so add 2 more clio's to the list!
regelen jullie dan ff beter weer!!!

Robert Ik kom aanstaande vrijdag zekers de weten naar bodegraven dan gaan wij effe de clio aantallen verhogenRobert dB. schreef:aardig wat 5 jes zeg!!
Even een oproep voor volgenden week: Clio rijders waar zijn jullie toch?! We zijn toch ook regelmatig met meer Clio's dan 5jes geweest
er was ooit een tijd, vroeger dat ik en me clio in de meerderheid waren. lijkt me leuk om dat idd weer eens voor mekaar te krijgen! kom op dudes, ritsel die clio's een bij mekaar, laat ik me 5je thuisRobert dB. schreef:aardig wat 5 jes zeg!!
Even een oproep voor volgenden week: Clio rijders waar zijn jullie toch?! We zijn toch ook regelmatig met meer Clio's dan 5jes geweest
met me neefSteven (Fiets) schreef:Ohnee hé, met wie ga je dan meerijden?
Ik was d'r gisteren ook nog ff, maar dan kwamen we nog maar aan de 3 Clio's.Robert dB. schreef:aardig wat 5 jes zeg!!
En dan kan ik effe voor je kijken Pat.P@TB@D schreef:Robert Ik kom aanstaande vrijdag zekers de weten naar bodegraven dan gaan wij effe de clio aantallen verhogenRobert dB. schreef:aardig wat 5 jes zeg!!
Hahha dit word lachen ik vraag wel of me zus mee komt met een paar vriendinnen komen er allemaal clio rn etjes hahaha lachuh-Ray- schreef:met me neefSteven (Fiets) schreef:Ohnee hé, met wie ga je dan meerijden?
lekker tegen mekaar instinken
P@TB@D schreef: denk nie dat ze komen
Nee heb je, ja kan je krijgen!P@TB@D schreef: denk nie dat ze komen
Lijkt me echt leuk om een keer langs te komen and represent my clio 16v...Robert dB. schreef:aardig wat 5 jes zeg!!
Nee heelaas ik heb het gevraagd maar ze wilde niet!Robert dB. schreef:Nee heb je, ja kan je krijgen!P@TB@D schreef: denk nie dat ze komen
ja dat kan ook natuurlijkFloris schreef:Of wij vrouwen niet!![]()
![]()
Das wel stoerChris schreef:Volgende week vrijdag, 1-11-2002, hebben we zelfs Engelse Renault freaks op bezoek!!
Gaaf man.Chris schreef:Volgende week vrijdag, 1-11-2002, hebben we zelfs Engelse Renault freaks op bezoek!!
Tja toen kwamen wij ook nog wel eens langs.Robert dB. schreef:aardig wat 5 jes zeg!!
Tja je zou denken dat ie het dan goed zou moeten doen. Maarja het is een renault!Chris schreef:Mickael, las ik nou net ergens in een ander topic dat jij je Clio misschien ook weg wilt doen?! Je hebt er nou al zoveel aan gedaan, dan kun je hem toch beter houden?! Het moet toch een keer ophouden zou je zeggen, je hebt immers nu bijna alles al gehad.
Andre wil hem misschien ook al wegdoen..
Jammer dat de hoeveelheid Clio's momenteel daalt..