Help.
Kan iemand me aan de Renault Bestel Nummers voor
Aandrijf As hoesjes GTT
Brandstoffilter GTT
Koppelingskabel GTT
Ph2 Bumper GTT
Kabelboom GTT
Helpen urgent?
Thanks!!!!!!!!
help
-
- Contacteer:
Drive it like you stole it
jawoor, bel gewoon even de dielert.
Immer wieder die verdammte Holländer
Heb je dat zelf al eens geprobeerd Ray? Met deze nummertjes in je hand gaat het bestellen bij Renault een stuk makkelijker! Anders vragen ze om je chassisnummer, gaan ze staan zoeken op een beeldschermpje en dan mag jij aanwijzen welk onderdeel je precies bedoeld en dan moet je nog maar afwachten of ze het juiste onderdeel uiteindelijk besteld hebben voor je.-Ray- schreef:jawoor, bel gewoon even de dielert.

Altijd de oude onderdelen meenemen als je iets gaat ophalen, dan kan je ter plaatse meteen checken of het wel klopt. Scheelt weer een keer heen en weer rijden...
ik zeg toch sorrie 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Het volgende is het geval. Ik heb familie die bij Renault werkt en daar wilde ik nu eens gebruik van maken.
Hij moest of een copy kenteken (dus chassis nummer) hebben of de bestel nummers.
Ik ben tegelijkertijd opzoek naar deze onderdelen (had Speedline op het forum gezet)
> de Clio 16v coupe versterkte schakelstang met bestelnummer: 77 11 126 602
> En ook twee versterkte bolgewricht-helften te krijgen: 77 11 126 145
Maar die kon hij ook niet terug vinden....
Kloppen die nummers Speedline?
Wat is dan het probleem om gewoon het chassisnummer te geven? En waarom is het typenummer (C405 voor de GTT) eigenlijk niet goed genoeg? Of heb jij een '87-er waarbij ze het chassisnummer moeten hebben om op te kunnen zoeken hoe je auto precies in elkaar zit?
-
- Contacteer:
Geen probleem om het chassis nummer te geven. Heb alleen geen kenteken bewijs bij me momenteel. Wel de auto maar het is te koud om nu buiten te gaan zoeken... (ben van suiker).Matijs schreef:Wat is dan het probleem om gewoon het chassisnummer te geven? En waarom is het typenummer (C405 voor de GTT) eigenlijk niet goed genoeg? Of heb jij een '87-er waarbij ze het chassisnummer moeten hebben om op te kunnen zoeken hoe je auto precies in elkaar zit?
Ik wist overigens het C405 niet... Nu dus wel thanks!
Het is een phase 2 van 89 overigens die van mij

Typenummer moet normaalgesproken genoeg zijn bij een bestelling. Chassisnummer staat trouwens op de rechter veerpoot, dus dat is ook niet erg lang zoeken...