ja mensen,weer een 21Turbo gesneuveld.
Pat heeft zijn turbo opgeblazen,reden moet ie nog opzoeken,maar had wat problemen met luchtslangen.
dus wie heeft er nog een turbo van een 21 liggen,mail hem dan of via PM.
GROETEN
patrick 21turbo(turbo stuk)
Jeugd van tegenwoordig. Maken alles kapot.
Nee geintje Pat. Ik ben ook mee aan het kijken of ik iets kan regelen/vinden voor je.
Nee geintje Pat. Ik ben ook mee aan het kijken of ik iets kan regelen/vinden voor je.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
aiai, lekker wezen stampen
succes met het vinden van een andere turbo 

nee dat is het em juist,als dat zo was was mij de reden wel bekend,maar ik reedt netaan 100 op een buitenweg.Patrick L. schreef:aiai, lekker wezen stampensucces met het vinden van een andere turbo
was dus lekker op het gemak aan het versnellen geweest en net op het moment dat ik de snelheid constant wilde gaan houden was het bam druk weg alles weg.
ik denk eerder aan olie toevoer.
we zullen de boel es echt goed gaan checken alvorens weer iets nieuws te monteren.
maar voor nu,turboloos.
wie heeft er een garrett t3 in de kast over,let me now.
groeten pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
check de afvoer ook maar van de olie,kan zijn verstropping.patrick 21TURBO schreef:nee dat is het em juist,als dat zo was was mij de reden wel bekend,maar ik reedt netaan 100 op een buitenweg.Patrick L. schreef:aiai, lekker wezen stampensucces met het vinden van een andere turbo
was dus lekker op het gemak aan het versnellen geweest en net op het moment dat ik de snelheid constant wilde gaan houden was het bam druk weg alles weg.
ik denk eerder aan olie toevoer.
we zullen de boel es echt goed gaan checken alvorens weer iets nieuws te monteren.
maar voor nu,turboloos.
wie heeft er een garrett t3 in de kast over,let me now.
groeten pat.
ik herinnerde me dat ROY dat ook had meegemaakt met zijn quadra(nu menno).
staat nog goed er van robert????
want nie binnen 2weken terug stuk hé.
want nie binnen 2weken terug stuk hé.

heb ik juist gedaan maar je nam nie oprobert001 schreef:bel maar even .
ok ik zal pat vragen jou,te bellenrobert001 schreef:bel mij vanavond , bedankt voor de moeite.
ja mensen,eindelijkwas het zover,vandaag hebben wij,de gille en ik een nieuwe turbo gehaald op het belgisch grondgebied.
samen met marco heb ik de trubo gemonteerd en alles goed nagekeken en hij loopt perfekt,voor de wijsneuzen hij rijdt perfekt
de schoepen van de oude turbo waren helemaal weg(uitlaat zijde)en reden is een kapotte slang waardoor de turbo zich dol heeft gedraaid.
was dus gewoon helemaal rip dat ding,gelukkig alleen schade aan uitlaatzijde anders was het einde blok geweest.
maar goed dat was gelukkig niet het geval
ik wil iedereen bedanken langs deze weg die mij hebben geholpen en ik hoop dat ik nog lang mag rijden met deze turbo.
we zijn hier ook voorzien van elf performance olie en heb daar alle vertrouwen in dat deze olie bijdraagd in een goed rijgedrag,en die persoon die deze heeft geleverd ook nog bedankt,heel fijn dat je deze hebt meegenomen voor me.
verder heb ik een leuke ontdekking gedaan als vervangend alternatief als drukslang voor de turbo als eventuele vervangslang die je een hele poos zou kunne helpen als de originele slang stuk is.
deze slng is niet zo duur als de originele en kan 2,5 bar verdragen en een temperatuur van 250 celcius.
moest deze wel hebben omdat er een slang was gescheurd bij me die flexibel moest zijn en je kan deze buigen zoals je zelf wil,wel met beperkte radius natuurlijk.
ik neem een voorbeeld mee als ik naar de meern kom 3 november.
btw is het een goed idee als je een nieuwe turbo nodig hebt om es te informeren in blgie daar ze daar een stuk goedkoper zijn,het scheelde mij 130 euro tegenover hier,is dus de moeite waard.
gille bedankt man,ben er superblij mee.
mensen de groeten,zie jullie in de meern.
pat
samen met marco heb ik de trubo gemonteerd en alles goed nagekeken en hij loopt perfekt,voor de wijsneuzen hij rijdt perfekt



de schoepen van de oude turbo waren helemaal weg(uitlaat zijde)en reden is een kapotte slang waardoor de turbo zich dol heeft gedraaid.
was dus gewoon helemaal rip dat ding,gelukkig alleen schade aan uitlaatzijde anders was het einde blok geweest.
maar goed dat was gelukkig niet het geval

ik wil iedereen bedanken langs deze weg die mij hebben geholpen en ik hoop dat ik nog lang mag rijden met deze turbo.
we zijn hier ook voorzien van elf performance olie en heb daar alle vertrouwen in dat deze olie bijdraagd in een goed rijgedrag,en die persoon die deze heeft geleverd ook nog bedankt,heel fijn dat je deze hebt meegenomen voor me.
verder heb ik een leuke ontdekking gedaan als vervangend alternatief als drukslang voor de turbo als eventuele vervangslang die je een hele poos zou kunne helpen als de originele slang stuk is.
deze slng is niet zo duur als de originele en kan 2,5 bar verdragen en een temperatuur van 250 celcius.
moest deze wel hebben omdat er een slang was gescheurd bij me die flexibel moest zijn en je kan deze buigen zoals je zelf wil,wel met beperkte radius natuurlijk.
ik neem een voorbeeld mee als ik naar de meern kom 3 november.
btw is het een goed idee als je een nieuwe turbo nodig hebt om es te informeren in blgie daar ze daar een stuk goedkoper zijn,het scheelde mij 130 euro tegenover hier,is dus de moeite waard.
gille bedankt man,ben er superblij mee.
mensen de groeten,zie jullie in de meern.
pat

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
gille bedankt man,ben er superblij mee.
mensen de groeten,zie jullie in de meern.
pat
[/quote]
graag gedaan kerel

mensen de groeten,zie jullie in de meern.
pat

graag gedaan kerel



Waar heb je hem vandaan dan?tel adress?patrick 21TURBO schreef:btw is het een goed idee als je een nieuwe turbo nodig hebt om es te informeren in blgie daar ze daar een stuk goedkoper zijn,het scheelde mij 130 euro tegenover hier,is dus de moeite waard.
Suc6 en nog veel rijplzier
S

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Fijn kerel, dat je wagen weer in orde is en nou heel houden die bak

TURBO SERVICE BELGIUMSander schreef:Waar heb je hem vandaan dan?tel adress?patrick 21TURBO schreef:btw is het een goed idee als je een nieuwe turbo nodig hebt om es te informeren in blgie daar ze daar een stuk goedkoper zijn,het scheelde mij 130 euro tegenover hier,is dus de moeite waard.
Suc6 en nog veel rijplzier
Snder
industrieweg 1014,daelemveld
B-3540 HERK-DE-STAD
telefoon/013/554950 fax/013/550050
vanuit nederland is dat dan 0031/13/554950
prijs gemiddeld 20% lager dan in nederland
Thanks,gille (mountainbike) schreef:TURBO SERVICE BELGIUMSander schreef:Waar heb je hem vandaan dan?tel adress?patrick 21TURBO schreef:btw is het een goed idee als je een nieuwe turbo nodig hebt om es te informeren in blgie daar ze daar een stuk goedkoper zijn,het scheelde mij 130 euro tegenover hier,is dus de moeite waard.
Suc6 en nog veel rijplzier
Snder
industrieweg 1014,daelemveld
B-3540 HERK-DE-STAD
telefoon/013/554950 fax/013/550050
vanuit nederland is dat dan 0031/13/554950
prijs gemiddeld 20% lager dan in nederland
S
