Mijn eerste botsinkje 19-16V

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Serge1916V

Ik reed afgelopen donderdag hier in Eindhoven.
Ik had net een maat van me opgehaald en we rijden bij hem de straat uit en er staat een auto voor me en we willen allebei een weg oprijden waar je links of rechts moet.
Wij hebben voorrand op de bestuurders die van links komen,logisch want wij komen van rechts voor die bestuurders. :)
Maar de auto voor me en de auto op de weg(waar we op willen) die staan stil en zitten allebei te twijfelen wie er voorrand heeft. Dus ben een beetje aant ouwehoeren met die maat van mij en ineens die auto voor mij(Toyota Carina denk iets van 3 jaar oud ofzo) die zet de auto in de achteruit.....ik sta zo te kijken en die auto rijdt naar achteren.....KRAK!!
Dus ik uitstappen GVD...$%^*%#@$^%!!!

EN JA......HET IS EEN VROUW!! :D
Was ze met haar trekhaak tegen, gelukkig, de zijkant van mijn voor bumper aan gekomen.
Ze had wel een horizontaal buisje lopen op haar trekhaak en dus een DIKKE KRAS van 10 bij 4 ofzo.... :(
Je ziet het niet zo goed want de bumper loopt voor(onder) een beetje naar binnen toe en daar zit die dikke kras.

Dus dat word vangen.... :D
Ik stond wel ff te shaken toen dat gebeurt was 8)

Grtzz
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Zeer toevallig dit heb ik ook een keer gehad alleen het was wel een gozer maar die had net 1 dag zijn rijbewijs alleen mijn kenteken plaat was beschadigd maar ik heb mooi effe geld laten betalen :wink:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Zonde man....
Je had geen tijd meer om te seinen of te toeteren ofzo?
Schadeformulier goed ingevuld? achteruitrijden op de openbare weg is altijd voorrang verlenen aan iedereen.
Cleaned Style
Projecttopic
Serge1916V

Ik had nog wel een paar keer getoeterd maar dat hielp niet.
Ik ga niet zelf achteruit rijden anders rij ik straks tegen iemand aan.
Naderhand toen we buiten stonden gingen we het schadeformulier invullen en ik had geen pen.
Dus zij doet de deur van haar auto open en keihard stond die muziek op :lol:
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

das echt balen jo
gelukig dat het vergoed wordt,ik heb zoiets dergelijks gehad,maar dan in de hoek,hopa 5800gld schade (was helaas ietsje meer dan alleen bumper)
dus je komt er redelijk goed vanaf.

veel sterkte met de afhandeling
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Sander101

Heb ik ook een keer gehad... Alleen reed ik toen achteruit :evil: Het gebeurde met mijn vrachtwagen. Zo'n ding van 15.5 meter. Ik wilde een straat in waar net een andere vrachtwagen uit kwam. Dus ik achteruit. Stond er achter me een dikke Ster (mercedes).
Hij ook toeteren maar ik heb zo'n koelmotor in mijn oor brullen, dus dat hoorde ik niet echt. En hij stond zo dicht achter me dat ik hem nooit heb kunnen zien. Nu is zijn (net gespoten) motorkap een centimeter of 30 korter. En ik geen krasje.

Shit happens.

Sander.
Plaats reactie