wie kan mij helpen aan een inbouwschema/electrisch schema om een alarm in te bouwen voor een clio II uit 98. Het gaat me er eigenlijk alleen maar om welke draden ik nodig heb uit de kabelboom. Wie o wie kan mij hieraan helpen.
alvast bedankt remco
electrisch schema voor alarm clio II uit '98
-
rob bedankt voor je reactie hoop dat je me echt kunt helpen zit helemaal vast, als je het hebt dan wordt je alvast hartelijk bedankt.
Knipperlichten: bruin en oranje in een 27-polige bruine stekker rechts boven het schoppaneel.
Accesoirestand (+15): geel van de 27-polige bruine stekker rechts boven het schoppaneel.
Startmotor: wit in een 28-polige bruine stekker OF oranje onder de stuurkolom vanaf contactslot.
2e onderbreking: lichtbruin of geel 1,5 mm kwadraat links onder het dashboard.
Deurcontacten: roze-grijs in een 9-polige zwarte stekker op de zekeringkast.
Koffercontact: blauw of paars van het lampje in de kofferbak.
Centrale vergrendeling: wit (sluiten) en roze-grijs (open) van de cpv schakelaar OF positie B4 en B2 in de 9-polige zwarte stekker op de cpv unit achter het handschoenkastje, massaschakelend.
Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is, je moet natuurlijk wel eerst even alle draden nameten voordat je ze doorsnoeit ofzo.
Veel succes!
Accesoirestand (+15): geel van de 27-polige bruine stekker rechts boven het schoppaneel.
Startmotor: wit in een 28-polige bruine stekker OF oranje onder de stuurkolom vanaf contactslot.
2e onderbreking: lichtbruin of geel 1,5 mm kwadraat links onder het dashboard.
Deurcontacten: roze-grijs in een 9-polige zwarte stekker op de zekeringkast.
Koffercontact: blauw of paars van het lampje in de kofferbak.
Centrale vergrendeling: wit (sluiten) en roze-grijs (open) van de cpv schakelaar OF positie B4 en B2 in de 9-polige zwarte stekker op de cpv unit achter het handschoenkastje, massaschakelend.
Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is, je moet natuurlijk wel eerst even alle draden nameten voordat je ze doorsnoeit ofzo.
Veel succes!
-
Beste rob alvast bedankt alles duidelijk bedankt echt toppie van je.
groet,
remco
groet,
remco