ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ai, die komt hard aan :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Traag dus! :lol: :lol:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Berichten: 1744
Lid geworden op: di 4 dec 2001 0:00
Locatie: N-Brabant
Contacteer:

Tom schreef:ai, die komt hard aan :D

Eruit trekken is er uit trekken.
Moeilijk of niet he wel gas of geen gas. :)
En een 1.8rt is toch redelijk snel.
Ik denk dat die 1.6GTI het toch heel moeilijk heeft ermee. 8)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

het ging mij meer om de uitdrukking van Gille, die vond ik wel mooi
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RO 16v
Berichten: 2828
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 12:40

Vandaag sprintje getrokken tegen mijn broertje met zijn corrado vr6 turbo doe ik nooit meer zag dat ding alleen maar harder weg lopen, ik had nog meer kans tegen een motor gehad. :(

Uileg: hij heeft zijn auto laten voorzien van een EIP turbo set >-) +/- 400pk op de krukas. :p
Xedrah
Berichten: 1027
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Friesland

Afgelopen zaterdag grote lol gehad op de snelweg.
Ik reed met Job-turbo naar Heerenveen om een Kadett te bekijken. Het was vrij rustig op de weg. Plotseling zie ik een vette gele Audi S3 in mijn spiegel opduiken.
Ik denk dat wordt lastig, maar toch proberen natuurlijk.

[img]http://www.yomiuri.co.jp/atcars/newcar/img/audi_s3.jpg[/img]

Wij allebei van 140 naar ruim over de 200. En ik reed hem voorbij!! :)
Hij was er niet blij mee, zijn passagier zat druk te gebaren, maar ze hadden geen schijn van kans! :D
Mijn weekend was helemaal goed!!
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

RO 16v schreef:Vandaag sprintje getrokken tegen mijn broertje met zijn corrado vr6 turbo doe ik nooit meer zag dat ding alleen maar harder weg lopen, ik had nog meer kans tegen een motor gehad. :(

Uileg: hij heeft zijn auto laten voorzien van een EIP turbo set >-) +/- 400pk op de krukas. :p
en dat win je niet met een clio16v ? tsss

>-) :p
[rsi]peerke
Berichten: 664
Lid geworden op: do 5 sep 2002 14:33

misschien is de clio niet helemaal goed afgesteld???
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Een S3????? Dan moet je zeker wel je best doen jah
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

MWah zo heel fucking snel zijn die S3's niet hoor, ze zijn behoorlijk zwaar (door de haldex-4WD) ze crossen alleen redelijk hard weg vn 0-100 door die niet-permanente-4wd.

Ik heb er wel eens 1 achtervolgd in een Merc. 200CDI (taxi) op de snelweg, mwah ging nog best redelijk :)
Xedrah
Berichten: 1027
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Friesland

Bij velen is de S3 het symbool voor snelheid. Daarom vond ik het wel leuk.

Ook wel weer aardig op een verjaardagsfeestje. :D

Volgend jaar heb ik DTA en throttle bodies, dan gaat ie waarschijnlijk helemaal huilend naar zijn dealer om de inruilwaarde te bepalen. :wink: :)
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Volgens mij is dit de Audi badge voor snelheid:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/rs6_03.jpg[/img]
RS6 >-) :p >-) :p >-) :p >-)
Laatst gewijzigd door Matijs op do 17 okt 2002 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

stond idd laatst een test in de autoweek of de autovisie van de RS6 tegen de M5. Daar kwam die M5 helemaal niet slecht uit !!!! en op sommige punten was ie zelfs sneller. (daar sta je dan met je veeeeel nieuwere dubbel geblazen RS6 :( )
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Right you are! BMW haalt 400 pk uit de ongeblazen M5 (5 liter V8 ), en dat tegen de 450 pk biturbo 4.2 liter V8 van de Audi...
Gotto love the Beyerische Motor Werken! 8) Maar turbo's zijn ook leuk :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

geef mij dan die ongeblazen motor maar. Toch mooier vind ik (mischien op sommige punten iets minder bruut). het toppunt blijft nog steeds de BMW(M) motor ui de Mclaren F1. Jammie :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

:p :p >-)
Xedrah
Berichten: 1027
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Friesland

Dit is ook leuk. 400 meter tijden met een staande start.

Car Power Quarter Mile
McLaren F1 (1994) 627bhp 11.1s @138mph
Porsche 911 GT1 (1997) 544bhp 11.6s @134mph
Jaguar XJ220 (1992) 542bhp 11.7s @?mph
Caterham R500 (2000) 230bhp 11.9s @117mph
Toyota Corolla WRC (2000) 299bhp 12.2s @113mph
Porsche 911 Turbo (2000) 414bhp 12.3s @115mph
Ferrari 360 Modena (1999) 400bhp 12.3s @120mph
TVR Cerbera 4.5 (1998) 420bhp 12.4s @118mph
Lamborghini Diablo SV (1996) 530bhp 12.4s @121mph
Lamborghini Diablo GT (1999) 569bhp 12.4s @123mph
Lamborghini Diablo SE 30 (1995) 525bhp 12.6s @?mph
Aston Martin Vantage 600 (1998) 600bhp 12.6s @120mph
Dodge Viper Venom 550 (1995) 550bhp 12.6s @?mph
Lotus Esprit V8 GT (1998) 349bhp 12.7s @?mph
Marcos Mantis Supercharged (1998) 450bhp 12.7s @112mph
TVR Tuscan Speed Six (2000) 360bhp 12.8s @116mph
TVR Griffith 500 (1993) 340bhp 12.8s @?mph
Bugatti EB110 GT (1994) 553bhp 12.8s @?mph
Westfield FW400 (1999) 190bhp 12.9s @112mph
Ferrari 550 Maranello (1996) 479bhp 12.9s @114mph
Aston Martin Vantage (1993) 550bhp 12.9s @?mph
Ferrari 512M (1995) 440bhp 12.9s @?mph
TVR Cerbera Speed Six (1999) 350bhp 13s @113mph
Ferrari F355 (1994) 380bhp 13s @?mph
Porsche 911 Carrera (1997) 296bhp 13s @112mph
BMW M5 (1999) 400bhp 13s @111mph
Lotus Esprit Sport 350 (1999) 349bhp 13s @109mph
Caterham 21 VHPD (1997) 190bhp 13.1s @107mph
Dodge Viper (1993) 400bhp 13.1s @?mph
Ferrari F355 F1 Berlinetta (1997) 380bhp 13.1s @111mph
BMW Z8 (2000) 400bhp 13.1s @110mph
Nissan Skyline R34 GTR (1999) 277bhp 13.2s @111mph
Audi RS4 (2000) 380bhp 13.2s @108mph
TVR Griffith 500 (1992) 280bhp 13.2s @?mph
Porsche 911 GT3 (1999) 360bhp 13.2s @109mph
Callaway Corvette Twin Turbo (1987) 347bhp 13.2s @109mph
Ferrari 512TR (1992) 428bhp 13.2s @?mph
Mitsubishi Lancer Evo VI GSR (1999) 276bhp 13.3s @108mph
Subaru Impreza WRX STi (1998) 280bhp 13.3s @104mph
Dodge Viper Venom 600 (1997) 635bhp 13.3s @119mph
BMW M3 (2000) 343bhp 13.3s @108mph
Porsche 911 Carrera 4 (1998) 296bhp 13.3s @107mph
AMG Mercedes 560E Auto (1987) 360bhp 13.3s @?mph
Mitsubishi Lancer Evo V (1998) 276bhp 13.4s @105mph
Lotus Esprit S4 S (1995) 285bhp 13.4s @?mph
Porsche 911 Turbo (1987) 350bhp 13.4s @?mph
Mitsubishi Lancer Evo VI Extreme (1999) 350bhp 13.5s @107mph
GMC Syclone (1992) 300bhp 13.5s @99mph
Marcos LM500 (1995) 320bhp 13.5s @?mph
Audi RS2 (1994) 315bhp 13.5s @?mph
BMW M Coupe (1998) 321bhp 13.5s @106mph
Ferrari 456 GT (1994) 442bhp 13.5s @?mph
Lotus Esprit GT3 (1996) 240bhp 13.6s @103mph
Porsche 911 Cabriolet (1994) 272bhp 13.6s @?mph
BMW Alpina B10 Switchtronic (1999) 347bhp 13.6s @105mph
BMW M Roadster (1997) 321bhp 13.6s @106mph
Lamborghini Diablo VT (1994) 492bhp 13.6s @?mph
Aston Martin DB7 Vantage Volante (2000) 420bhp 13.6s @107mph
Aston Martin DB7 Vantage (1999) 420bhp 13.6s @107mph
Chevrolet Corvette Cabrio (1998) 339bhp 13.6s @110mph
Lotus 340R (2000) 177bhp 13.7s @106mph
Buick GNX (1998) 346bhp 13.7s @107mph
Subaru Impreza 22B (1998) 276bhp 13.7s @102mph
Nissan Skyline R33 GTR (1997) 277bhp 13.7s @102mph
Rocket (1992) 143bhp 13.7s @?mph
Toyota Supra (1993) 326bhp 13.7s @?mph
Marcos Mantis (1997) 352bhp 13.7s @105mph
Dodge Viper GTS (1997) 378bhp 13.7s @108mph
Ferrari Daytona 365 GTB/4 (1971) 352bhp 13.7s @104mph
Aston Martin V8 Vantage (1978) 375bhp 13.7s @102mph
TVR Chimaera 4.5 (1997) 285bhp 13.8s @103mph
TVR Chimaera 4.0 (1993) 240bhp 13.8s @?mph
Porsche 911 Carrera (1993) 272bhp 13.8s @?mph
BMW M3 (1998) 321bhp 13.8s @107mph
Jaguar XJR Auto (1997) 370bhp 13.8s @102mph
Honda NSX (1994) 270bhp 13.8s @101mph
Subaru Impreza P1 (2000) 277bhp 13.9s @105mph
BMW M3 SMG (1998) 321bhp 13.9s @104mph
Mercedes E55 AMG (1998) 354bhp 13.9s @104mph
Porsche 911 Targa (1995) 285bhp 13.9s @?mph
BMW M3 (1993) 286bhp 13.9s @?mph
AC Cobra 289 (1966) 300bhp 13.9s @99mph
Daimler Super 8 Automatic (1999) 370bhp 14s @104mph
Jaguar XKR SVO Automatic (1999) 370bhp 14s @103mph
Lotus Exige (2000) 190bhp 14s @101mph
BMW M5 (1994) 340bhp 14s @?mph
GMC Typhoon (1992) 300bhp 14.1s @95mph
Ginetta G33 (1992) 198bhp 14.1s @?mph
Lotus Esprit Turbo HC (1987) 215bhp 14.1s @?mph
Porsche 928 GTS (1992) 350bhp 14.1s @?mph
BMW Alpina B12 Switchtronic (1999) 430bhp 14.1s @103mph
Chevrolet Corvette Auto (1997) 339bhp 14.1s @104mph
Nissan Silvia Spec R (1999) 247bhp 14.2s @100mph
Subaru Impreza Turbo (1998) 208bhp 14.2s @87mph
Lotus Elise 111S (1999) 143bhp 14.2s @99mph
Maserati Ghibli (1994) 280bhp 14.2s @?mph
BMW Alpina B10 (1997) 340bhp 14.2s @102mph
Ferrari Testarossa (1987) 350bhp 14.2s @?mph
Caterham Seven VVC (1998) 150bhp 14.3s @95mph
Marcos Mantaray (1998) 250bhp 14.3s @100mph
Audi S4 (1998) 265bhp 14.3s @99mph
Maserati Ghibli Cup (1997) 330bhp 14.3s @103mph
Honda S2000 (1999) 237bhp 14.3s @100mph
Aston Martin DB7 (1994) 335bhp 14.3s @?mph
Porsche Boxster S (1999) 252bhp 14.3s @99mph
Lotus Elise (1996) 118bhp 14.4s @?mph
Subaru Impreza WR Prodrive (1998) 240bhp 14.4s @96mph
Holden HSV GTS (1999) 335bhp 14.4s @102mph
BMW M3 Convertible (1994) 286bhp 14.4s @?mph
Ford F-150 Lightning (1999) 360bhp 14.4s @97mph
Ferrari 348 GTS (1994) 320bhp 14.4s @?mph
Subaru Legacy RSK-B4 (1999) 272bhp 14.4s @96mph
Audi Coupe S2 (1994) 230bhp 14.5s @?mph
Caterham 7 1700SS (1987) 133bhp 14.5s @?mph
Jaguar XJR (1994) 321bhp 14.5s @?mph
Subaru Impreza Turbo WRX (2000) 215bhp 14.5s @95mph
Mitsubishi 3000GT (1992) 281bhp 14.5s @?mph
Marcos 2.0 GTS Spyder (1998) 197bhp 14.5s @98mph
Noble M10 V6 (1999) 168bhp 14.5s @95mph
Morgan Plus 8 4.6 (1997) 220bhp 14.5s @97mph
Audi S8 (1997) 340bhp 14.5s @?mph
Mercedes CL500 Auto (2000) 306bhp 14.5s @99mph
Audi 80 S2 Estate (1993) 230bhp 14.5s @?mph
Fiat Coupe 20V Turbo (1996) 220bhp 14.6s @100mph
Caterham 7 K-Series 6sp (1993) 130bhp 14.6s @?mph
Mazda RX-7 (1992) 237bhp 14.6s @?mph
Audi TT (1998) 225bhp 14.6s @96mph
Honda NSX T F-Matic (1995) 255bhp 14.6s @?mph
Maserati 3200 GT Auto (2000) 370bhp 14.6s @100mph
Mercedes S500 Automatic (1999) 306bhp 14.6s @98mph
Vauxhall Calibra Turbo 4x4 (1992) 201bhp 14.6s @?mph
Lotus Elise Sport 135 (1999) 135bhp 14.7s @94mph
Renault A610 (1992) 250bhp 14.7s @?mph
Caterham 7 K-Series 1.6 (1995) 138bhp 14.7s @?mph
Lancia Delta HF Integrale (1992) 210bhp 14.7s @?mph
Marcos Mantara Spyder (1994) 190bhp 14.7s @?mph
Bentley Continental R (1995) 385bhp 14.7s @?mph
Porsche 968 (1992) 240bhp 14.7s @?mph
Jaguar XJR-S Auto (1992) 333bhp 14.7s @?mph
Mercedes 500E Auto (1991) 326bhp 14.7s @?mph
Audi S3 4WD (1999) 210bhp 14.7s @94mph
Jaguar E-Type Coupe (1961) 265bhp 14.7s @?mph
Ford Sierra RS Cosworth (1987) 201bhp 14.8s @96mph
Vauxhall VX220 (2000) 145bhp 14.8s @93mph
BMW Alpina B10 Touring (1998) 260bhp 14.8s @97mph
BMW 540i Touring Auto (1998) 286bhp 14.8s @97mph
Dodge Daytona IROC R/T (1993) 350bhp 14.8s @?mph
Dodge Omni GLHS Turbo (1986) 350bhp 14.8s @?mph
AC Ace 5.0 (1999) 325bhp 14.9s @95mph
Ford Escort RS Cosworth (1993) 227bhp 14.9s @?mph
Bentley Arnage (1998) 350bhp 14.9s @96mph
Audi S6 Tiptronic (2000) 340bhp 14.9s @93mph
Rover 220i Turbo Coupe (1994) 197bhp 14.9s @?mph
Mercedes C43 AMG (1998) 306bhp 14.9s @99mph
Porsche Boxster 2.7 (1999) 220bhp 14.9s @98mph
Porsche 928 S4 Auto (1987) 320bhp 14.9s @?mph
Audi 100 S4 (1992) 230bhp 14.9s @?mph
Mercedes E430 Auto (1997) 275bhp 14.9s @99mph
Ford Escort Cosworth (1994) 224bhp 15s @?mph
Nissan 200 SX Turbo (1994) 197bhp 15s @?mph
BMW 750i L Auto (1995) 326bhp 15s @?mph
Volvo C70 (1997) 240bhp 15s @100mph
Renault Sport Clio 16v (1999) 166bhp 15s @94mph
BMW 330i (New!) (2000) 231bhp 15s @98mph
Bentley Turbo RT (1997) 400bhp 15s @94mph
Nissan Sunny GTi-R (1992) 220bhp 15.1s @?mph
VW Corrado VR6 (1992) 190bhp 15.1s @93mph
Alfa Romeo GTV V6 (1998) 220bhp 15.1s @96mph
BMW 535i (1997) 235bhp 15.1s @94mph
BMW Z3 2.8 (1997) 193bhp 15.1s @94mph
BMW 330Ci Coupe (2000) 231bhp 15.1s @98mph
Honda Integra R (1997) 187bhp 15.1s @95mph
Aston Martin DB7 Volante (1996) 335bhp 15.2s @?mph
Jaguar XK8 Auto (1996) 290bhp 15.2s @?mph
Renault Clio V6 (New!) (2000) 230bhp 15.2s @94mph
Volvo S40 T4 (1997) 200bhp 15.2s @96mph
Audi S8 Tiptronic (1999) 360bhp 15.2s @96mph
Alfa Romeo 155 Cloverleaf 4 (1993) 190bhp 15.2s @?mph
BMW 750iL (1999) 326bhp 15.2s @96mph
MG RV8 (1993) 190bhp 15.2s @?mph
VW Golf V6 4Motion (1999) 204bhp 15.2s @92mph
Audi Quattro (1981) 200bhp 15.2s @88mph
BMW 528i SE (1996) 193bhp 15.3s @93mph
Honda Prelude 2.2i VTEC (1994) 183bhp 15.3s @?mph
Nissan 200SX Turbo (1992) 164bhp 15.3s @?mph
Fiat Coupe 16v Turbo (1994) 195bhp 15.3s @?mph
BMW 325i Convertible (1994) 192bhp 15.3s @?mph
Jaguar XJ6 Sport 4.0 (1995) 244bhp 15.3s @?mph
BMW 540i Auto (1993) 286bhp 15.3s @?mph
BMW X5 (2000) 286bhp 15.3s @87mph
BMW 328i SE (1997) 193bhp 15.4s @95mph
Vauxhall Cavalier Turbo 4x4 (1992) 201bhp 15.4s @?mph
MG Maestro Turbo (1989) 152bhp 15.4s @90mph
Volvo S60 T5 (2000) 250bhp 15.4s @97mph
Reliant Scimitar 1800Ti (1987) 135bhp 15.4s @?mph
Mitsubishi FTO GPX (1999) 197bhp 15.4s @94mph
Lotus Excel SE (1987) 180bhp 15.4s @?mph
Subaru Legacy Turbo (1992) 197bhp 15.4s @?mph
Audi A4 2.8 Quattro (1997) 193bhp 15.4s @91mph
Maserati Biturbo 425 (1987) 196bhp 15.4s @?mph
Mercedes E320 Auto (1993) 220bhp 15.4s @?mph
Volvo 850 T5 Estate (1993) 225bhp 15.4s @?mph
Rolls-Royce Flying Spur (1995) 360bhp 15.5s @?mph
Lexus LS400 Auto (1997) 280bhp 15.5s @94mph
Mercedes SLK 320 (2000) 215bhp 15.5s @92mph
Jaguar S-Type V8 Auto (1999) 281bhp 15.5s @93mph
Porsche Boxster Tiptronic (1997) 204bhp 15.5s @90mph
Audi A8 4.2 Quattro Tiptronic (1999) 310bhp 15.5s @93mph
Porsche Boxster (1997) 204bhp 15.6s @90mph
Caterham 7 K-Series (1992) 110bhp 15.6s @?mph
Bentley Continental T (1998) 420bhp 15.6s @91mph
Rover 200 Vi (1996) 143bhp 15.6s @?mph
Mazda 323 4x4 Turbo (1987) 148bhp 15.6s @?mph
Toyota Celica GT (1994) 173bhp 15.6s @?mph
Rolls Royce Silver Seraph (1998) 322bhp 15.6s @94mph
Vauxhall Astra Coupe Turbo (New!) (2000) 187bhp 15.6s @93mph
Cadillac Seville STS Auto (1998) 301bhp 15.6s @93mph
Toyota Celica 190 (New!) (2000) 189bhp 15.6s @92mph
BMW 325i Coupe (1992) 192bhp 15.6s @?mph
Mercedes SLK (1995) 190bhp 15.6s @?mph
Westfield ZEi (1993) 128bhp 15.7s @?mph
Saab 9-3 Turbo Coupe (1998) 185bhp 15.7s @91mph
VW Golf VR6 (1992) 174bhp 15.7s @?mph
BMW 328i SE (1998) 193bhp 15.7s @94mph
Porsche 944S (1987) 190bhp 15.7s @?mph
Audi TT (1999) 180bhp 15.7s @87mph
Caterham 21 Supersport (1997) 136bhp 15.8s @93mph
Alfa Romeo 156 V6 (1998) 190bhp 15.8s @92mph
Volvo S80 T6 Auto (1998) 272bhp 15.8s @90mph
Rover Vitesse Sport (1994) 197bhp 15.8s @?mph
Lotus Elan S2 (1994) 155bhp 15.8s @?mph
Honda Civic VTi (1991) 158bhp 15.8s @?mph
BMW 328Ci (1999) 193bhp 15.8s @94mph
Ford Puma Racing (2000) 153bhp 15.8s @88mph
Renault Sport Spider (1997) 150bhp 15.8s @90mph
Toyota MR2 GT (1992) 154bhp 15.8s @?mph
Alfa Romeo 164 Super (1993) 210bhp 15.8s @?mph
BMW 328i Touring (1999) 193bhp 15.8s @93mph
Jaguar XJ8 3.2 Auto (1997) 240bhp 15.8s @93mph
Porsche 911S (1966) 160bhp 15.8s @?mph
BMW 323i SE (1998) 170bhp 15.8s @91mph
Honda Accord Type R (1998) 209bhp 15.9s @91mph
Vauxhall Astra GSi 16v (1991) 150bhp 15.9s @?mph
Alfa Romeo 166 V6 (1999) 226bhp 15.9s @92mph
Peugeot 406 Coupe (1997) 194bhp 15.9s @91mph
Peugeot 406 24v (1996) 194bhp 15.9s @?mph
Saab 900 Turbo Coupe (1994) 185bhp 15.9s @?mph
Ford Mondeo ST200 (1999) 202bhp 15.9s @91mph
Toyota MR2 1.8 VVTi (2000) 138bhp 15.9s @88mph
Mercedes C320 Auto (2000) 221bhp 15.9s @93mph
Lancia Delta HF Turbo (1987) 140bhp 15.9s @?mph
BMW 325i Convertible (1987) 171bhp 15.9s @?mph
Audi A6 2.8 Quattro (1996) 193bhp 15.9s @?mph
Audi V8 Auto (1992) 280bhp 15.9s @?mph
Jaguar 4.0 Sovereign Auto (1992) 223bhp 15.9s @?mph
Porsche 968 Cabrio Tiptronic (1992) 240bhp 15.9s @?mph
Mazda MX-6 (1992) 165bhp 16s @?mph
Nissan Sunny 2.0 GTi (1992) 143bhp 16s @?mph
Mercedes E320 Auto (1995) 220bhp 16s @?mph
Vauxhall Vectra GSi (1998) 195bhp 16s @89mph
Rover 200 BRM (1998) 143bhp 16s @91mph
Mazda MX-5 1.8iS (1998) 140bhp 16s @88mph
Honda CRX VTi (1992) 158bhp 16s @?mph
Alfa Romeo 156 (1997) 155bhp 16s @90mph
Mercedes C280 Auto (1998) 193bhp 16.1s @90mph
Citroen Saxo VTS (1997) 120bhp 16.1s @88mph
Renault Clio Williams (1993) 150bhp 16.1s @?mph
Morgan 4/4 (1994) 121bhp 16.1s @?mph
BMW 330d (2000) 184bhp 16.1s @87mph
Mercedes S500 C (1994) 304bhp 16.1s @?mph
BMW 740i Auto (1992) 286bhp 16.1s @?mph
Ford Mondeo 24v Ghia (1995) 168bhp 16.1s @?mph
Nissan Almera GTi (1996) 143bhp 16.1s @?mph
Audi A3 1.8T Sport (1997) 150bhp 16.2s @88mph
Vauxhall Vectra Super Touring (1997) 195bhp 16.2s @89mph
Peugeot 206 GTi (1999) 137bhp 16.2s @88mph
Seat Ibiza 1.8 GT 16v (1994) 130bhp 16.2s @?mph
Rover 800 Vitesse (1992) 177bhp 16.2s @?mph
Rover 620ti (1994) 197bhp 16.2s @?mph
Renault Megane Coupe 16v (1996) 150bhp 16.2s @?mph
Honda Prelude 2.2 VTEC Auto (1997) 183bhp 16.2s @92mph
Ford Probe V6 GT (1993) 164bhp 16.2s @?mph
Seat Leon GT (2000) 180bhp 16.2s @87mph
Alfa Romeo GTV (1997) 150bhp 16.2s @88mph
Mercedes CLK 230 (1997) 190bhp 16.2s @88mph
Ford Escort RS Turbo (1987) 132bhp 16.2s @85mph
Vauxhall Carlton GSi (1987) 177bhp 16.2s @?mph
Honda Prelude 2.3i (1992) 160bhp 16.2s @?mph
BMW 840 Ci Auto (1995) 286bhp 16.2s @?mph
Dodge Omni GLH Turbo (1986) 300bhp 16.2s @?mph
Audi A8 4.2 Tiptronic (1994) 300bhp 16.2s @?mph
Peugeot 306 Rallye (1998) 167bhp 16.3s @90mph
Volvo 850R (1995) 250bhp 16.3s @?mph
Saab 9-3 Turbo SE (1998) 185bhp 16.3s @89mph
Toyota Celica GT Cabrio (1995) 173bhp 16.3s @?mph
Mercedes E320 Cdi Auto (1999) 197bhp 16.3s @84mph
Saab 9000 CS 2.3 Turbo S (1991) 200bhp 16.3s @?mph
Alfa Romeo 145 Cloverleaf (1996) 150bhp 16.3s @?mph
Mercedes E280 Auto (1992) 197bhp 16.3s @?mph
Subaru Legacy 2.5 GX (1999) 154bhp 16.3s @86mph
Honda Legend Coupe (1992) 205bhp 16.3s @?mph
BMW 528i SE Auto (1997) 193bhp 16.3s @88mph
Jaguar XJS 4.0 Auto (1995) 241bhp 16.3s @?mph
BMW 323Ci Cabrio (2000) 190bhp 16.3s @87mph
Mercedes CLK Cabrio Auto (1998) 190bhp 16.3s @87mph
Lexus LS400 Auto (1993) 241bhp 16.3s @?mph
BMW Z3 (1997) 140bhp 16.3s @85mph
Peugeot 205 GTi 1.9 (1987) 130bhp 16.4s @87mph
Peugeot 306 GTi-6 (1996) 167bhp 16.4s @?mph
Honda Civic 1.8 VTi (1997) 167bhp 16.4s @88mph
Fiat Bravo HGT (1997) 147bhp 16.4s @86mph
Mazda 323 V6 (1994) 147bhp 16.4s @?mph
Fiat Tipo 16v (1993) 142bhp 16.4s @?mph
VW Golf GTi 16v (1993) 150bhp 16.4s @?mph
Citroen Xsara VTS Coupe (1998) 167bhp 16.4s @89mph
Honda Accord V6 Coupe Auto (1998) 197bhp 16.4s @87mph
Mazda Xedos 6 V6 (1992) 145bhp 16.4s @?mph
Vauxhall Astra Coupe (2000) 147bhp 16.4s @87mph
Ford Escort RS2000 (1991) 150bhp 16.4s @?mph
Renault Clio Sport 172 (2000) 170bhp 16.5s @86mph
Ford Mondeo ST24 (1998) 168bhp 16.5s @88mph
Peugeot 106 GTi (1997) 120bhp 16.5s @86mph
Vauxhall Calibra V6 (1993) 167bhp 16.5s @?mph
Volvo 850 AWD (1996) 190bhp 16.5s @?mph
Jaguar S-Type V6 (1999) 240bhp 16.5s @87mph
Audi 80 2.8E V6 Quattro (1992) 174bhp 16.5s @?mph
Ford Fiesta RS 1800 (1992) 128bhp 16.5s @?mph
Vauxhall Astra SRi (1998) 134bhp 16.5s @85mph
Mercedes 400SE Auto (1991) 286bhp 16.5s @?mph
Vauxhall Omega Elite (1999) 211bhp 16.6s @91mph
Mitsubishi Galant 2.5 V6 (1997) 161bhp 16.6s @88mph
Ford Cougar V6 (1998) 168bhp 16.6s @86mph
Alfa 156 Sportwagon (2000) 155bhp 16.6s @86mph
Nissan Primera GT (1997) 150bhp 16.6s @88mph
Mercedes S320 Automatic (1999) 224bhp 16.6s @86mph
Rover 75 2.5 V6 (1999) 175bhp 16.6s @88mph
VW Golf V5 (1997) 150bhp 16.6s @86mph
Peugeot 106 Rallye (1998) 103bhp 16.6s @85mph
Fiat Barchetta (1998) 130bhp 16.6s @85mph
MGF 1.8i (1995) 118bhp 16.6s @?mph
Ssangyong Musso GX220 Auto (1997) 217bhp 16.7s @83mph
Ford Puma (1997) 123bhp 16.7s @84mph
Renault Clio 16v (1991) 137bhp 16.7s @?mph
Ford Escort XR3i (1992) 128bhp 16.7s @?mph
Proton Persona Compact GTi (1999) 133bhp 16.7s @83mph
Subaru SVX Auto (1992) 226bhp 16.7s @?mph
Lexus IS200 Sport (1999) 153bhp 16.7s @84mph
Mitsubishi Colt Cyborg (1999) 173bhp 16.8s @88mph
Lexus GS300 Auto (1998) 218bhp 16.8s @85mph
VW Golf GTi 1.8T (1997) 150bhp 16.8s @85mph
VW Passat Syncro (1998) 193bhp 16.8s @86mph
Saab 9-5 Griffin Auto (1999) 200bhp 16.8s @85mph
Ford Mondeo (2000) 143bhp 16.8s @83mph
BMW 530d SE Touring (1999) 184bhp 16.8s @82mph
VW Passat 1.8T SE (1997) 150bhp 16.9s @85mph
Seat Ibiza Cupra Sport 16v (1997) 150bhp 16.9s @86mph
Mercedes 190E 2.6 Auto (1987) 166bhp 16.9s @?mph
Mercedes C200 Kompressor Auto (2000) 163bhp 16.9s @85mph
Volvo V70 T5 Auto (2000) 250bhp 16.9s @87mph
VW Golf GTi Mk I (1981) 110bhp 16.9s @81mph
Ford Scorpio 24v Ultima Auto (1994) 204bhp 16.9s @?mph
Toyota MR2 GT (1994) 173bhp 17.1s @?mph
Vauxhall Cavalier V6 Auto (1993) 168bhp 17.1s @?mph
Mercedes 220CDi (2000) 143bhp 17.1s @82mph
Toyota Celica 1.8 VVT-i (1999) 140bhp 17.1s @82mph
Vauxhall Omega 2.5 V6 (1994) 168bhp 17.2s @?mph
Vauxhall Vectra 2.0 CD (1999) 134bhp 17.2s @82mph
Mercedes ML320 Auto (1998) 218bhp 17.2s @82mph
Peugeot 607 SE Auto (2000) 210bhp 17.2s @85mph
Alfa Romeo Spider (1996) 150bhp 17.3s @?mph
Toyota Corolla G6R (1999) 109bhp 17.3s @79mph
VW Golf 1.8 GTi (1998) 125bhp 17.5s @81mph
Alfa Romeo 147 (New!) (2000) 150bhp 17.6s @82mph
Rover 825i KV6 Auto (1996) 173bhp 17.6s @?mph
Mazda MX-5 1.8 (1994) 128bhp 17.6s @?mph
VW Beetle (1999) 115bhp 17.8s @77mph
Chrysler PT Cruiser (2000) 140bhp 17.9s @80mph
VW Polo GTi (2000) 125bhp 18s @80mph
MGF Steptronic (1999) 118bhp 18.1s @79mph
Fiat Punto HGT (2000) 130bhp 18.2s @84mph
Toyota RAV4 (2000) 123bhp 18.3s @79mph
Vauxhall Corsa SXi Easitronic (2000) 74bhp 18.9s @72mph
Laatst gewijzigd door Xedrah op do 17 okt 2002 12:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

wat zou dat zijn voor een GTT (standaard)??


<<moooie lijst overigens>> Je ziet wel weer wie er bovenaan staat
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Job-turbo
Berichten: 2129
Lid geworden op: wo 7 mar 2001 0:00
Locatie: Dr88
Contacteer:

Hmmm... Renault heeft niet zulke indruk wekkende tijden neergezet :(


Hoop dat ik het straks wat beter doe :lol: :lol: 8)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

reno heeft genoeg goede tijden neergezet. Maar deze lijst zijn vooral nieuwere auto's
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

En de Clio's staan ook een beetje door de war als je het mij vraagt. De V6 scoort lager dan de 'gewone' sport. En een willy die lager staat dan een megane coupe 16v? Ik weet het niet hoor... Het zijn maar tienden, maar toch. En de hoogste Renault is een Alpine (A610)... :wink:
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

dan zou de GTT toch ergens in de buurt van de 16V (clio) moeten staan denk ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Tom schreef:dan zou de GTT toch ergens in de buurt van de 16V (clio) moeten staan denk ik
Denk dat ie wel met die v6 meekan ... niet?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Nou... achterwielaandrijving doet een hoop bij dit soort sprintwerk!
turborap
Berichten: 84
Lid geworden op: di 21 mei 2002 11:26
Locatie: Eindhoven

Hier nog wat meer tijden met 'licht' getunde 5jes
http://phatfives.dreamstation.com/quart ... _times.htm
It takes a big man to admit he's wrong..
I am NOT a big man!
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

WOAA, 12,4 sec. met een R11!!!
En een 230pk 13,5 sec. met een R5 GTT is ook wel erg netjes :p
RO 16v
Berichten: 2828
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 12:40

Jasper clio 16v schreef:
RO 16v schreef:Vandaag sprintje getrokken tegen mijn broertje met zijn corrado vr6 turbo doe ik nooit meer zag dat ding alleen maar harder weg lopen, ik had nog meer kans tegen een motor gehad. :(

Uileg: hij heeft zijn auto laten voorzien van een EIP turbo set >-) +/- 400pk op de krukas. :p
en dat win je niet met een clio16v ? tsss

>-) :p
Je mag het ook proberen als je wilt. >-) :p
Anonymous

dat de megane 16v sneller is op de mijl is niet zo raar. Motor heeft simpelweg hoger koppel en iets gunstigere bakverhoudingen.
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
Dus hij kan niet rijden, of hij was bang om harder te gaan rijden. :lol:
Rudo
Berichten: 5061
Lid geworden op: di 24 jul 2001 0:00
Locatie: Velsen-Noord

robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
Dus hij kan niet rijden, of hij was bang om harder te gaan rijden. :lol:
Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Het zal er vast wel iets mee te maken hebben dat ik er alleen in zat en hij met z'n 3-en.
Mijn Clio doet toch nog ongeveer zo'n 7,8 sec. van 0 tot de 100 en dat met meer als 100 kg alleen aan stereo al! :lol: :wink:
frank_williams
Berichten: 3135
Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
Locatie: Breda

Rudo schreef:
robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
Dus hij kan niet rijden, of hij was bang om harder te gaan rijden. :lol:
Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)
163 pk, 0-100 in7,4sec, top van 218, presteert ong. gelijk aan de clio16v. tussenacc. is wellicht beter.
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

Frank_16v(rmc) schreef:
Rudo schreef:
robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
Dus hij kan niet rijden, of hij was bang om harder te gaan rijden. :lol:
Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)
163 pk, 0-100 in7,4sec, top van 218, presteert ong. gelijk aan de clio16v. tussenacc. is wellicht beter.
clio rs bedoel je want een clio 16 v die dezelfde prestaties hebt moet ik nog tegenkomen
frank_williams
Berichten: 3135
Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
Locatie: Breda

gille (mountainbike) schreef:
Frank_16v(rmc) schreef:
Rudo schreef:
robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
Dus hij kan niet rijden, of hij was bang om harder te gaan rijden. :lol:
Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)
163 pk, 0-100 in7,4sec, top van 218, presteert ong. gelijk aan de clio16v. tussenacc. is wellicht beter.
clio rs bedoel je want een clio 16 v die dezelfde prestaties hebt moet ik nog tegenkomen
clio rs idd :-)
Mickael
Berichten: 985
Lid geworden op: vr 8 feb 2002 0:00
Locatie: Dordrecht

gille (mountainbike) schreef:
Frank_16v(rmc) schreef:
Rudo schreef:
robclio16V schreef:Vandaag op de A2, zat zo'n lelijke mini Cooper S me ernstig te vervelen, de hele tijd plakken enzo...
Dus ik gaf eens gas, leek me wel leuk, hij kon me niet eens bijhouden, boven de 180 liep ik zelfs nog uit.
Dus hij kan niet rijden, of hij was bang om harder te gaan rijden. :lol:
Ik weet niet wat jij met jouw Clio eventueel gedaan hebt, maar een Cooper S heeft standaard een slordige 170pkŽs, dus echt langzaam zal die niet zijn. Hij is sneller dan een Clio RS, maar puur vanwege de iets betere wegligging van een RS wint die het op het cirquit van de Cooper S. (Stond een test in de Auto Kampioen laatst)
163 pk, 0-100 in7,4sec, top van 218, presteert ong. gelijk aan de clio16v. tussenacc. is wellicht beter.
clio rs bedoel je want een clio 16 v die dezelfde prestaties hebt moet ik nog tegenkomen
Als die van mij gemaakt is voor 3 november en nog niet verkocht is moet je maar ff met mij meerijden >-)
Gesloten