achterlicht units

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

kan iemand mij vertellen of ik nieuwe type achterlichten in mijn 94-er clio kan zetten? het betreft hier het (bollere) type achterlampen voor de clio..
bruno @af
Contacteer:

kortweg ... ja, geen probleem
Anonymous

ik heb al aardig wat tuning en styling sites bezocht, maar heb geen heldere koplampen kunnen vinden voor een renault clio uit 94... weet iemand of deze misschien toch bestaan? voor en achter?
Anonymous

en dan bedoel ik natuurlijk heldere achterlicht units achter? :p
Anonymous

Nu ik hier toch nog ff ben...[ by the way met maar weinig reply].....jullie zitten vast allemaal te sleutelen aan jullie "lieverdjes" haha....
maar zonder gekheid nu,
Kan ik ook een nieuwere type grille op mijn renault clio uit 94 zetten? ik heb nu nog volgens mij de grille van een phase1 en die is kadoek....
[een ontzettend dikke merel, vloog bij 90 km/uur tegen de voorkant van mijn neus....die vertelde het niet na, mijn grille ook niet]
illuminator

grill van fase 2 past ook prima. je kan ook een grill met gaas kopen. staat ook mooi

die heldere achterlicht units kan bruno denk ik wel aankomen :) Goed voor zijn handel
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

he ik lees dat je een grille zoekt fase 2 en bolle achterlichten?

Die grille kan ik denk ik nog wel voor je regelen die achterlichten worden wat moeilijker. Als je wilt wil ik nog wel op de sloop gaan kijken voor je maar beloven doe ik niets.

Ik hoor het wel als je wat nodig hebt en anders zijn er nog wel een paar die wat in de aanbieding hebben.

Gr. Frits
Anonymous

hé Frits...bedankt voor je aanbod...maar ik woon vlakbij een autosloperij en kan vaak wel wat spulletjes voor nix meenemen... hopelijk hebben ze er ook 2 bolle achterlichten en een fase2 grille
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Een klein beetje geluk hebben en verder blijven zoeken kom je het vanzelf tegen.

HEb je trouwens als zoŽn carbon strip op je achterklep of niet? Als je toch andere lichtjes neemt moet je kijken of je die ook gelijk mee kan nemen heb je alles weer compleet.

Gr. Frits

P.s. kom je 3-11 ook naar de meern of niet? Aanmelden bij chris :) :) .
Anonymous

kom misschien nog wel ja...lijkt me wel tof.....als ik kan meld ik me wel aan bij chris
Anonymous

trouwens kunnen die achterlichten zomaar vervangen worden ? zitten ze bijvoorbeeld vast met schroeven of met irritante kit ofzo?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

JayDee schreef:trouwens kunnen die achterlichten zomaar vervangen worden ? zitten ze bijvoorbeeld vast met schroeven of met irritante kit ofzo?
In de achter bak zitten draai bouten kan je met de hand los draaien :wink:

En by the way waar ken je een grill met gaas kopen dan????
RO 16v

P@TB@D schreef:
JayDee schreef:trouwens kunnen die achterlichten zomaar vervangen worden ? zitten ze bijvoorbeeld vast met schroeven of met irritante kit ofzo?
In de achter bak zitten draai bouten kan je met de hand los draaien :wink:

En by the way waar ken je een grill met gaas kopen dan????
Ik denk dat hij die grill uit het autostyle boek bedoelt. Dennis???? met die groene clio 16v heeft hem ook.
Ron RS

weet iemand mischien wat nieuwe Clio achterlichten voor een fase 2 kosten?
Nick (germanstyle)

Ron RS schreef:weet iemand mischien wat nieuwe Clio achterlichten voor een fase 2 kosten?
Komen de prijzen:

Clio A fase 1: EURO 30,70
Clio A fase 2: EURO 18,40 of 100,90 (stonden 2 prijzen)
Clio B fase 1: EURO 41,70
Clio B fase 2: EURO 48,70

Dit zijn de prijzen voor 1 lamp, dus alles moet keer 2. De prijzen zijn dacht ik excl. BTW

Bron: http://www.auto-onderdelen.com
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Dat valt nog mee voor een achterlichtunit!
Cleaned Style
Projecttopic
Ron RS

Nick (germanstyle) schreef:
Ron RS schreef:weet iemand mischien wat nieuwe Clio achterlichten voor een fase 2 kosten?
Komen de prijzen:

Clio A fase 1: EURO 30,70
Clio A fase 2: EURO 18,40 of 100,90 (stonden 2 prijzen)
Clio B fase 1: EURO 41,70
Clio B fase 2: EURO 48,70

Dit zijn de prijzen voor 1 lamp, dus alles moet keer 2. De prijzen zijn dacht ik excl. BTW

Bron: http://www.auto-onderdelen.com
dank u :D
Plaats reactie