dan zal ik mar beginne
kben BELG omgeving beringen (limburg)
en tel nr 0032(0)479688263
ben altijd bereid als ik iemand kan helpen
ps: geen hijgers aan mijn foon he

Sorry ik ga mijn nummer ook nie in een topic zetten dan ben ik idd ook voor stander van PMChrisv schreef:Daar is pm toch voor....?
dus jouw auto heeft meer dan 440000kmters gelopen?R5GTE schreef:dan heeft mijn GTE al 11,32 keer de aarde rondgetuft
ps ik ben ook niet zo'n voorstander van tel nummers achterlaten op een forum.
op .nl is het wel mogelijk omdat deze is afgeschermd met wachtwoord.
limburgio schreef:die nederlanders hebben precies wel allemaal dezelfde gedachten he? zijn jullie nu zo crimineel om direct zo te denken of niet? ik probeerde maar wat hulpzaam te zijn!!!!!
denk dat jouw zakjapanner een nieuw telraam nodig heeftpatrick 21TURBO schreef:dus jouw auto heeft meer dan 440000kmters gelopen?R5GTE schreef:dan heeft mijn GTE al 11,32 keer de aarde rondgetuft
op .nl is het wel mogelijk omdat deze is afgeschermd met wachtwoord.
Nee.Paanz schreef:Hebben jullie nooit gemerkt dat een vlakke weg toch een beetje bol loopt?
In Belgie heb je persoonlijke kentekens,Gunther schreef:Wat ik wel niet snap is, waarom jullie de nummerplaat "uitvegen" op een foto op het forum? Ik bedoel, of iemand nou je nummerplaat en wagen ziet in real life op de baan...of hier opt internet, daar is mijns inziens toch niks gevaarlijk aan of zie ik dat verkeerd. Ik bedoel maar met de gegevens van je nummerplaat kan ik als burger toch niks doen?
Mijn oma had laatst ook een hijger aan de telefoon.limburgio schreef:ben altijd bereid als ik iemand kan helpen
ps: geen hijgers aan mijn foon he
Eh, er is wel even een verschil tussen diameter en omtrek. De omtrek van de aarde rond de evenaar is wel degelijk 40.000 km. Diameter is het als je een gat van de ene naar de andere kant graaft. Dus er is niets mis met zijn zakjapanner, eerder met jouw wiskundig inzicht.R5GTE schreef:denk dat jouw zakjapanner een nieuw telraam nodig heeftpatrick 21TURBO schreef:dus jouw auto heeft meer dan 440000kmters gelopen?R5GTE schreef:dan heeft mijn GTE al 11,32 keer de aarde rondgetuft![]()
11,32 * 12756 = 144400 dkm
Toen kon dat nog zomaar gebeuren, maar die nieuwe kentekenplaten die zijn ingevoerd, zouden dit soort praktijken moet tegenwerken of werkt dat achteraf bekenen ook niet?R5GTE schreef:In Belgie heb je persoonlijke kentekens,Gunther schreef:Wat ik wel niet snap is, waarom jullie de nummerplaat "uitvegen" op een foto op het forum? Ik bedoel, of iemand nou je nummerplaat en wagen ziet in real life op de baan...of hier opt internet, daar is mijns inziens toch niks gevaarlijk aan of zie ik dat verkeerd. Ik bedoel maar met de gegevens van je nummerplaat kan ik als burger toch niks doen?
in NL niet.
Ik heb in 1995 een witte GTT gehad die ik ( helaas) in 1997 naar de sloop heb moeten brengen.kenteken vernietigd.
nou kreeg ik zomaar in 1998 een bekeuring voor te hard rijden in de bus.
foto opgevraagd en wat bleek , er reed een witte GTT met "mijn" kenteken.
omdat ik kon aantonen dat ik de vrijwaring nog had hoefde ik de boete niet te betalen en kreeg bericht van de Politie dat het een criminele bende betrof die kenteken platen van bestaande auto's op gestolen auto's zetten.
R5GTE schreef:denk dat jouw zakjapanner een nieuw telraam nodig heeftpatrick 21TURBO schreef:dus jouw auto heeft meer dan 440000kmters gelopen?R5GTE schreef:dan heeft mijn GTE al 11,32 keer de aarde rondgetuft
op .nl is het wel mogelijk omdat deze is afgeschermd met wachtwoord.![]()
11,32 * 12756 = 144400 dkm
oke jongens, ik wou even kijken of jullie wel wakker waren.Riël schreef:nou pat 11,32 * 40.000 km (dat is 1x rond) is 452800 km dus jij had gelijk als hij 11,32x rond is heeft zijn auto dik 4 ton erop staan!
Schapmanager?R5GTE schreef:oke jongens, ik wou even kijken of jullie wel wakker waren.![]()
bewijst voor de zoveelste keer weer dat ik blond ben he, dat noemt zich dan manager
nee niet schapmanagerPeter @ Malta schreef:Schapmanager?R5GTE schreef:oke jongens, ik wou even kijken of jullie wel wakker waren.![]()
bewijst voor de zoveelste keer weer dat ik blond ben he, dat noemt zich dan manager
De beste manager die ik tot nu toe gehad heb was een vrouw. In tegenstelling tot de mannen bemoeide zij zich niet te veel met wat ik deed.
- Peter