Meerijden "De Meern" vanuit het zuiden
tis nog geen 3nov. dus tegen die tijd heb ik hem wel bewerkt,zowel fysiek als psychisch

gille (mountainbike) schreef:tis nog geen 3nov. dus tegen die tijd heb ik hem wel bewerkt,zowel fysiek als psychisch![]()
![]()
ej jong,ik sla terug he

ik laat me gewoon niet meer zien he.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
jij denkt dat nog te kunnen dan????????patrick 21TURBO schreef:gille (mountainbike) schreef:tis nog geen 3nov. dus tegen die tijd heb ik hem wel bewerkt,zowel fysiek als psychisch![]()
![]()
ej jong,ik sla terug he![]()
ik laat me gewoon niet meer zien he.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
maar we hebben ook nog .nlgille (mountainbike) schreef:als de sfeer het zelfde is als op com ,dank u wel hoeft het niet voor mijMerijn schreef:Explain, folks!gille (mountainbike) schreef:eerlij gezegd mijn goesting is ook overpatrick 21TURBO schreef:ik meld me voor meeting de meern af.
dus dan weten jullie dat.![]()
hahahhahahahJohan de clio man schreef:maar we hebben ook nog .nlgille (mountainbike) schreef:als de sfeer het zelfde is als op com ,dank u wel hoeft het niet voor mijMerijn schreef:Explain, folks!gille (mountainbike) schreef:eerlij gezegd mijn goesting is ook overpatrick 21TURBO schreef:ik meld me voor meeting de meern af.
dus dan weten jullie dat.![]()
tuurlijk dat wist ik nu ook al wel,maar ik kom wel hoor,zolang de sfeer goed is.
want daar tellen de moderator's nie, dus als ikme boos moeten maken zeg het he

ja chrisje,ik moet iedere keer het gekeuvel aanhoren,ik denk er nog es over owkay.Chris schreef:Pat, dat had ik echt niet van je verwacht..
Dan rij je toch op eigen gelegenheid??
Gille, kom op hoor!
MERIJN - GTT Ph.1
TOM - GTT Ph.2
MARCO - GTT Ph.2
RIEL - GTT ph.1
ROB - GTT ph.1
WILCO - GTT ph.2 bleu sport
JEROEN A.k.A 5GTE - R5 GTE/CORVETTE
MOONTJE - MEGANE COUPE
MICHEL S - 21 TURBO/GTT
CHRIS - R19
OLLIE - CLIO 1,4
PATRICK L - CLIO 16V
JESPER - CLIO 16V grand prix
JOHAN - CLIO 16V
NIELS - CLIO 16V
HAAZ - CLIO 1,4
marcel - R19 1,4 e
SATURN - R19 1,4/twijfelt
DENNIS - LAGUNA V6
Het lijstje weer even aangepast. Ik geloof dat dit "het" is. meer zullen er denk ik niet bij komen vanaf het zuiden.
Als je nog mee wilt rijden vanaf Limburg of vanaf De Lucht. Zet jezelf er dan bij!!
Dank u!
Jesper
TOM - GTT Ph.2
MARCO - GTT Ph.2
RIEL - GTT ph.1
ROB - GTT ph.1
MOONTJE - MEGANE COUPE
MICHEL S - 21 TURBO/GTT
CHRIS - R19
OLLIE - CLIO 1,4
PATRICK L - CLIO 16V
JOHAN - CLIO 16V
NIELS - CLIO 16V
HAAZ - CLIO 1,4
marcel - R19 1,4 e
DENNIS - LAGUNA V6
Het lijstje weer even aangepast. Ik geloof dat dit "het" is. meer zullen er denk ik niet bij komen vanaf het zuiden.
Als je nog mee wilt rijden vanaf Limburg of vanaf De Lucht. Zet jezelf er dan bij!!
Dank u!
Jesper
-
- Moderator
- Car: MB
MERIJN - GTT Ph.1
TOM - GTT Ph.2
SEBASTIAAN - GTT
MARCO - GTT Ph.2
RIEL - GTT ph.1 ph. 2
ROB - GTT ph.1
MOONTJE - MEGANE COUPE
MICHEL S - 21 TURBO/GTT
CHRIS - R19
OLLIE - CLIO 1,4
PATRICK L - CLIO 16V
JOHAN - CLIO 16V
NIELS - CLIO 16V
HAAZ - CLIO 1,4
marcel - R19 1,4 e
DENNIS - LAGUNA V6
Dank u!
TOM - GTT Ph.2
SEBASTIAAN - GTT
MARCO - GTT Ph.2
RIEL - GTT ph.1 ph. 2
ROB - GTT ph.1
MOONTJE - MEGANE COUPE
MICHEL S - 21 TURBO/GTT
CHRIS - R19
OLLIE - CLIO 1,4
PATRICK L - CLIO 16V
JOHAN - CLIO 16V
NIELS - CLIO 16V
HAAZ - CLIO 1,4
marcel - R19 1,4 e
DENNIS - LAGUNA V6
Dank u!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Volgens mij hoort marcel er niet echt bij of zo......

Denk er maar es goed over na JA!!patrick 21TURBO schreef:ja chrisje,ik moet iedere keer het gekeuvel aanhoren,ik denk er nog es over owkay.Chris schreef:Pat, dat had ik echt niet van je verwacht..
Gille, kom op hoor!

Jesper16v schreef:Denk er maar es goed over na JA!!patrick 21TURBO schreef:ja chrisje,ik moet iedere keer het gekeuvel aanhoren,ik denk er nog es over owkay.Chris schreef:Pat, dat had ik echt niet van je verwacht..
Gille, kom op hoor!![]()
DENK,DENK DENK,
-
DENK,DENK DENK,
[/quote]
Niet teveel doen Pat, krijg je koppijn van, heb ik nou ook altijd

Niet teveel doen Pat, krijg je koppijn van, heb ik nou ook altijd

-
Tja...laat de familiedag dit jaar nou net op 3 november vallen...

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Audi 80 met GTI motor
neem ze mee de hele familieTurbo-Peer schreef:Tja...laat de familiedag dit jaar nou net op 3 november vallen...![]()
![]()

-
Ik kan in elk geval m'n zus meenemen, die rijdt cliogille (mountainbike) schreef:neem ze mee de hele familieTurbo-Peer schreef:Tja...laat de familiedag dit jaar nou net op 3 november vallen...![]()
![]()
![]()
![]()

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Audi 80 met GTI motor
Audi 80 met GTI motor
Nou, de humor is er alvast, nu de zin nog! 
ik heb een nieuwe turbo besteld,maandag montage dus dan heb ik al een ding achter de rug.Jesper16v schreef:Nou, de humor is er alvast, nu de zin nog!
we zullen zien

zien wel ja maar meekomen ,tjapatrick 21TURBO schreef:ik heb een nieuwe turbo besteld,maandag montage dus dan heb ik al een ding achter de rug.Jesper16v schreef:Nou, de humor is er alvast, nu de zin nog!
we zullen zien

Thats the spirit Marcomarco schreef:patrick gaat gewoon mee naar de meern,al moet ik hem aan zijn hoofdhaar< die hij trouwens niet heeft
> meeslepen,gewoon lekkel gezellie met zijn alle op stap
![]()
![]()
greetz marco

pak hem bij zijn schaamhaar mee marcomarco schreef:patrick gaat gewoon mee naar de meern,al moet ik hem aan zijn hoofdhaar< die hij trouwens niet heeft
![]()
![]()
greetz marco

In dat geval zijn handigere attributen om Žm aan mee te sleurengille (mountainbike) schreef:pak hem bij zijn schaamhaar mee marcomarco schreef:patrick gaat gewoon mee naar de meern,al moet ik hem aan zijn hoofdhaar< die hij trouwens niet heeft
![]()
![]()
greetz marco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Heb je nog wat te koop/huur dan???Rudo schreef:In dat geval zijn handigere attributen om Žm aan mee te sleurengille (mountainbike) schreef:pak hem bij zijn schaamhaar mee marcomarco schreef:patrick gaat gewoon mee naar de meern,al moet ik hem aan zijn hoofdhaar< die hij trouwens niet heeft
![]()
![]()
greetz marco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mwah .. denk dat marco geen grip krijgt daarRudo schreef:In dat geval zijn handigere attributen om Žm aan mee te sleurengille (mountainbike) schreef:pak hem bij zijn schaamhaar mee marcomarco schreef:patrick gaat gewoon mee naar de meern,al moet ik hem aan zijn hoofdhaar< die hij trouwens niet heeft
![]()
![]()
greetz marco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()