Advies voor nieuwe velgen

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
rasit..

hoi,

ik ben vandaag wezen kijken naar nieuwe velgen, ik wist dat 17 inch niet goed zou passen maar ik heb er toch even 17 inch onder laten zetten met 205 40 banden erop om te kijken hoe het zou zitten allemaal..

het pastte inderdaad niet maar volgens de meneer zou het wel passen als ik mijn oude veren er onder plaats, nou is het zo dat als ik achter mijn originele veren plaats de wagen nog redelijk verlaagd is ivm mijn ICE installatie, plaats ik de originele veren ook voor dan is het niet om aan te zien zo hoog staat de wagen..

mijn vraag is dus wat de nadelen zijn van originele veren achter en h&r veren voor

nog een mogelijkheid die ik kreeg:

met behouden van verlagingsveren voor en achter zou een 17 inch velg met een et waarde van 45 en wat kleine aanpassingen wel passen, nou is het denk ik wel lastig om een velg te vinden met een et waarde van 45..

misschien dat iemand me wat meer kan vertellen..
rasit..

kom op mensen, ik wil niet met een wagen staan waar de velgen dalijk door de achterbank heen komen :)
Anonymous

niet zo ongeduldig, ben voor je aan het zoeken. :D :p
Ad van Haperen
Contacteer:

hubo schreef:niet zo ongeduldig, ben voor je aan het zoeken. :D :p
langzame verbinding zeker hugo? hahha :lol:
(ff rasit helpen door omhoog te halen :wink: )
Maus

Als je een 215 / 35 / 17 band neemt, is de rolomtrek praktisch evengroot als de originele.
Anonymous

Hooliead schreef:
hubo schreef:niet zo ongeduldig, ben voor je aan het zoeken. :D :p
langzame verbinding zeker hugo? hahha :lol:
(ff rasit helpen door omhoog te halen :wink: )
nee had het gister al via msn gemeld, hij was toch niet aanwezig. :)
Plaats reactie