Ben bezig met een setje strobo lampen voorin maar moet een schakelaar binnen bij het dashboard hebben.
Spullen zijn geen probleem heb ik allemaal maar ik ben nu al een middag bezig geweest met het zoeken van een goed doorvoerpunt voor draden vanonder de motorkap naar de cabine. Ik heb overal gekeken maar ik ken geen goede plek vinden waar ik bij kan zonder het hele dash board van onder tot boven los te halen.
iemand een suggestie? of een goede plek om een gaatje te boren??
Ik kan wel wat tips gebruiken want ik ben ten einde raad.
doorvoer door carrosserie waar???? bij clio '94
als het goed is zit er een rubber dopje in je schutbord tussen motorruimte en cabine. als je naast je linker voorwiel gaat staan vanaf het stuur gezien, zit het in het schutbord ter hoogte van het stuur. succes! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
kijken in de buurt van je hoofdrem cilinder
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
thanx ray maar volgens mij is dit degene waar ook de ruitenwisservloeistof voor de achterruit doorheen loopt, deze zit helemaal ingebouwd achter het dashboard(zelfs nadat het bovenste stuk gedemonteerd is) en daar zit de verwarmings toevoer heel irritant bovenop waardoor je er niet bij kan van binnenuit. En van buitenuit zit het tankje in de weg en de zekeringkast (vooral de laatste kan ik wel losschroeven maar die kabel die daaraan zit is zo dik dat ik hem niet weg kan stoppen om het tankje eruit te halen. (van de ruitenwisservloeistof).-Ray- Posted: 11 Oct 2002 18:12 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
als het goed is zit er een rubber dopje in je schutbord tussen motorruimte en cabine. als je naast je linker voorwiel gaat staan vanaf het stuur gezien, zit het in het schutbord ter hoogte van het stuur. succes!
Thanx paskie & tomTom Posted: 11 Oct 2002 19:06 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
dit topic mischine??
audiokabel klik hier
het is een kastje waarop je de snelheid kan regelen met 2 flits buisjes die in je stadslichtopening passen (dus je stadslicht doet het niet meer). Er zitten 4 kleuren condoompjes bij.Tom Posted: 11 Oct 2002 18:20 Post subject:
hoe werken die dingen nu eigenlijk precies. (ik weet hoe een strobo werkt), maar hoe werken die auto setjes?
let er wel op dat er standaard bij deze setjes geen schakelaar zit dus die moet je er nog ff bijkopen.
dus je moet er zelf voeding voor verzorgen en een schakelaar binnenin.
Ik ga eens ff kijken of ik met deze info meer geluk heb!
Jullie horen het wel!
(last minute tips zijn nog welkom!)
Ik heb mijn draden door een rubbere dop heen laten lopen. Deze zit vanuit de auto een centimeter of 10 boven je pendalen. Vanuit de motorruimte zit deze dop net onder de hoofdremcilinder. Het is ff knoeien maar dit is volgens mij de beste en makelijkste plaats om ze erdoorheen te laten lopen.
TIP: Kijk hoe groot je het gat wil hebben, Maak een schroevendraaier met de juiste formaat met een aansteker goed warm en steek hem door de dop heen. Heb je meteen een mooi gat erin zitten. Probeer wel het gat zo klein mogelijk te houden.
TIP: Kijk hoe groot je het gat wil hebben, Maak een schroevendraaier met de juiste formaat met een aansteker goed warm en steek hem door de dop heen. Heb je meteen een mooi gat erin zitten. Probeer wel het gat zo klein mogelijk te houden.
thanx everyone!!!
kep de draad inderdaad door kunnen voeren door de rubber dop waar ook de openingskabel van de motorkap doorheen loopt. er zat zelfs al een gat in dus no problemo!!!
allemaal bedankt vor de input!!!
[slijm modus]
en wederom bas bedankt voor het forum!
ik lees veel en leer veel en creeer nu dingen inplaats van ze te slopen!
[slijm modus\]
kep de draad inderdaad door kunnen voeren door de rubber dop waar ook de openingskabel van de motorkap doorheen loopt. er zat zelfs al een gat in dus no problemo!!!
allemaal bedankt vor de input!!!
[slijm modus]
en wederom bas bedankt voor het forum!
ik lees veel en leer veel en creeer nu dingen inplaats van ze te slopen!
[slijm modus\]