alvast bedankt.
ik heb ze voor gemonteerd en ben er wild van_Martijn_ schreef:ray, jij hebt toch die uniroyals?
Hebben die ook goede grip met droog weer? of is het echt voor de regen? En volgens die test op autobandenmarkt, heeft die uniroyal een betere score dan die toyo's. Dus betere grip op droog en op nat wegdek. Ik weet alleen niet in hoeverre ik die testen moet geloven.