http://www.cybersyd.net/test/scheda.asp ... =1&Antic=0
Autovettura Anno Anticipo Rate
RENAULT SUPER 5 TURBO 3P 1994
Een vijfje turbo uit 1994???????
Wat moet ik me hier bij voorstellen????????
-
hmmm vaag, of het bouwjaar is fout, of hij moet herbouwt zijn ofzoiets!?
- Geert Claes
Om nog gekker te doen, ik heb in de koopjeskrant in belgie een GTT van 03/1999 gevonden met 48 000 km van 1 ste eigenaar, voor 5000 euro. Waarschijnlijk is die van een garage geweest, en heeft de garagehouder de auto nooit ingeschreven. In belgie hebben garagehouders speciale nummerplaten die ze op elk ander voeruig mogen hangen, en dan zijn ze voor dit voertuig verzekerd. Als men later de auto met een gewone nummerplaat inschrijft, dan komt er op : datum van eerste ingebruikname : 03/1999 ook al is er vroeger al mee gereden
Bouwjaar dat de consument te zien krijgt is altijd het jaar van de eerste tenaamstelling. Maw wanneer is de auto op kenteken gezet. Is wel logisch ook anders loopt elke dealer het risico dat ie veeeel minder geld krijgt voor een auto die ie op voorraad heeft.
Zo logisch vind ik dat niet. In extreme gevallen heb je dus een auto die bijvoorbeeld "officieel" 1 jaar oud is terwijl hij al 6 jaar geleden gebouwd is!Zeeuw schreef:Bouwjaar dat de consument te zien krijgt is altijd het jaar van de eerste tenaamstelling. Maw wanneer is de auto op kenteken gezet. Is wel logisch ook anders loopt elke dealer het risico dat ie veeeel minder geld krijgt voor een auto die ie op voorraad heeft.
Ja in theorie zeker mogelijk. Zo staat er in dordrecht bv een spider. Deze spider staat er zeker al 3 jaar als het niet langer is. Weet jij hoe lang een gemiddelde auto in de showroom staat??? Zeker met exclusieve modellen zul je dat vaker tegenkomen.
Neen , dit is de 5 van Erwin (klant van mij) . Hij heeft een ex-circuitwagen gekocht die 1 x geracet heeft . Dan 9 jaar stil gestaan . Volledig heropgebouwd en papieren aangevraagd . Hij staat dus 1e maal ingeschreven in '99 . Is een perfecte 5 voor een eerlijke prijs ! Volledig vanaf 0 opgebouwd (en goed ook)Geert Claes schreef:Om nog gekker te doen, ik heb in de koopjeskrant in belgie een GTT van 03/1999 gevonden met 48 000 km van 1 ste eigenaar, voor 5000 euro. Waarschijnlijk is die van een garage geweest, en heeft de garagehouder de auto nooit ingeschreven. In belgie hebben garagehouders speciale nummerplaten die ze op elk ander voeruig mogen hangen, en dan zijn ze voor dit voertuig verzekerd. Als men later de auto met een gewone nummerplaat inschrijft, dan komt er op : datum van eerste ingebruikname : 03/1999 ook al is er vroeger al mee gereden
Bruno
Idd ik moet Bruno bijtreden...woont hier ook in Beveren (of woonde) en heb die gtt een paar keer gezien, da's gewoon ne nieuwe!! en die kerel reed daar eigenlijk redelijk kalm mee maar nu is het al lang geleden dat ik het nog heb zien bollen??? Maar 5000 euro's is toch veel he
Hoge bomen vangen...geen konijnen
Als je weet wat hij eraan gespendeert heeft bij de aankoop en opbouw ... Doe maar x2 dan ! Ik blijf erbij, als ik een perfecte vijf zoek, is deze de mijne ... alleen zoek ik er geen

- Geert Claes
Ah ok bruno, maar het verhaal met garageplaten gebeurt soms toch ook. Er heeft ooit zo eens een laguna te koop gestaan die ook nooit ingeschreven was
Dat weet ik... ik heb zelf 8 jaar met garageplaten geredenGeert Claes schreef: maar het verhaal met garageplaten gebeurt soms toch ook

- Geert Claes
Had ik maar garageplaten, dan kon ik af een toe eens een ritje maken met de GTT. Ook al is die niet ingeschreven. 

Daar heb je toch geen garageplaten voor nodig ...Geert Claes schreef:Had ik maar garageplaten, dan kon ik af een toe eens een ritje maken met de GTT. Ook al is die niet ingeschreven.

- Geert Claes
Tja, maar zo kan je je autotje wel eens een poosje kwijtspelen. 

Leg eens uit want je hebt toch altijd de papieren die bij de auto horen en daar kun je weinig aan sjoemelen. Let wel in bv dld worden diverse modellen eerder uitgebracht en zo ook bv een phase II.jef schreef:als de auto uit het buitenland komt word er meestal ook altijd gesjoemelt met het jaartal....